Moi
Ajattelin kokeilla pitkästä aikaa maksullista naista ja treffit on jo sovittu. Minulla on monta vuotta siitä kun oon saanut viimeksi naista ja pelottaa tosissaan kohdata tämä nainen. Koska en tiedä seisooko minulla ja onko orgasmin saaminen vaikeaa koska siitä on tosiaan vuosia aikaa kun oon viimeksi saanut naista niin on aika korkea kynnys joten pitää varmaan olla rehellinen sille naiselle ja kertoa tämä kaikki että miten on asiat. Jospa se osaisi asiat hyvin koska on ammattilainen minua jännittää kun en ole ollut alasti naisen eessä moneen vuoteen ja on kovat paineet . Haluaisin mielipiteitä ja en ole provo olen 45 vuotias mies ja sinkku oon.
0
<50
Äänestä
Maksullisen naisen kohtaaminen
Anonyymi-ap
4
480
Vastaukset
- Anonyymi
Mee hupiukko niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Teille kahdelle pitäisi olla ihan omat sivustot missä saisitte spedeillä ihan mielin määrin.🤣🤣
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572794Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362409SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past911667Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851295Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301129Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155821Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80754Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52696Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44672- 43655