Olen sitten nainen tosi viriili mies

Anonyymi-ap

Jos aletaan olemaan, niin sinun täytyy olla käytettävissä aika usein.

46

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyritään järjestää.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­y­m­f­­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Esineellistävää sanoa noin. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Rumasti sanottu ei nainen ole mikään esine jota sinä käytät. Vetäisisin tollasta turpaan.

      • Anonyymi

        Samoin


      • Anonyymi

        Luultavasti harhoissaan puhuu pumpattavalle barbaralle!


    • Anonyymi

      😁😁😁😁😁

    • Anonyymi

      Tuolla asenteella saat heti pari uutta ystävää: Oikarin ja Vasurin.

    • Anonyymi

      Huumorintaju on kuollut tällä palstalla 🪦
      Ei pidä olla niin herkkis. Voi olla ankea elämä sellaisella edessä.

      • Anonyymi

        Naisten kohteleminen jonain hemmetin fleshlightina ei ole mikään vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kohteleminen jonain hemmetin fleshlightina ei ole mikään vitsi.

        Veikkaan että tämä mies on vain narsisti. En haluais tutustua. Kurjaa että tänne pesiytyy nämä jotka ei kelpaa enää kenellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että tämä mies on vain narsisti. En haluais tutustua. Kurjaa että tänne pesiytyy nämä jotka ei kelpaa enää kenellekkään.

        Viriili mies on itsestään ja mieskunnostaan huolta pitävä. Ei tupakoi, liikkuu, auttaa naista kotihommissa - tästä saa mies myönteistä palautetta, joka saa aikaan "viriilin tunteen", vaikka ikämies jo alkaisi tuntea olevansa hieman kehno niihin puuhiin.
        Minusta viriiliys on aina kahden kauppa! Se on jotain samaa, kuin esileikki, joka sitten siinä sivussa tekee miehestäkin viriilin. Naisen tuoksu, kosketus, muistot aikaisemmista hetkistä, toisen kehuminen, ei moittiminen, kaikki nämä muodostavat sanan viriili.
        Yhtä hyvin sanaa voisi käyttää myös naiseen.
        Naisena olen kokenut sekä viriilin miehen, että täysin "laiskan" miehen kanssa elämisen.
        Tässä viriili-sanassa ei ole kysymys kerran tai kaksi päivässä "saamisesta", älkää nyt sellaista täällä uskoko!
        Ei sitä jaksa mies, eikä sitä tarvitse nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viriili mies on itsestään ja mieskunnostaan huolta pitävä. Ei tupakoi, liikkuu, auttaa naista kotihommissa - tästä saa mies myönteistä palautetta, joka saa aikaan "viriilin tunteen", vaikka ikämies jo alkaisi tuntea olevansa hieman kehno niihin puuhiin.
        Minusta viriiliys on aina kahden kauppa! Se on jotain samaa, kuin esileikki, joka sitten siinä sivussa tekee miehestäkin viriilin. Naisen tuoksu, kosketus, muistot aikaisemmista hetkistä, toisen kehuminen, ei moittiminen, kaikki nämä muodostavat sanan viriili.
        Yhtä hyvin sanaa voisi käyttää myös naiseen.
        Naisena olen kokenut sekä viriilin miehen, että täysin "laiskan" miehen kanssa elämisen.
        Tässä viriili-sanassa ei ole kysymys kerran tai kaksi päivässä "saamisesta", älkää nyt sellaista täällä uskoko!
        Ei sitä jaksa mies, eikä sitä tarvitse nainen!

        Täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viriili mies on itsestään ja mieskunnostaan huolta pitävä. Ei tupakoi, liikkuu, auttaa naista kotihommissa - tästä saa mies myönteistä palautetta, joka saa aikaan "viriilin tunteen", vaikka ikämies jo alkaisi tuntea olevansa hieman kehno niihin puuhiin.
        Minusta viriiliys on aina kahden kauppa! Se on jotain samaa, kuin esileikki, joka sitten siinä sivussa tekee miehestäkin viriilin. Naisen tuoksu, kosketus, muistot aikaisemmista hetkistä, toisen kehuminen, ei moittiminen, kaikki nämä muodostavat sanan viriili.
        Yhtä hyvin sanaa voisi käyttää myös naiseen.
        Naisena olen kokenut sekä viriilin miehen, että täysin "laiskan" miehen kanssa elämisen.
        Tässä viriili-sanassa ei ole kysymys kerran tai kaksi päivässä "saamisesta", älkää nyt sellaista täällä uskoko!
        Ei sitä jaksa mies, eikä sitä tarvitse nainen!

        Sinun pitäisi opetella esittämään asiasi vähän lyhyemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viriili mies on itsestään ja mieskunnostaan huolta pitävä. Ei tupakoi, liikkuu, auttaa naista kotihommissa - tästä saa mies myönteistä palautetta, joka saa aikaan "viriilin tunteen", vaikka ikämies jo alkaisi tuntea olevansa hieman kehno niihin puuhiin.
        Minusta viriiliys on aina kahden kauppa! Se on jotain samaa, kuin esileikki, joka sitten siinä sivussa tekee miehestäkin viriilin. Naisen tuoksu, kosketus, muistot aikaisemmista hetkistä, toisen kehuminen, ei moittiminen, kaikki nämä muodostavat sanan viriili.
        Yhtä hyvin sanaa voisi käyttää myös naiseen.
        Naisena olen kokenut sekä viriilin miehen, että täysin "laiskan" miehen kanssa elämisen.
        Tässä viriili-sanassa ei ole kysymys kerran tai kaksi päivässä "saamisesta", älkää nyt sellaista täällä uskoko!
        Ei sitä jaksa mies, eikä sitä tarvitse nainen!

        Kirjota romaani kun noin kynä sauhuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että tämä mies on vain narsisti. En haluais tutustua. Kurjaa että tänne pesiytyy nämä jotka ei kelpaa enää kenellekkään.

        Kurjaa on se kun teinit pesiytyy joka paikkaan. Pysyisitte siellä facessanne kyttimässä toisianne.
        Täällä täytyy leikkiä aikuista vailla mitään elämänkokemusta.
        Korjaamo ihan ihan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi opetella esittämään asiasi vähän lyhyemmin.

        Pisa lapset ei pysty sisäistämään pitkää tekstiä 😂


    • Anonyymi

      Sopii minulle♥️

    • Anonyymi

      Nainen tietää etten kirjoittele tämmöisiä. Hänen on tarkoitus olla minulle paljon tärkeämpi kuin mitä olen itselleni.

      • Anonyymi

        No niin nyt on kaunista puhetta en minäkään käyttäisi miestä omiin tarpeisiini. Pitäisi olla yhdessä yhteisestä halusta…intohimosta siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt on kaunista puhetta en minäkään käyttäisi miestä omiin tarpeisiini. Pitäisi olla yhdessä yhteisestä halusta…intohimosta siis.

        Ja olla myös minulle tärkeä viisas mies viisasta puhetta. Tietää, että niillä on kauaskantoisia hyviä seurauksia.


    • Anonyymi

      Nämä on niin nähty. Lopputulos on se, että sinä yrität ryömiä makkarista pois ja nainen vetää nilkoista takaisin.

      • Anonyymi

        Tästä tuli hymy huulille 🙂


    • Anonyymi

      Voin vain kuvitella millaista duracel pupun kanssa on elellä.

      • Anonyymi

        Hyi hitto. En ainakaan sellaista miestä haluaisi ikinä. Ei mitään muut mielessä. Ihanaa että löysin oikeanlaisen kiltin ja rakastavan miehen. Isot kädet ja lämmin sydän.


    • Anonyymi

      Kyllä näillä palstoilla naisetkin kirjoittelee vaikka mitä. Turha on olla tekopyhä.

      • Anonyymi

        Välillä jopa aika sairaita juttuja


    • Anonyymi

      Joo, yleensä 19-vuotiaat on, jos ei jotain sairautta takana.

      Naiset eivät kuitenkaan ole käyttötavaraa. Kannattaa sinunkin sisäistää tämä nyt jo nuorella iällä.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä varten sitten ?


    • Anonyymi

      Olen kyllä käytettävissäsi yötä päivää. En anna sinun nukkua, kidutan sinua kutittamalla!

      • Anonyymi

        Se kun sä sanoit mä teen sen niin ettet huomaa. Se oli sairasta. Mä en ole sellainen ihminen jota tarvitsee kohdella näin


    • Anonyymi

      nyt on hakattu takaisin.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta,sori.

    • Anonyymi

      Näin olen aistunut sinusta ...👉👌

    • Anonyymi

      Toki mutta et sinä ole hän. Hän on niin viriili ettei sitä tarvitse täällä huudella.

    • Anonyymi

      Tiedän ;), tavataan vaan!

    • Anonyymi

      Mä luulen että sulta kunto loppuu ennen mua!

    • Anonyymi

      Ihanaa! Haluan antaa ja saada usein.

    • Anonyymi

      Juu. Talutan sut pöntölle aina silloin kun kotihoitaja ei ole paikalla.

      • Anonyymi

        Kiva juttu! 😁


    • Anonyymi

      Olet sitten nainen ja tosi viriili mies. Kumpi olet oikeasti?

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies ja ikävän kohde siis nainen. Jos apukoulussa ei sinulle oikein opetettu luetun ymmärtämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies ja ikävän kohde siis nainen. Jos apukoulussa ei sinulle oikein opetettu luetun ymmärtämistä?

        Joka on sinulta vielä kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka on sinulta vielä kesken.

        Toki. Kouluvuosi kestää kesäkuun alkuun saakka.


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018373052ov

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe