Haluaisin kokeilla miten kauko ohjattava vibra toimii,löytyyko asiasta kiinnostunutta naista kokeiluun .hankin laitteen ja saat pitää sen sitten itselläsi
public.jussi(at)meiliboxi piste fi
kauko ohjattava vibra
10
643
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina halunnut testata tuollaista…
- Anonyymi
Mitäs olet ja työnnät.
- Anonyymi
ei siinä oo kauko ohjainta vajakki tutustu kauhas käyttö ohjeisiin ensin
- Anonyymi
Kysy spedeltä niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Mielenkiintoista!
Kerrotko lisää? - Anonyymi
Mitäs olet siellä. Milloin sait lähetteen oletko jo kauankin ollut siellä.
- Anonyymi
Mitäs olet vajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista!
Kerrotko lisää?Laita aloituksessa olvalla viestiä niin jatketaan sitten juttua
- Anonyymi
hommasin laitteen kiinteenä housuissa jotain vinyyliä ohjain vaimolla vibra mun pepussa mukavia kävely retkiä
- AnonyymiUUSI
meillä vaimolla säädin vibra mun pepussa kauppa reissuilla vaihtelee nopeuksia kalu kovana koko ajan pääsispä kotia paneen
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875