Ilmatieteen laitoksella ollaan nyt vetelät pöksyissä...!

Syynä on hallituksen suunnittelemat leikkaukset. Ne kohdistuvat myös kyseiseen melko turhaan laitokseen josta joudutaan potkimaan pois tarpeettomia tyyppejä.

Ajatelkaapas että tuo työllistää 750 henkeä jotka eivät näe edes kemikaalivanoja taivaallamme!
Näistä 550 viettää pulleita laiskanpäiviä loisteliaissa tiloissaan Helsingin Kumpulan Dynamicumin palatsissa.
Muita toimitiloja sillä on Kuopiossa, Rovaniemellä ja Sodankylässä.

Myös uutislähetysten lapselliset sääennusteet voisi lopettaa täysin tarpeettomina.

Mitä siis tilalle?
Sehän on jo olemassa; korvaava, moderni ja supertehokas toimija on yksityinen Foreca Oy. Sen perusti jo v. 1995 Pirkko Saarikivi.
Laitos laatii paikkakuntakohtaiset sääennusteet kahden viikon jaksolle kun Ilmatieten laitos ennustaa vain kymmenelle päivälle.
Forecalta saat säätiedot ympäri maailman paukuttamalla hakulaatikkoon vain sää ja paikkakunta.

23

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä kohden Forecan sivustoa löytyy kemikaalivanatiedotteet?

      • Anonyymi

        Tästäkö syystä Pekan koissut sai kenkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkö syystä Pekan koissut sai kenkää?

        Mitä tuo juttu tarkoitti?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      kemikaalivanoja löytävät vain te älyllisesti ala-arvoiset.

      • Anonyymi

        Katos vaan!
        Persekärpänenkin havahtui antamaan jämerän lausunnon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan!
        Persekärpänenkin havahtui antamaan jämerän lausunnon!

        Enpä sanoisi sinun kirjoituksiasi jämeriksi, ennemmin noloiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan!
        Persekärpänenkin havahtui antamaan jämerän lausunnon!

        Persekärpänen on jämäkkä ja vastuullinen kommentoija, järjen ääni hullussa maailmassa, valo pimeydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpänen on jämäkkä ja vastuullinen kommentoija, järjen ääni hullussa maailmassa, valo pimeydessä.

        Milloin te vajaat tajuatte, ettei ketään persoonallista "Persekärpästä" ole olemassakaan.
        Nuo palstan lapselliset ja vähä-älyiset pellet sovittavat tuota viittaa milloin kenenkin harteille, mutta he ihan itse elävät tuossa hullussa maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin te vajaat tajuatte, ettei ketään persoonallista "Persekärpästä" ole olemassakaan.
        Nuo palstan lapselliset ja vähä-älyiset pellet sovittavat tuota viittaa milloin kenenkin harteille, mutta he ihan itse elävät tuossa hullussa maailmassa.

        Sinuahan juuri kehuttiin tuossa, ota ylpeänä se kohteliaisuus ja pysy meidän valona ja ilona tässä synkässä ja julmassa maailmassa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuahan juuri kehuttiin tuossa, ota ylpeänä se kohteliaisuus ja pysy meidän valona ja ilona tässä synkässä ja julmassa maailmassa. :)

        Milloin te lapselliset, vähä-älyiset pellet tajuatte, ettei ketään persoonallista "Persekärpästä" ole olemassakaan, paitsi jos SINÄ haluat sellainen olla?
        Siinä tapauksessa kehoitan rekisteröimään nimimerkkisi, etteivät vastaukset mene väärille kirjoittajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin te lapselliset, vähä-älyiset pellet tajuatte, ettei ketään persoonallista "Persekärpästä" ole olemassakaan, paitsi jos SINÄ haluat sellainen olla?
        Siinä tapauksessa kehoitan rekisteröimään nimimerkkisi, etteivät vastaukset mene väärille kirjoittajille.

        Ymmärrän sinun näkökannan, Persekärpänen, mutta olen eri mieltä, todisteet kun on kiistattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sinun näkökannan, Persekärpänen, mutta olen eri mieltä, todisteet kun on kiistattomat.

        Sit ei muuta kun ne kiistattomat todisteet esiin? ÄÄLIÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit ei muuta kun ne kiistattomat todisteet esiin? ÄÄLIÖ.

        Olenko minä vai yllä oleva persekärpänen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä vai yllä oleva persekärpänen?

        Mitäs täällä taas sekoillaan, eikö voida vaan pysyä itse aiheessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä vai yllä oleva persekärpänen?

        Kukaan ei ole "persekärpänen". Jos nuo vajaajärkiset haluavat olla, rekisteröikööt nimimerkkinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole "persekärpänen". Jos nuo vajaajärkiset haluavat olla, rekisteröikööt nimimerkkinsä.

        On kyllä olemassa Persekärpänen, joka vastaa aina kiukkuisesti, kun puhutaan Persekärpäsestä, mutta keskitytään nyt vaan itse asiaan, eikös juu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole "persekärpänen". Jos nuo vajaajärkiset haluavat olla, rekisteröikööt nimimerkkinsä.

        Jotain komukkavajakkeja.
        Luultavimmin Pirkanmaalta, Hölmölän kehdosta.

        Luku- ja kirjoitustaitokin olematon.


    • Anonyymi

      Olihan tämä Ilmatieteen laitos aikoinaan varmasti tarpeellinen maassamme.

      Nyt se on vain paisunut mutta samaan aikaan menettänyt täysin merkityksensä.

      • Anonyymi

        Perustele, miksi se on menettänyt merkityksensä?


    • Anonyymi

      Uskomaton sääilmiö: kun aamulla katsoin ulos ikkunasta, Stadissa maa on vitivalkoinen, puiden oksat huurussa... ❄

    • Anonyymi

      Tuskinpa sinä tiedät yhtään mitään Ilmatieteenlaitoksen organisaatiosta.
      Perustele, miksi miksi uutislähetysten sääennusteet ovat lapsellisia? Helppo on heitellä väitteitä, joita ei pysty perustelemaan. Enpä usko, että tuolla yksityisellä toimijailla on samoja resusseja kuin Ilmatieteenlaitoksella.
      Ei säätä voi ennustaa kahden viikon jaksolle, jo kymmenen päivän ennusteet ovat loppupäästä paljonkin arvailua, ennusti sitä kuka vain.

      ps. Miten voi nähdä olemattomia kemikaalivanoja?

    • Anonyymi

      Kertoisitko ystävällisesti:
      -Miksi Ilmatieteen laitos on turha?
      - Mitä tiedät Ilmatieteenlaitoksen organisaatiosta?
      -Miksi uutislähetysten sääennusteet ovat lapsellisia?
      -Miksi Foreca on parempi kuin Ilmatieteenlaitos?

      Uskon, ettei tuolla yksityisellä toimijalla ole niitä resusseja kuin isolla laitoksella, eikä tuo kahden viikon ennuste kerro mistään mitään. Jopa tuon kymmenen vuorokauden loppupäivät ovat enemmän arvauksia kuin ennustuksia.

      ps. Miten voi nähdä taivaalla olemattomia kemikaalivanoja?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      101
      2150
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1645
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1343
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1173
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      79
      1152
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1085
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1031
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      285
      1026
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      989
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      196
      855
    Aihe