Kolmannes ihmisistä on harrastanut ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Kuulutko sinä tuohon kolmannekseen ?

22

800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kuulun pienempään ryhmään jonka vaimoa pannaan usein ja säännöllisesti vakkarin ja myös vieraan toimesta.

      • Anonyymi

        Sama täällä.

        Kuulun myös tuohon aloituksen joukkoon.


      • Anonyymi

        Mitäs olet. Asiakkaitako olet täältä hakemassa.


    • Anonyymi

      En tietääkseni ainakaan ja mitä ryhmäseksi on eikö sekin ole jo omallatavallaan ryhmäseksiä kun on saman vuorokauden aikana ollut useamman vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa vai häh

      • Anonyymi

        Mitäs teet hähähää


    • Anonyymi

      Kerran teininä kaverin kanssa samassa pirun vesisängyssä tyttöjemme kanssa.

      40 täytettyäni seksiä vaimon parhaan kaverin kanssa. Samalla kun tämä nainen imi miestänsä, minä panin häntä takaa. Aloite tuli tältä naiselta ja kaverille se sopi oikein hyvin.

      Tämä nainen pani myös vaimoni ja minun kanssa meillä kotona. Vaimoni oli/on niin kiimassa häneen, etten ikinä ole nähnyt vaimoani niin märkänä. Vähän salalesbon vikaa. Orange is new Black ja kaikki lesbojutut teki hänestä tositosi märän. Vaimoni itse tarjosi pimppaansa hänelle juovuksissa. Eikä mikään näistä ole fantasiaa. Toisaalta se meidän kolmen panosuhde oli alku meidän erolle.

      Myöhemmin ainakin kaksi kolmen kimppaa, mutta niissä naiset oli maksullisia. Ja kerran, vaikkei sitä ryhmäseksiksi voi kutsua, uuden vaimoni kaveri käveli sisään kun pantiin niiden sohvalla. Hän tosin poistui paikalta ja odotti, että saamme hommat loppuun.

    • Anonyymi

      Ryhmäseksillä kait tarkoitetaan, että siinä kahta useampi ihminen harrastaa seksiä yhdessä ja samanaikaisesti ? Kyllä kuulun tuohon kolmaekseen.

    • Anonyymi

      Kyllä kuulun tuohon joukkoon. N.48

    • Anonyymi

      Kyllä vaan, kuulumme ryhmään ihmisiä, me pidämme sexistä, kuten emme pärjää ilman vieraita miehiä,joten meillä vaimolla on vaki vieraita miehiä jotka käy kotonamme vaimoa pnemassa,kuten myös hoteli ravintola reissuilla, on sitten niin sanotusti tosi vieraat miehet,tuntemattomat jotka saa vaimolta vittua ottaa nussia tshtonsa mukaa,nämä miehet tuntemattomaksi ovat jääneet,näitäki vuodessa kertyy lukumäärin paljokin.
      Tyytyväinen rva on vituunsa,kuten avioliitomme on tosi luotettavalla tolalla,tiedämme mitä hsluumme. Olemme noi 45 ikäsiä.

      • Anonyymi

        Mitäs muu sulla vois olla. Tuonkin voit tietää omastas hähähähä


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä, olin muuttanut juuri yhteen 16v tyttöystävän kanssa ja meillä oli tuparit ja yksi kaveri jäi yöksi.
      Oltiin kaikki humalassa ja se johti seksiin kolmestaan, seuraavana päivänä kadutti. Tyttöystävä tykkäsi liikaa ja olisi myöhemmin halunnut lisää. Kielsin.

      • Anonyymi

        Miksi riitelet itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi riitelet itsesi kanssa?

        Mitäs hönö riitelet. Tuon sentään tajusit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs hönö riitelet. Tuon sentään tajusit.

        Kyse oli kylläkin sinusta, sinä et tajunnut.


    • Anonyymi

      Kuulun kyllä.
      Olis ihana löytää mieluiten nuori vakipari seuraksi.
      M42 Satakunta

    • Anonyymi

      Tuskinpa vaan kolmannes sentään

    • Anonyymi

      En kuulu, valitettavasti! :D

    • Anonyymi

      U­us­i s­ek­­­sitea­tteri avautuu Suome­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­­mo­it­tau­­­tum­­inen ry­­hmä­ämm­­e tä­äl­­l­ä 👉 http://ameliachau.com/H/H2r4K1

    • Anonyymi

      Exän kanssa oli parinvaihtoa ja tyttöjen välistä...ihana oli katsoa. Mutta sitten hajosi liittkokin jo ja loppui noi leikit.

    • Anonyymi

      Mä oon ollu muutaman pariskunnan mukana naisena. Kahden miehen kanssa en ole ollut yhtäaikaa enkä sitä ole edes halunnut.

    • Anonyymi

      Kuulun. Vaimoni on saanut vierasta yksin ja yhdessä ja itse olen ollut tuttava parin apulaisena.

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu kun vaimosi käy yksin?
        Onko joku vakkari vai ihan irto panoja?


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe