Kun X muuttu

Anonyymi-ap

Olin kahdeksan kun tämä tapahtui
Minulla oli paras kaveri X hän asui meidän naapurissa niin kuin seinän toisella puolella asuimme siis pari taloissa teimme kaikkia aina yhdessä ja kesälomat on yli parasta aikaa tai no oli kunnes tapahtui jotain mistä kertoi kohta teemme siis kaikkea yhdessä kerran nukahtimme puuhun kerran kun hän oli meillä yökylässä menimme salaa hakemaan alakerrasta karkit ja mentiin ulos syömään niitä nukahdettiin puuhun ja tehtiin kaikkea yhdessä tykättiin semmosesta asioista jo oltiin parhaat kaverit ja kun täytin kahdeksan sain silmälasit ja koulussa minua kiusattiin niistä niin X sanoi aina niille että sanot tollasta sullakin on lasit hänellä oli siis lasit sillä kiusaalla mutta hän silti kehtasi kiusata minua ja sitten hän tönäisi minut rappusia alas koulussa niin nilkka murtui juuri kun täytin 8 ja juuri kun koulut alkoi kävelimme aina yhdessä kouluun odotin että hän tulee mutta sit hän ei tullut menin ovelle siellä ei ollut ketään oli siis maanantai ei oltu nähnyt viikonloppuna koska heillä oli kuulemma muuta tekemistä soitin hänelle hän vastasi ja sanoi olen matkalla Rovaniemelle kysyin miksi hän sanoi muutan sinne aloin itkeä ja menin äkkiä kotiin äiti oli jo lähtenyt töihin isä oli viemässä pikkuveljeä päiväkotiin siskoa eskariin aloin itkeä ja meen äkkiä kotiin olin sisällä noin viikon kunnes äiti sanoi että nyt sun pitää lähteä ulos sanoin okei ja heidän asuntoon oli muuttanut joku Random Isabella tyttö joka oli vaan joku niitten perheen lellikki josta en tykännyt olen nyt 19 muutan pois vanhempien luota ja toteutan unelmieni mutta vielä ole kavereita tosin juttelemme välillä puhelua tuollainen tapahtuma jättää ikuiset arvet hän muutti nyt pari vuotta sitten espanjaan vanhempiensa kanssa ja nyt itse islantiin ja tuo oli ihan kamalaa kun he muuttivat nykyään ennen enää uskalla olla kenenkään kanssa bestis koska tiedän että noin voi käydä uudestaan kenelle vain opetus tuollainen tapahtuma jättää Haavat mutta ne kyllä putsataan ja sitten ne parantuu ja muuttuu Arviksi kiitos🫶🏻

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai X muutti ilmeisesti voimia vähän myöhään 🫶🏼❤️

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374400kb

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Olen siis tuo kuka tuo kirjoitti ja nyt päätin siis kirjoittaa koska tuosta on kohta Tasan 11 vuotta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe