Se tunne kun et löydä mitään

Anonyymi-ap

kiinnostavaa palstalta eikä muutenkaan vois nää ulinat vähempää kiinnostaa...

👌✌️🥳

17

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä voisit itse lisätä palstalle kiinnostavaa sisältöä. Ensinnäkin voisit kirjautua ja kirjoittaa oikealla nimimerkillä. Toisekseen voisit kertoa aitoja asioita ja todellisia tunteitasi, mitä hävittävää sinulla on jos kirjoitat vain nimimerkillä niitä. Jos kaikki kirjoittajat laittavat vain muutaman sanan kommentteja ilman mitään järkevää sisältöä, ei palstalla ole kenellekään mitään luettavaa, ei ajatusta eikä järkeä. Todennäköisesti nämä palstat suljetaan kokonaan lähiaikoina, ei ole välttämättä taloudellisesti kannattavaa pitää yllä tälläistä.

• Anonyymi

Mene jo muualle narisemaan. Olet kaikinpuolin nekatiivinen vässykkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene jo muualle narisemaan. Olet kaikinpuolin nekatiivinen vässykkä.

Siinä taas yksi niitä ihania ja positiivisia ihmisiä joita palsta on täynnä

• Anonyymi

Joo pelkkää shittii

• Anonyymi

Nämä sivut ollu pystyssä jo ainakin kymmenen vuotta. Ei ihan heti lopu vaikka nyt moniongelmaiset näitä yrittääkin kaataa.
      Korkeintaan tulee pakollinen tunnistautuminen, mikä olisi enemmän kuin tervetullut.

• Anonyymi

Näähän on ollu 20 v. 2000 luvun alusta tosin niin vanha en oo et oisin täällä ollu sillon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näähän on ollu 20 v. 2000 luvun alusta tosin niin vanha en oo et oisin täällä ollu sillon

Kyllä sinä siellä olit silloin

• Anonyymi

Justiinsa juu, tiiäkkö mitä oon ite tehny. Oon alkanu lukea kirjoja. Monta sataa sivua päivässä. Käyn harvakseltaan täällä piipahtamassa. Oon ajatellut, että hän ei tartte mun ulinoita täällä ja, mitäpä tässä uliseenkaan, kun näkemisestä on valovuosia 😂

Sivusta. P.S. Teemalta tulevaa elokuvaa katson nyt samalla

• Anonyymi

Kirjoituksesta päätellen sinulla voi olla hankaluuksia käsitellä negatiivisia tunteita, jos ne ovat mielestäsi "ulinaa".

Jään vain miettimään mitä pelkäät niissä tunteissa, kun et kestä niitä toisiltakaan?

Vellominen on tietysti asia erikseen. Niin, mitäpä minä mistään tiedän, mutta sille tuo ainakin vaikuttaisi.

(sivusta)

• Anonyymi

No se on sitten sinun ongelma enkä pysty auttamaan.

(sivusta)

• Anonyymi

Jatka reitille

• Anonyymi

• Anonyymi

Etene ihmeessä

Uudelle reitille

Sille aidolle ja oikealle

Niin teen minäkin

Kaikki on hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etene ihmeessä

Uudelle reitille

Sille aidolle ja oikealle

Niin teen minäkin

Kaikki on hyvin

Niin teen kiitos kaikesta.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

I root for all of them👍

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1134
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      830
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      593
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      514
    8. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      493
    9. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    10. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      29
      480
    Aihe