Kävin takavuosina yhden kerran Ahdetiellä erään omakotitalon pihassa. Asiasta on esitetty täällä monenlaisia väitteitä, mutta mikä on totuus käynnistäni.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Sinun näköisesi henkilö saatiin yllytettyä tulemaan ikaalisiin tapaamaan rankaisijoista tuttua jambe kuismoa. Juoni ei ollut kovin erikoinen, mutta pääasia, että saimme sinut suunnistamaan aivan oikeaan taloon.
- Anonyymi
Talon omistaja on monasti harhaillut viitasentiellä.
- Anonyymi
Miehen on kerrottu koputtelevan talojen ovia öisin. Mikä saa hänet toimimaan kyseisellä tavalla?
Anonyymi kirjoitti:
Miehen on kerrottu koputtelevan talojen ovia öisin. Mikä saa hänet toimimaan kyseisellä tavalla?
Se oli kiva juttu jossa jarmo oli saanut pesismailaa ja toettuaan iskusta hän harhaili lähitalojen pihoissa. Oi niitä aikoja, ne tahtoisin niin elää uudelleen.
- Anonyymi
Miehen lihan himo miestä kohtaan.
- Anonyymi
kylähullun feikkiolento vierailee
- Anonyymi
ahdetien talonpihassa sata-häme juhlilla
- Anonyymi
Kunpa Hatunen muuttaisi Ikaalisiin.
- Anonyymi
Sitä me kaikki toivomme!
- Anonyymi
Miksi hänen päänsä kuvaa käytetään profiilikuvana?
- Anonyymi
Viljakainen oli hyvin tyly jarmolle kun jarmo kävi hometalonsa postilaatikolla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697