TERVETULOA Pyhäjärvelle, tilaa on röyhkeän ottaa, mitä tahtoo

Anonyymi-ap

Meillä se on vissiin johtajuuden vaatimukset ja arkiperusjutut muuttuneet? Puutetta on sekä virassa että poliittisessa kokoonpanossa. Kokonaisuus on sekavaa ajantappoa, pää pilvissä, jalta irti maasta, ajatukset harhoissa ja uskomuksissa.
Veronmaksajista on tehty työtä peräävinä kiusankappaleita, palautteen antajista valittajia, maanomistamistamisesta viipurilainen hevoskauppiastyylinen markkinatori, kunta on halpuutettu, vain voittajat noteerataan. Tuskin kukaan paneutuu vallitsevaan jäätyneeseen tilanteeseen , ollaan vaan luistellen kuin ellun kanat.
Demokratian alennustila, ei kait ole väärin vaatia kunnan asioihin vastuullista otetta ja johtajuudelta osaamista ja vuorovaikutusta.? Ai niin, vuorovaikutus ei voi toimi tehokkaasti, jos sitä harjoitetaan vaalikausi päättäjät keskenään , ja kritiikittömien tukijoidensa kanssa tutuissa piireissä.

Vallitseva demokratian halpuutuksesta ainakin osa näyttää olevan kuntalaisten itsensä haluamaa. Näin voi päätellä siitä innosta, millä osa palvoo puolueittensa vahvoja päällikkömäisiä johtajiaan.

Johtajavaltaisuus ja minä-demokratia sopivat yhtä huonosti yhteen kuin tuli ja vesi. Määräysvaltainen johtaja aiheuttaa väistämättä demokratian kaventumista omassa kunnassa ja poliittinen ryhmäkuri aiheuttaa samoin väistämättä demokrativajetta.

24

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toinen toistaan sekopäisempiä aloituksia!

      • Anonyymi

        Olisiko sinussa itsessäsi sekopäisyyden tunniste? Ei kait sitä muuten..


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja iskee oikean suoran julkiseen salaisuuteen, täällä todellakin on röyhkeästi omaan taskuun -kaikki mulle-meininkiä. Joka muuta inkuttaa, on mukana käärijänä.

    • Anonyymi

      Maski päähän persut. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Vau. Sinulla on loistava tapa hoitaa asiat. Kaikki kunnioitus..


      • Anonyymi

        Minulla on vaippafetissi ja minä haluaisin käyttää aikuisten vaippoja. Mistä niitä saa mahdollisimman huomaamattomasti, niin että tuttuni eivät saa tietää?
        Olen melko lihava mies ja minun pitäisi saada aika isoja vaippoja.


      • Anonyymi

        Maski päähän kepulit, ettei Jallu ja Lonkero tuoksahtele..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vaippafetissi ja minä haluaisin käyttää aikuisten vaippoja. Mistä niitä saa mahdollisimman huomaamattomasti, niin että tuttuni eivät saa tietää?
        Olen melko lihava mies ja minun pitäisi saada aika isoja vaippoja.

        16.00...Kuule ukko et sinä niitä vaippoja salaa pidä ne on niin helvetin suuria...ne pönöttää varsinkin edestä ja takaa 🤣


    • Anonyymi

      Voiko täällä joku kertoa minkä merkkisiä siteitä tai tampooneja kepun miehet käyttää vuoto päivinä?

      • Anonyymi

        Kokouskierron mukaan Tenatuppo, tai pussukka tepsii, kokeneilla kepukoilla kuuluu olevan hyvin tyypillinen rakennevika, että alahana tiputtuelee intotippoja.
        Menneinä päivinä yks emäntä oli puhissut, että voi kun olis ukon alushousuihin haaroväliin laitettava vaippa. Ovat kuulemma eritteet niin tiukassa, takamuksen ruskearaita ja etusen keltanen viiru,pyykillä lipiäkivellä jotain saa pois. no tämä oli sitä ihanata 80-luvun aikaa...


