Ehhehhee ja sillee

Anonyymi-ap

Nettiä hyvin osaava käyttäjä voi tilata kotiovelleen viinoja ja röökejä -60% Suomen hintoihin verrattuna ja silloin jää ruokaan ja muihin perustarpeisiin hyvin rahea. Ihme vammasia ulisijoita tämä palsta täynnä. :D

13

253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      Hej 🔞 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374672gr

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

      • Anonyymi

        Eiei, mitään lehtitilauksia.


    • Anonyymi

      Eiei, toimituskulujen kanssa sama hintaluokka. Voit esimerkin ilmoittaa, ellei vaan ole pimiää hommaa.

      Niin.

      • Anonyymi

        Tulee nettitilaus halvemmaksi mutta pitää sitten ostaa isompi lasti jotta homma kannattaa. Muutaman pullon takia ei kannata kulujen takia säästö jää liian olemattomaksi peruslitkuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee nettitilaus halvemmaksi mutta pitää sitten ostaa isompi lasti jotta homma kannattaa. Muutaman pullon takia ei kannata kulujen takia säästö jää liian olemattomaksi peruslitkuissa.

        Justiin niin, itsehän olen tilannut 10-12-litraa väkeviä kerralla ja 3-4-kartonkia tupakkaa, En nyt sano mistä maasta, mutta kartonki noin 30e paikkailla ja 15e posteilla saa pikakirjeenä ovelle semmoset 3 kartonkia kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiin niin, itsehän olen tilannut 10-12-litraa väkeviä kerralla ja 3-4-kartonkia tupakkaa, En nyt sano mistä maasta, mutta kartonki noin 30e paikkailla ja 15e posteilla saa pikakirjeenä ovelle semmoset 3 kartonkia kerralla.

        Tälläsella kusisella suoli24 foorumilla en kyllä ala mainostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläsella kusisella suoli24 foorumilla en kyllä ala mainostamaan.

        Myös halusin herätellä teitä witun vässyköitä jotka vaan valitatte, ettekä osaa edes nettiä käyttää hyväksenne. :D


    • Anonyymi

      Niin ei mitään järkeä ole tilailla alkoholia kun kulutus lisääntyy elikä plus miinus nolla vaikutus.Voihan joku sönkätä ettei hänellä kulutus lisäänny.Tekee itse viinit ja oluet.

      • Anonyymi

        Eipä ole itsellä lisääntyny, vedän viikossa vodkaa ja viskiä sen 10-12L ja sitten olen kolme viikkoa ilman, se viikon putki riittää tällä budjetilla mukavasti. Röökikartonki riittää kaksi viikkoa, ei enää mene kuin 16-vuotiaana ketjupolttaja olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole itsellä lisääntyny, vedän viikossa vodkaa ja viskiä sen 10-12L ja sitten olen kolme viikkoa ilman, se viikon putki riittää tällä budjetilla mukavasti. Röökikartonki riittää kaksi viikkoa, ei enää mene kuin 16-vuotiaana ketjupolttaja olin.

        Nojoo, tulin vielä kommentoimaan, työkyvyttömyyseläkkeellä voi helposti harrastella tollasta.


    • Anonyymi

      No sitten jos kunnon kännit vedät viikon. Eläkkeellä voi tehdä mitä lystää. Ottaa kännit ja huilaa ja rahnua riittävästi.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018374672lj

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Joo, Puola on kiva maa, sieltä saa röökiä ja viinaa edullisesti. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe