Kolmannes ihmisistä on harrastanut ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Kuulutko sinä tuohon kolmannekseen ?

17

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kuulun pienempään ryhmään jonka vaimoa pannaan usein ja säännöllisesti vakkarin ja myös vieraan toimesta.

• Anonyymi

Sama täällä.

Kuulun myös tuohon aloituksen joukkoon.

• Anonyymi

En tietääkseni ainakaan ja mitä ryhmäseksi on eikö sekin ole jo omallatavallaan ryhmäseksiä kun on saman vuorokauden aikana ollut useamman vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa vai häh

• Anonyymi

Kerran teininä kaverin kanssa samassa pirun vesisängyssä tyttöjemme kanssa.

40 täytettyäni seksiä vaimon parhaan kaverin kanssa. Samalla kun tämä nainen imi miestänsä, minä panin häntä takaa. Aloite tuli tältä naiselta ja kaverille se sopi oikein hyvin.

Tämä nainen pani myös vaimoni ja minun kanssa meillä kotona. Vaimoni oli/on niin kiimassa häneen, etten ikinä ole nähnyt vaimoani niin märkänä. Vähän salalesbon vikaa. Orange is new Black ja kaikki lesbojutut teki hänestä tositosi märän. Vaimoni itse tarjosi pimppaansa hänelle juovuksissa. Eikä mikään näistä ole fantasiaa. Toisaalta se meidän kolmen panosuhde oli alku meidän erolle.

Myöhemmin ainakin kaksi kolmen kimppaa, mutta niissä naiset oli maksullisia. Ja kerran, vaikkei sitä ryhmäseksiksi voi kutsua, uuden vaimoni kaveri käveli sisään kun pantiin niiden sohvalla. Hän tosin poistui paikalta ja odotti, että saamme hommat loppuun.

• Anonyymi

Ryhmäseksillä kait tarkoitetaan, että siinä kahta useampi ihminen harrastaa seksiä yhdessä ja samanaikaisesti ? Kyllä kuulun tuohon kolmaekseen.

• Anonyymi

Kyllä kuulun tuohon joukkoon. N.48

• Anonyymi

Kyllä vaan, kuulumme ryhmään ihmisiä, me pidämme sexistä, kuten emme pärjää ilman vieraita miehiä,joten meillä vaimolla on vaki vieraita miehiä jotka käy kotonamme vaimoa pnemassa,kuten myös hoteli ravintola reissuilla, on sitten niin sanotusti tosi vieraat miehet,tuntemattomat jotka saa vaimolta vittua ottaa nussia tshtonsa mukaa,nämä miehet tuntemattomaksi ovat jääneet,näitäki vuodessa kertyy lukumäärin paljokin.
      Tyytyväinen rva on vituunsa,kuten avioliitomme on tosi luotettavalla tolalla,tiedämme mitä hsluumme. Olemme noi 45 ikäsiä.

• Anonyymi

Ikävä kyllä, olin muuttanut juuri yhteen 16v tyttöystävän kanssa ja meillä oli tuparit ja yksi kaveri jäi yöksi.
      Oltiin kaikki humalassa ja se johti seksiin kolmestaan, seuraavana päivänä kadutti. Tyttöystävä tykkäsi liikaa ja olisi myöhemmin halunnut lisää. Kielsin.

• Anonyymi

Miksi riitelet itsesi kanssa?

• Anonyymi

Kyse oli kylläkin sinusta, sinä et tajunnut.

• Anonyymi

Kuulun kyllä.
      Olis ihana löytää mieluiten nuori vakipari seuraksi.
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Tuskinpa vaan kolmannes sentään

• Anonyymi

En kuulu, valitettavasti! :D

• Anonyymi

Exän kanssa oli parinvaihtoa ja tyttöjen välistä...ihana oli katsoa. Mutta sitten hajosi liittkokin jo ja loppui noi leikit.

• Anonyymi

Mä oon ollu muutaman pariskunnan mukana naisena. Kahden miehen kanssa en ole ollut yhtäaikaa enkä sitä ole edes halunnut.

• Anonyymi

Kuulun. Vaimoni on saanut vierasta yksin ja yhdessä ja itse olen ollut tuttava parin apulaisena.

• Anonyymi

Miltä tuntuu kun vaimosi käy yksin?
        Onko joku vakkari vai ihan irto panoja?

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe