Katolinen kirkko perustettiin 2.000 vuotta sitten

Anonyymi-ap

Koska, missä ja miksi "helluntailaisuus" - lahko perustettiin?

20

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Roomalaiset iljettävät homot perusti katolisen kirkon että voivat salassa irstailla.

      Se vasta nyt paljastunut ja pyydetty anteeksi.

      Mutta homoille ei anneta anteeksi.

      • Anonyymi

        Jeesus perusti vain yhden yleisen eli katolisen kirkon antamalla oikeille apostoleille helatorstaina kastekäskyn.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Pietari eikä muut apostolit ei ollut mitään homoja, kuten oli Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni, jotka molemmat vietiin vankilaan sodomiasta. Parhami v. 1907
        ja Olseni v. 1925 Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus perusti vain yhden yleisen eli katolisen kirkon antamalla oikeille apostoleille helatorstaina kastekäskyn.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Pietari eikä muut apostolit ei ollut mitään homoja, kuten oli Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni, jotka molemmat vietiin vankilaan sodomiasta. Parhami v. 1907
        ja Olseni v. 1925 Helsingissä.

        Oletko juoruakkana muistanut, että suusyntisi on kerran edessäsi.
        Juoruakka syytti myös Parhamiakin ja vahingossa Parhamin akkana esiintyen- itse asianosaiselle. Kun ja koska oikeuslaitos poisti syyttämisen, juoruakan takia, ja lehdet päättivät virheensä, niin täällä on eräs luudalla lentävä kissaa kuljettava noita-akka aina äänessä. Peitähän se näppynenäsi, se loistaa punaisena liian suuresta valheistasi kertoen.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus syntyi helluntaina noin 2000 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Helluntailaisuus syntyi Jumalan vaikutuksesta.
        Katolisuuden on perustaneet ihmiset.


      • Anonyymi

        Helluntaimantrat on havaittu eksytykseksi. Helluntailaisten lahkot on paha eksytys ja heresia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaimantrat on havaittu eksytykseksi. Helluntailaisten lahkot on paha eksytys ja heresia.

        Koskahan hersoit siitä yleisuskontojen harhoista-Kantsii niistäkin puhua, että et kuole muutoin häkään, niin paljon on sisäänpäin lämpiävä saunasi jo sinua tappamassa- koska Jumala jatkuvanv valheellisen sydämen paaduttaa ja se on senjälkeen olkiukon palkka.


      • Anonyymi

        nykyinen helluntailaisuus on JÄLJITELMÄ > matkimista.


    • Anonyymi

      Seurakuntamalli mainitaan Raamatussa. On vain yksi lauma ja yksi Paimen.

      Isrelin koko 2 milj. kansa muodosti yhden yhteisen seurakunnan.

      Joel 2:16

      Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

    • Anonyymi

      Joh. 10:12

      Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,

      • Anonyymi

        Sinullakin on tuota farisealaista häkää nenässä, että puhut löpöjä, ja luulet olevasi tuomari.
        Kenenkä valtuuttama esiinnyt, ei ainakaan Pyhä Henki puhu kauttasi, vaan oma lihasi.
        Oletko sitä miettinyt ja riittääkö henkseliesi leveys- pitäämään housusi jalassa.
        Taitaa olla niin, että harrastat haureutta- Luciferin sänkypedin yleisuskonnon haureudessa.
        Jos olet vähänkään lukenut Ilmestyskirjaa, niin sinun pitäisi kavahtaa puheitasi Jumalan Edessä.

        Haureelliset- siis uskonnossa tuomitsee HERRA- et sinä.


    • Anonyymi

      Roomalaiset homot ajatteli että on aivan kätevä homma perustaa uskonto ja rakentaa luostareita, joissa voi homostella salaa. Katoliset luostarit ovat itseasiassa homokouluja, joissa opetetaan kaikki sen salat eikä kukaan ole näkemässä eikä tutkimassa mitä siellä oikein touhutaan. Paitsi että jälkeenpäin asioita on paljastunut.

      • Anonyymi

        Olet tyhmä panettelija, aasien----aasi.


    • Anonyymi

      Roomalaiset homot sitten toivat sitten uskonnon Suomeenkin vaikka se ei täällä niin kovin paljon saanut jalansijaa kun homous oli aivan kielletty eikä ihmiset olleet niin kovin halukkaista menemään luostariin homostelemaan missä sitä olisi voinut harrastaa virkavallalta salassa.

      Muuaalla maailmassa homoutta kyllä onnistuttiin salaa levittämään luostareiden kautta ja sielä tehtiin homolupaus, että ei naisiin kosketa, vaan aina pitäydytään miehissä ja miesten kesken hommat hoidetaan.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018375906gi

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Katolisen kirkon usko perustuu pelkästään miehen homoseksuaalisiin taipumuksiin ja sen on sitä varten perustettu ja kukin kirkolliskokous vahvistanut miten homous järjestetään. He eivät halua mitään homoliittoja, vaan heillä naimattomuuslupaus ja selibaatii on yhtä kuin homous. Sitä ei lasketa ja heidän ykköshomo on Paavi.

      Paavi on pakko valita homouden perusteella, koska ei kukaan normaali mies tee mitään lupauksia olla yhtymättä naiseen, muuta kuin siksi että haluaa yhtyä mieheen. Ja missä sitä on parempi harrastaa kuin luostarin kätköissä. Ikävä kyllä asiat ovat tulleet myöhemmin julkisuuteen, mutta sille ei enää mitään voi että homouden perustalle kirkko on rakennettu. Sen kanssa vain pitää yrittää elää.

    • Anonyymi

      helluntailaiset ei tunne kristinuskon historiaa .

    • Anonyymi

      Katolinen kirkko on perustettu Pietarin sillä. On päätetty että yksi kunnon homo määrää kaiken ja päättää kaikesta maan päällä. Että homo on jopa Jumalaa suurempi. Jumala on siinä leikissä aivan pikkutekijä ja itse päätetään miten asiat järjestetään eikä niitä Jumalalta kysytä eikä vaivauduta Raamatusta lukemaan. Tehdään siten kun pojat porukassa toteavat hyvältä tuntuvan. Poikaporukoissa asiat hoidetaan ja naiset ovat vain heikkoja varten, joten eivät ymmärrä sitä mihin miehen veri oikeasti vetää.

    • Anonyymi

      Katolisen kirkon opetuksilla on paljon seuraajia, sunnuntai pyhineen, ja sunnuntipyhäkouluineen.

      1234567---

    • Anonyymi

      Katolinen kirkko on iso kusetus eli eksytys. Esimerkiksi Jeesus ei missään kehoita opetuslapsiaan rukoilemaan hänen äitiään Mariaa, tuota iki neitsyttä, vaikka evankeliumien mukaan Jeesuksella oli maallisia veljiä ja sisaria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe