Kuulutko sinä tuohon kolmannekseen ?
Kolmannes ihmisistä on harrastanut ryhmäseksiä
17
918
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kuulun pienempään ryhmään jonka vaimoa pannaan usein ja säännöllisesti vakkarin ja myös vieraan toimesta.
- Anonyymi
Sama täällä.
Kuulun myös tuohon aloituksen joukkoon.
- Anonyymi
En tietääkseni ainakaan ja mitä ryhmäseksi on eikö sekin ole jo omallatavallaan ryhmäseksiä kun on saman vuorokauden aikana ollut useamman vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa vai häh
- Anonyymi
Kerran teininä kaverin kanssa samassa pirun vesisängyssä tyttöjemme kanssa.
40 täytettyäni seksiä vaimon parhaan kaverin kanssa. Samalla kun tämä nainen imi miestänsä, minä panin häntä takaa. Aloite tuli tältä naiselta ja kaverille se sopi oikein hyvin.
Tämä nainen pani myös vaimoni ja minun kanssa meillä kotona. Vaimoni oli/on niin kiimassa häneen, etten ikinä ole nähnyt vaimoani niin märkänä. Vähän salalesbon vikaa. Orange is new Black ja kaikki lesbojutut teki hänestä tositosi märän. Vaimoni itse tarjosi pimppaansa hänelle juovuksissa. Eikä mikään näistä ole fantasiaa. Toisaalta se meidän kolmen panosuhde oli alku meidän erolle.
Myöhemmin ainakin kaksi kolmen kimppaa, mutta niissä naiset oli maksullisia. Ja kerran, vaikkei sitä ryhmäseksiksi voi kutsua, uuden vaimoni kaveri käveli sisään kun pantiin niiden sohvalla. Hän tosin poistui paikalta ja odotti, että saamme hommat loppuun. - Anonyymi
Ryhmäseksillä kait tarkoitetaan, että siinä kahta useampi ihminen harrastaa seksiä yhdessä ja samanaikaisesti ? Kyllä kuulun tuohon kolmaekseen.
- Anonyymi
Kyllä kuulun tuohon joukkoon. N.48
- Anonyymi
Kyllä vaan, kuulumme ryhmään ihmisiä, me pidämme sexistä, kuten emme pärjää ilman vieraita miehiä,joten meillä vaimolla on vaki vieraita miehiä jotka käy kotonamme vaimoa pnemassa,kuten myös hoteli ravintola reissuilla, on sitten niin sanotusti tosi vieraat miehet,tuntemattomat jotka saa vaimolta vittua ottaa nussia tshtonsa mukaa,nämä miehet tuntemattomaksi ovat jääneet,näitäki vuodessa kertyy lukumäärin paljokin.
Tyytyväinen rva on vituunsa,kuten avioliitomme on tosi luotettavalla tolalla,tiedämme mitä hsluumme. Olemme noi 45 ikäsiä. - Anonyymi
Ikävä kyllä, olin muuttanut juuri yhteen 16v tyttöystävän kanssa ja meillä oli tuparit ja yksi kaveri jäi yöksi.
Oltiin kaikki humalassa ja se johti seksiin kolmestaan, seuraavana päivänä kadutti. Tyttöystävä tykkäsi liikaa ja olisi myöhemmin halunnut lisää. Kielsin.- Anonyymi
Miksi riitelet itsesi kanssa?
- Anonyymi
Kyse oli kylläkin sinusta, sinä et tajunnut.
- Anonyymi
Kuulun kyllä.
Olis ihana löytää mieluiten nuori vakipari seuraksi.
M42 Satakunta - Anonyymi
Tuskinpa vaan kolmannes sentään
- Anonyymi
En kuulu, valitettavasti! :D
- Anonyymi
Exän kanssa oli parinvaihtoa ja tyttöjen välistä...ihana oli katsoa. Mutta sitten hajosi liittkokin jo ja loppui noi leikit.
- Anonyymi
Mä oon ollu muutaman pariskunnan mukana naisena. Kahden miehen kanssa en ole ollut yhtäaikaa enkä sitä ole edes halunnut.
- Anonyymi
Kuulun. Vaimoni on saanut vierasta yksin ja yhdessä ja itse olen ollut tuttava parin apulaisena.
- Anonyymi
Miltä tuntuu kun vaimosi käy yksin?
Onko joku vakkari vai ihan irto panoja?
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808