olen kauhajoella syntynyt suorasuinen mies joka asuu islamilaisessa maassa.

Anonyymi-ap

Mikäli Agadirin el houda poliisin esitutkinnassa ja käräjäoikeudessa ilmitulee Hietikon valehtelevan perättömiä asioita
kuninkaasta jota yli 98 % kansasta vankkumattomasti tukee
Hietikko voidaan vaikka hirttää kuten Saddam Hussein, tv kameroiden edessä


Mutta koska 50 suomalaista poliisia ovat tuon kertomuksen takana ja koska en yritä pakoon karata, Agadirin el houda poliisilla ei ole mitään syytä minua vangita

Mihinkään majesteettirikokseen EN ole syyllistynyt, vaan useissa yhteyksissä verrannut Muhamed VI ää ´´jäänsärkijä´´ urho kekkoseen.

Hänellä oli avoimet luottamukselliset suhteet Venäjään ja länteen, jonka seuraamuksena suomesta tuli vauras hyvinvointivaltio.
Joka sitten suomen oman typeryyden valheellisuuden ja moraalittomuuden takia kokonaan romutettiin.

Nyt tehdyt leikkaukset eivät missään tapauksessa tule riittämään, sanoo Hjallis Harkimo

Leikkaus on oleva Suomessa joka viikko, lauloi juankosken profeetta jo 40 vuotta sitten. Moni kansalainen kuoliaaksi nuijitaan
Iltalehden Lauri Nurmi on historian opettaja mediavallan huipulla. Hänellä olisi mahdollisuus OHJATA historian kehittymistä kertomalla kansalle mikä on PRAVDA ( totuus )

niin jotta totuuden henki meitä ohjaisi löytämään valkeuden teitä
ja että köyhä moninainen NIPPELI tietomme siunattaisiin koko-naisvaltaisella viisaudella koko koko kot kot naisvaltaisen ajattelun sijaan

Koskaan ennen ei suomessa ole ollut näin paljon tohtoreita eikä koskaan ennen suomen kansa ole ollut niin tyhmää kuin nykyään. Tyhmät ihmiset arvostavat tyhmiä johtajia

Lauri Nurmen pitäisi haastatella taloustieteilijä Tuomas Malista joka on sanonut ettei Petteri Orpon kaltaiselle miehelle pitäisi uskoa edes nakkikioskin toimitusjohtajan virkaa. Hänen moraalitajuansa on suuri syy kyseenalaistaa
ja tuollaiseen rosvopesään ei ulkomaisten investoijien kannata eksyä

Portugalissa 2017 pääministeri ORPO ( mitä ilmeisimmin ) käytti Jutta urpilaisen tavoin lahjontaa , jotta sai revityksi suomalaisten eläkeläisten ja portugalin valtion väliset 10 vuoden verovapaussopimukset

Jotain pimeää siinä varmasti tapahtui, koska tuollaisia sopimuksia ei ole muiden maiden ranskan englannin saksan eläkeläisten kanssa rikottu.

Vaadin että Suomen valtio korvaa minulle ja Melika RA-mouzille kaikki kulut jotka portugaliin muutosta
ja talon ostosta aiheutuivat.

Menimme sinne Agadirissa tapahtuneen valtiorikoksen takia
joten korvausvaateemme Suomen roistovaltiolle esitetään täällä
Vaadimme että Jutta Urpilaisen kaltainen moraaliton lehmä EI VOI toimia afrikka komisaarina

Hän on rikoksillaan aikaansaanut ison mainehaitan Marokon kuningasperheelle
Itsetunnottomien ulkoa ohjattujen ajo puu päiden EPÄ itsenäinen Suomi on ajautumassa ´´imatran koskeen ´´ pirin pärin , koska sen hallinto on stupin orpon ja urpilaisen kaltaisten kahjojen käsissä

Ulkomaiset joukot joutuvat vielä tulemaan apuun etteivät suomalaiset alkaisi tappaa toisiaan kuten 1918

Venäjällä ei ennenkään ole ollut intressiä tuota maankolkkaa vallata, jahka sinne ei tuoda venäjälle vihamielisiä asejärjestelmiä ja uusia hitlereitä
Tuosta pidättyminen olisi ollut kansantaloudellisesti paljon järkevämpää kuin ryhtyä kilpavarusteluun maailman isoimman ydinasemahdin kanssa 1340 km pitkällä rajalla
jonka takana lymyää 35 miljoonaa islamistia

Suomen valtio on minut kirjoitusteni vuoksi 3 kertaa karkoittanut väittäen jonkun vaarallisen mielisairauden hietikkoa vaivaavan.

FB hallinto väittää minun loukkaavan yhteisönormeja
ja valtion virkamies oikeusavustaja noora huhtanen seinäjoella tuhoaa asiani koska kokee LUOTTAMUSPULAA
Sellainen on minun / vanhempieni ja etelä pohjanmaan fasistien välillä aina ollut
mutta onko se peruste väittää ettei oma poikani saa koskaan isäänsä tavata ?
Ja ryöstää pojalleni kuuluva omaisuus suomalaiselle ja puolalaiselle lakimiesrotta laumalle

0

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        116
        9373
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        46
        2770
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        155
        2529
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        2039
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        14
        1776
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        12
        1578
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1527
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        11
        1474
      9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        8
        1366
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1326
      Aihe