    • Anonyymi

      Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan niitä kepulitolloja.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa tuulivoiman tuototkin kuuluvat naapureille, joille tulee haitat, ei ahneelle maanomistajalle.

    • Anonyymi

      Veronmaksajista on tehty työtä ja toimeentuloa peräävinä kiusankappaleita, palautteen antajista valittajia, maanomistamistamisesta vanhaviipurilainen hevoskauppiastyylinen markkinatori, kunta on halpuutettu, vain voittajat noteerataan. Tuskin kukaan paneutuu vallitsevaan, omintakeiseen jäätyneeseen tilanteeseen , ollaan vaan joukossa luistellen kuin ellun kanat.

      • Anonyymi

        On meitä, jotka osallistuvat ja vaikuttavat. Hyvä, Sitten on heitä, joista on vain itkemään Suomi24:n sivuilla. Nauretaan heille. Heillä ei ole mitään merkitystä, Ei ole ollut eikä tule. 0=0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä, jotka osallistuvat ja vaikuttavat. Hyvä, Sitten on heitä, joista on vain itkemään Suomi24:n sivuilla. Nauretaan heille. Heillä ei ole mitään merkitystä, Ei ole ollut eikä tule. 0=0

        Kumpaan joukkoon luet itsesi? Paljonpa kuvittelet itsestäsi? Tietämisen taso on sinulla heikkoa, no välttävää siinä suhteessa, että haukuskelet kantaa ottavia, ja esiinnyt merkittävänä henkilönä yhteisellä keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä, jotka osallistuvat ja vaikuttavat. Hyvä, Sitten on heitä, joista on vain itkemään Suomi24:n sivuilla. Nauretaan heille. Heillä ei ole mitään merkitystä, Ei ole ollut eikä tule. 0=0

        Kerro ihmeessä, ketkä "me" vaikutatte ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä, ketkä "me" vaikutatte ja mihin?

        Me, jotka olemme esim. osallistuneet tuulivoimainfoihin tehden esityksiä, miten asia voisi tehdä paremmin. Sinusta siihen ei ole ja siksi osasi on seurata, miten muut tekevät päätöksiä. Sitten voit itkeä täällä, mutta kuten sanottu sinun itkuilla ei ole mitään vaikutusta asioihin. 0=0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me, jotka olemme esim. osallistuneet tuulivoimainfoihin tehden esityksiä, miten asia voisi tehdä paremmin. Sinusta siihen ei ole ja siksi osasi on seurata, miten muut tekevät päätöksiä. Sitten voit itkeä täällä, mutta kuten sanottu sinun itkuilla ei ole mitään vaikutusta asioihin. 0=0

        Kumpaan joukkoon luet itsesi? Paljonpa kuvittelet itsestäsi? Tietämisen taso on sinulla heikkoa, no välttävää siinä suhteessa, että haukuskelet kantaa ottavia, ja esiinnyt merkittävänä henkilönä yhteisellä keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaan joukkoon luet itsesi? Paljonpa kuvittelet itsestäsi? Tietämisen taso on sinulla heikkoa, no välttävää siinä suhteessa, että haukuskelet kantaa ottavia, ja esiinnyt merkittävänä henkilönä yhteisellä keskustelupalstalla.

        Heikkoa? Miten huonoa se on sinulla, kun se on selvästi vähäisempää kuin minulla?

        Muuten mieti, onko koskaan ollut asiaa, missä sinun mielipiteillä on ollut mitään merkitystä. Aivan!


    • Anonyymi

      No lopetan tähän ketjuun osallistumisen, koska minulla on muutakin tekemsitä kuin täällä notkuminen. Osaan myös vaikuttaa asioihin siellä ja silloin missä pitääkiin.

      • Anonyymi

        pitääkin


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 K­­u­u­­m­a­t­­­ ­­­t­­y­­­t­­ö­­t­­ ­­­o­­­d­­­o­­t­­t­­­a­v­­­­­a­­t­ ­­­s­­i­­n­­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18375602

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe