Kekeä on kuulemma ammuttu takaraivoon kokovaippaluodilla

Anonyymi-ap

Luodinreikä oli kuulemma 12cm x 12cm. Kekellä kuten Kennedyllakin oli pää lasista, kun noin mureni. Nyt ei voi enää mitata kusen määrään päässä.

17

227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä aloitus pitää kaiketi toimittaa Poliisille.

      Tässähän on selkeä henkeen ja terveyteen kohdistettu uhkaus.

      • Anonyymi

        Oot myähäs. No ojjo kuallu.


      • Anonyymi

        Missäs sinä sen uhkauksen näet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs sinä sen uhkauksen näet?

        Antaa Poliisin päättää onko sitä vai ei.

        Kyllä tuo mulle näyttää ihan selvältä uhkaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa Poliisin päättää onko sitä vai ei.

        Kyllä tuo mulle näyttää ihan selvältä uhkaukselta.

        Poliisi tutkii asiat ja oikeus päättää onko kyse rikoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa Poliisin päättää onko sitä vai ei.

        Kyllä tuo mulle näyttää ihan selvältä uhkaukselta.

        Sä ootkin hönös. Lopeta se huanon appelsiinikilijun kittaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa Poliisin päättää onko sitä vai ei.

        Kyllä tuo mulle näyttää ihan selvältä uhkaukselta.

        Ennustan, että poliisi ei tulkitse aloitusta nimettyyn henkilöön kohdistetuksi tappouhkaukseksi. Viesti on jotain muuta, se saattaa olla piilo-tappouhkaus henkilölle joka sen tunnistaa, mutta ei silti käsittääkseni sanamuodoiltaan täytä niitä henkirikoksen tunnusmerkistöjä, että syyttäjä puuttuisi asiaan.

        Itse tässä äskettäin tein rikosilmoituksen, poliisi tutki sitä parin kuukauden ajan ja ilmoitti sitten, ettei asiaan sisältynyt Suomen lain määrittämää rikosta. Mielestäni sisältyi, mutta sainpahan jälleen kokemukseni Suomen laista ja PolPosta.

        Joten turhaan vaivaatte kyttälaitosta tällaisilla pikkumurheilla.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Homous

    • Anonyymi

      Kuka on Keke ??? Ruusberi vai ????

    • Anonyymi

      Keken päässä olevan kusen määrä on vakio eli tässä tapauksessa "piripintaan".

    • Anonyymi

      Jakkie humautti pesäpallomailalla yrittäen sen jälkeen paeta paikalta vaan turvamies esti. Filmiltä on vain leikattu tuo aktio pois.

    • Anonyymi

      "Kekeä"?
      Onko Kennedy liian vaikea sana idiootille?

      • Anonyymi

        Lue tätä palstaa ja ketjua.

        Ei tässä puhuta Kennedystä vaan Kekestä; eivät ole sama jätkä. Toinen on vielä jopa elossa vaikka aloittaja uhkaakin selvästi hänen henkeään.

        Huomasit varmaan myös lauseen "Kekellä kuten Kennedyllakin" eli varsin selvästi osoitetaan että puhutaan kahdesta eri henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tätä palstaa ja ketjua.

        Ei tässä puhuta Kennedystä vaan Kekestä; eivät ole sama jätkä. Toinen on vielä jopa elossa vaikka aloittaja uhkaakin selvästi hänen henkeään.

        Huomasit varmaan myös lauseen "Kekellä kuten Kennedyllakin" eli varsin selvästi osoitetaan että puhutaan kahdesta eri henkilöstä.

        Oma mokani, luin liian hätäisesti, sorry. 😶
        Mutta kuka tuo Keke on? Joku Keijo?

        Netissä keksitään ihmisille sellaisia nimiä, jotka eivät heille kuulu ja joilla nimillä heitä ei yleisesti tunneta. Nettifoorumeja lukevat muutkin kuin vain kyseisen asia tai henkilön hyvin tuntevat. Syntyy väärinkäsityksiä. Tähän on kirjoittajalla tietenkin syynsä: hänellä ei ole kanttia puhua suoraan, siksi pelkuri kätkeytyy typerien valheviestiensä taa.

        Itse aina nk. väännän rautalangasta mitä yritän sanoa, jotta jokainen, alhaisimmankin äo:n omaava lukija kerralla ymmärtäisi. Yritän niinku tavata sanani kuin aakkosista aloittaen. Siltikään kaikki eivät ymmärrä: "Ai, sä siis tarkoitit....?" "Ei, en tarkoittanut." Ja yritys uusiksi, ellen sitten totea jo yritystäkin turhaksi.

        Ihminen, joka ei sano mitä tarkoittaa, ei tarkoita mitä sanoo, eli on pelkkä lässyttävä paskanpuhuja, jota ei kannata noteerata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma mokani, luin liian hätäisesti, sorry. 😶
        Mutta kuka tuo Keke on? Joku Keijo?

        Netissä keksitään ihmisille sellaisia nimiä, jotka eivät heille kuulu ja joilla nimillä heitä ei yleisesti tunneta. Nettifoorumeja lukevat muutkin kuin vain kyseisen asia tai henkilön hyvin tuntevat. Syntyy väärinkäsityksiä. Tähän on kirjoittajalla tietenkin syynsä: hänellä ei ole kanttia puhua suoraan, siksi pelkuri kätkeytyy typerien valheviestiensä taa.

        Itse aina nk. väännän rautalangasta mitä yritän sanoa, jotta jokainen, alhaisimmankin äo:n omaava lukija kerralla ymmärtäisi. Yritän niinku tavata sanani kuin aakkosista aloittaen. Siltikään kaikki eivät ymmärrä: "Ai, sä siis tarkoitit....?" "Ei, en tarkoittanut." Ja yritys uusiksi, ellen sitten totea jo yritystäkin turhaksi.

        Ihminen, joka ei sano mitä tarkoittaa, ei tarkoita mitä sanoo, eli on pelkkä lässyttävä paskanpuhuja, jota ei kannata noteerata.

        "Mutta kuka tuo Keke on? Joku Keijo?"

        Luetko sä tätä palstaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kuka tuo Keke on? Joku Keijo?"

        Luetko sä tätä palstaa?

        Kyllä mä luen, mutten kaikkea. Hyppään kokonaan yli alatyyliset ketjut. Keke, kuka lienee, on mennyt multa ohi.

        Luen netissä myös paljon muutakin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1062
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1025
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe