Kolmannes ihmisistä on harrastanut ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Kuulutko sinä tuohon kolmannekseen ?

10

662

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulun..

    • Anonyymi

      Me vaimon kanssa kuulutaan kimppaa harrastavaan ryhmään.
      Saatiin kaveri hämmennettyä kun pyysimme häntä mukaan panemaan mun vaimoa.
      Kun kaverille selvisi että hän pääsee todella panemaan mun eli kaverinsa vaimoa niin kyllä oli ahkerasti vaimon pillua panemassa ja välillä oli kieli pillussa.

    • Anonyymi

      Meillä ollaan kolmenkimppaa vakikaverin kanssa.
      Vakmoni alkoi olemaan kimppanainen minun pyynnöstä mutta nykyään ehdotuksia tulee myös vaimoltakin.
      Vaimoni oli tosi kiimainen raskaana ollessaan ja kaverikin tykkäsi panna raskaana olevaa naista.

      • Anonyymi

        Unelmien täyttymys on raskaana oleva nainen joka antaa vieraitten naida. Todella kiimaista.

        Oma vaimo tykkäsi esitellä raskausvartaloaan ja turvonneita tissejään. Luultavasti sekin antoi muiden naida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmien täyttymys on raskaana oleva nainen joka antaa vieraitten naida. Todella kiimaista.

        Oma vaimo tykkäsi esitellä raskausvartaloaan ja turvonneita tissejään. Luultavasti sekin antoi muiden naida.

        Tuota kiimaisempaa on ollut kun vaimo on ollut raskaana vakkarille ja antanut hyvästään myös muille ystävilleni. Se on vain niin harvinaista herkkua kun aikuisten aikataulut ei sovi kovin helposti yhteen.


    • Anonyymi

      Pohdin onko kolmen kimppa ryhmäseksiä laisinkaan, tai onko kaks paria samassa sängyssä ryhmä, jos seksiä harrastetaan vain oman kumppanin kanssa.

      Ollessani 19v kaverini ja minä oltiin tyttöinemme samassa isossa vesisängyssä. Kaveri liian humalassa, mutta seksiin se päätyi. Olimme ainoastaan oman kumppanimme kanssa. Ei edes koskettelua kenenkään muiden kesken.

      Kolmen kimppaa olen kokenut kerran ex - vaimoni , minä ja vaimoni ystävä ( tasan yhden kerran, meni mustasukkaisuuteen vaimollani ). Tämän aloitti ex vaimoni. Hän oli niin naisten perään seksissä, ainakin omissa fantasioissaan.

      Sekä kaksi maksettua FFM kolmaria ammattilaisten kanssa. Eli jos kolmen kimppa lasketaan, niin silloin olen.

      En tiedä miten suhtautua parinvaihtoon tai isompiin ryhmiin. Itse en suostuisi MMF kolmen kimppaan mitä täällä tunnutaan eniten tarjoavan. En edes naisen mieliksi valitettavasti. Ajatus alastomasta miehestä samassa sängyssä nykyisen vaimoni kanssa on jo liian vieras. Jos nyksä tahtoisi jotain sen suuntaista, niin silloin ehkä sitä parinvaihtoa olisi harkittava.

      Tuomitkaa vaan. Kolmen kimppaan ryhtyisin nykyään ainoastaan FFM, tai yhden parin kanssa max, jos partnereita vaihdetaan.

    • Anonyymi

      Vaimoni ei halua toista naista mukaan mutta useamman miehen kylläkin.
      On kiihoittavaa panna omaa vaimoa kimpassa toisten miesten kanssa.
      Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä jo kouluajoista asti.
      Olin 19v ja vaimo 18v kun olimme ensikertaa kolmenkimppaa 18v kaverimme kanssa 1N ja 2M.
      Nyt ollaan oltu kimppaa 14v sama mies vakkarìna ja on ollut myös muita miehiä mukana ja kahdesti on ollut myös toinen nainen.

    • Anonyymi

      En

    • Anonyymi

      Kuulun ja epäilen myös että vaimoni kuuluu

    • Anonyymi

      Mä en ole vielä. Mut haluaisin...multa yks mies kysy että haluaisinko kokeilla,hän vois kattella porukan että muutki sais nauttia niinku hänkin nautti...että muutama mies panis mua ja osalta ottisin suihin ja peppuun ym. ..sanoin harkitsevani..kun en tienny että hänellä on sellaseenki suhteita ja hän tietää ny suositella kun on mut testannu ja haluais jatkaa...

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe