Kolmannes ihmisistä on harrastanut ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Kuulutko sinä tuohon kolmannekseen ?

17

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kuulun pienempään ryhmään jonka vaimoa pannaan usein ja säännöllisesti vakkarin ja myös vieraan toimesta.

• Anonyymi

Sama täällä.

Kuulun myös tuohon aloituksen joukkoon.

• Anonyymi

En tietääkseni ainakaan ja mitä ryhmäseksi on eikö sekin ole jo omallatavallaan ryhmäseksiä kun on saman vuorokauden aikana ollut useamman vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa vai häh

• Anonyymi

Kerran teininä kaverin kanssa samassa pirun vesisängyssä tyttöjemme kanssa.

40 täytettyäni seksiä vaimon parhaan kaverin kanssa. Samalla kun tämä nainen imi miestänsä, minä panin häntä takaa. Aloite tuli tältä naiselta ja kaverille se sopi oikein hyvin.

Tämä nainen pani myös vaimoni ja minun kanssa meillä kotona. Vaimoni oli/on niin kiimassa häneen, etten ikinä ole nähnyt vaimoani niin märkänä. Vähän salalesbon vikaa. Orange is new Black ja kaikki lesbojutut teki hänestä tositosi märän. Vaimoni itse tarjosi pimppaansa hänelle juovuksissa. Eikä mikään näistä ole fantasiaa. Toisaalta se meidän kolmen panosuhde oli alku meidän erolle.

Myöhemmin ainakin kaksi kolmen kimppaa, mutta niissä naiset oli maksullisia. Ja kerran, vaikkei sitä ryhmäseksiksi voi kutsua, uuden vaimoni kaveri käveli sisään kun pantiin niiden sohvalla. Hän tosin poistui paikalta ja odotti, että saamme hommat loppuun.

• Anonyymi

Ryhmäseksillä kait tarkoitetaan, että siinä kahta useampi ihminen harrastaa seksiä yhdessä ja samanaikaisesti ? Kyllä kuulun tuohon kolmaekseen.

• Anonyymi

Kyllä kuulun tuohon joukkoon. N.48

• Anonyymi

Kyllä vaan, kuulumme ryhmään ihmisiä, me pidämme sexistä, kuten emme pärjää ilman vieraita miehiä,joten meillä vaimolla on vaki vieraita miehiä jotka käy kotonamme vaimoa pnemassa,kuten myös hoteli ravintola reissuilla, on sitten niin sanotusti tosi vieraat miehet,tuntemattomat jotka saa vaimolta vittua ottaa nussia tshtonsa mukaa,nämä miehet tuntemattomaksi ovat jääneet,näitäki vuodessa kertyy lukumäärin paljokin.
      Tyytyväinen rva on vituunsa,kuten avioliitomme on tosi luotettavalla tolalla,tiedämme mitä hsluumme. Olemme noi 45 ikäsiä.

• Anonyymi

Ikävä kyllä, olin muuttanut juuri yhteen 16v tyttöystävän kanssa ja meillä oli tuparit ja yksi kaveri jäi yöksi.
      Oltiin kaikki humalassa ja se johti seksiin kolmestaan, seuraavana päivänä kadutti. Tyttöystävä tykkäsi liikaa ja olisi myöhemmin halunnut lisää. Kielsin.

• Anonyymi

Miksi riitelet itsesi kanssa?

• Anonyymi

Kyse oli kylläkin sinusta, sinä et tajunnut.

• Anonyymi

Kuulun kyllä.
      Olis ihana löytää mieluiten nuori vakipari seuraksi.
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Tuskinpa vaan kolmannes sentään

• Anonyymi

En kuulu, valitettavasti! :D

• Anonyymi

Exän kanssa oli parinvaihtoa ja tyttöjen välistä...ihana oli katsoa. Mutta sitten hajosi liittkokin jo ja loppui noi leikit.

• Anonyymi

Mä oon ollu muutaman pariskunnan mukana naisena. Kahden miehen kanssa en ole ollut yhtäaikaa enkä sitä ole edes halunnut.

• Anonyymi

Kuulun. Vaimoni on saanut vierasta yksin ja yhdessä ja itse olen ollut tuttava parin apulaisena.

• Anonyymi

Miltä tuntuu kun vaimosi käy yksin?
        Onko joku vakkari vai ihan irto panoja?

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      318
      6874
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3976
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3115
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2827
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1702
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1692
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1418
    Aihe