Ehkä se mitä tästä kaikesta on opittava

Anonyymi-ap

On yksinkertaisesti anteeksianto. Lopulta ei mitään suurta ja mahtavaa ollutkaan. Vaikka joku ihminen painelee juuri niitä nappeja, jotka saavat raivon partaalle...vaikka mielestäsi oikeus ei toteudu. Vaikka jotain oli hetken siinä ja yhtäkkiä ei enää ollutkaan. Se reaktio on kuitenkin sinusta johtuvaa, ei siitä ihmisestä. Ei kukaan ole yksiselitteisen paha, ainakaan jos puhutaan niin sanotusti normaalista, lain rajoissa tapahtuvasta toiminnasta. Se, mitä pitää kysyä, on miksi. Miksi hän sai sinut tuntemaan sellaista raivoa ja katkeruutta. Ajan myötä asiat asettuvat mittasuhteisiinsa.
Iloa päiväänne, antakaa sen tulla. Peace and love.
https://youtu.be/9VADjbwGfuo?si=Z3ADqcKBIlMCFanD

25

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painu jo sinne mistä tulit ja vaihda ammattia.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa❤

    • Anonyymi

      En anna koskaan anteeksi!

      • Anonyymi

        Oma valintasi. Aina kannattaa olla tyytyväinen omiin valintoihinsa.


      • Anonyymi

        Älä jaksa. Otin siltä naiselta estot pois aikaa sitten. Se ei minua häiritse enää. Millään tavalla. Siitä pidän huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa. Otin siltä naiselta estot pois aikaa sitten. Se ei minua häiritse enää. Millään tavalla. Siitä pidän huolen.

        Luuletko olevasi arvokas ihminen. Olet pelkkä luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko olevasi arvokas ihminen. Olet pelkkä luuseri.

        Tämä ns. luuseri pohtii elämäänsä ,tekee johtopäätöksiä, miettii anteeksiantoa, miettii eri kantilta,selventää omaa ajatteluaan kirjoittamalla palstalle kuten moni muukin.
        Voitaisiinko antaa hänelle edes ihmisarvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa. Otin siltä naiselta estot pois aikaa sitten. Se ei minua häiritse enää. Millään tavalla. Siitä pidän huolen.

        Katkera naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera naiselle?

        Muita en ole estänyt lisäkseen kuin yhden toisen naisen ja eksän. Hyvästä syystä kaikki. Kyllä olin vihainen ja aika pitkään. Nyt en ole enää, mutta missään tekemisissä en aio silti olla. Mittakaavassa näyttää vähäisemmältä kuin aiemmin. Onko muuta, mikä mietityttää.


    • Anonyymi

      Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu.

      Ap.

      • Anonyymi

        Siitä on lähdettävä, missä ollaan.


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu 👍

    • Anonyymi

      Kiitos musiikista. Kappalevalinta oli koskettava.

    • Anonyymi

      Ei kukaan voi toista rikkoa. Ihan itse ihminen antaa sen tapahtua.

      • Anonyymi

        Kommenttisi antaa siis luvan toisille ihmisille vapaat kädet.
        Ei muuta kuin antakee pahikset mennä oikein olan takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi antaa siis luvan toisille ihmisille vapaat kädet.
        Ei muuta kuin antakee pahikset mennä oikein olan takaa.

        Ehkä ennemmin niin että kukin itse vastaa omista tunteista/tunnemyrskyistä. Voi olla vihainen itsellekin. että antaa asioiden mennä ihon alle, ja pitää lopulta antaa itselleen anteeksi.
        (Sivusta)


    • Anonyymi

      Positiivari uskohömppä on pelkkää sananhelinää. Usein ei ole kyse anteeksiannosta.
      Se että anteeksi annetaan ihmisten toimintoja tai käyttäytymistä joka ei näennäisesti ole laitonta mutta seuraukset ovat tuhoavia ja sukupolvelta toiselle jatkuvia.
      Ei yksinkertaisesti ole anteeksi annettavaa. On ihmisiä joiden käyttäytyminen ei ole hyväksyttävää nyt, huomenna tai vuosikymmenien päästäkään.

    • Anonyymi

      Breivig kehtaa valittaa omista oikeuksistaan...mitäs oikeuksia uhrit sai? Oikeudenmukaisuus pitää toteutua.

    • Anonyymi

      Anteeksianto myös edistää omaa terveyttä. Miksi hän aiheutti minussa vihaa? Olin ajatellut, etten toista vanhempieni tapaa kommunikoida ja käyttäytyä ja olen toisenlainen, mutta toisin kävi. Olen myös pettynyt itseeni, että menin liikaa tunnejuttuun mukaan. Olen kai melankolikko. Jos en tekisi töitä tai opiskelisi, istuisin varmaan jossain baarissa jauhamassa skeidaa. Rakkausjutut vie minut hämärän rajamaille ja en enää tiedä, kuka olen.

      • Anonyymi

        Fiksusti kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Ymmärrän niin hyvin. Sama vuosia, vuosia sitten.
        En oikein ymmärrä, mitä tapahtui. Mutta tunne kuohut olivat vahvat. Niin että oli vaan repäistävä itsensä irti, koska


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      Hej 🔞 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018374275vd

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Toimitko häntä kohtaan väärin?
      Siis joka paineli niitä nappeja joko vahingossa, toimi automaatiolla tai tahallaan.

      • Anonyymi

        Joskus se on kuin orkesteri, johon jokai en omalla tavallaan liittyy, reagoi, antaa oman saundin. Ja se voi alkaa siitä napin painalluksesta. Joku on hämäränrajamailla, joku vihainen, joku jotain muuta, joku repii itseään irti kun


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe