Persut on rokotevastaisia

Anonyymi-ap

Kuinka voivat toimia ministerieinä?

33

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut ovat salaliittoteoreetikkoja.

      • Anonyymi

        Persujen johto (Halla-aho ja Purra ) ovat Pfizerin maksamia pettureita, mutta monet persut ovat lääketiedettä kannattavia antivaxxereita

        Persuissa on aitoja antivaxxereita kuten Ossi Tiihonen joka osoitti että kuolleisuus alkoi kasvaa keväällä 2021 - ei ennen sitä


      • Anonyymi

        Persujen johto on Pfizer-Blackrockin maksamia pettureita, esim Purra ja Halla-aho

        Mutta Persuissa on myös aitoja antivaxxereita jotka perustavat näkemyksensä tieteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen johto on Pfizer-Blackrockin maksamia pettureita, esim Purra ja Halla-aho

        Mutta Persuissa on myös aitoja antivaxxereita jotka perustavat näkemyksensä tieteeseen

        Ossi Tiihonen on Persu. Rokotettujen olisi kannattanut kuunnella Ossi Tiihosta koska hän suhtautui järkevästi rokotekampanjaan ja suositteli että ette ota rokotetta


        https://mega.nz/file/VBZTXZaA#GoXx1l1zuZ8y4JXhqMtxhrhTOuujBkayhR3Gl4NOXRg

        https://mega.nz/file/5FYDhLbS#uRXiSyulSbDIEZw7QLGC323pdnfZJ2fiUSGgj1whKt4

        https://mega.nz/file/YYgmXAZA#d5lSBRvjbXI3VfBYra7Z8YN9RjQPoUnI9tuA6f-SKdU


    • Anonyymi

      Miksi Marin ei ottanut koronarokotetta?

      • Anonyymi

        Kyselee porvari jolla on pakkomielle expääministeristä jota haukkuu palstalla yötäpäivää milloin mistäkin.


      • Anonyymi

        koska hän otti plasebon


      • Anonyymi

        Älykäs johtaja ei ota rokotetta koska siitä voi saada verihyytymän, vaan hän antaa rokotteen muille.

        Elä itse ja anna muiden kuolla, fiksua vai mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs johtaja ei ota rokotetta koska siitä voi saada verihyytymän, vaan hän antaa rokotteen muille.

        Elä itse ja anna muiden kuolla, fiksua vai mitä

        Verihyyhmät liukenee juomalla Kossua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verihyyhmät liukenee juomalla Kossua.

        Aivo solut ainakin jos ei mitkään muut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verihyyhmät liukenee juomalla Kossua.

        Rokotettujen tulee tehdä cocktail jossa on aspiriinia ja kossua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska hän otti plasebon

        Valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta.

        Pääkaupunki, mutta minkä valtion.


      • Anonyymi

        Hän otti sen jauheena.


      • Marin otti ensimmäisen rokotteensa jo 2021 kesällä.


      • Oudoksuva kirjoitti:

        Marin otti ensimmäisen rokotteensa jo 2021 kesällä.

        Ensimmäisen koronarokotteen, siis :)


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Marin otti ensimmäisen rokotteensa jo 2021 kesällä.

        Se oli pelkkää vettä


    • Anonyymi

      "Me olemme rokotuskriittisiä, mutta emme ole rokotusvastaisia, vaikka kyseenalaistamme."

      Kesällä 2015 poliisi aloitti esitutkinnan siitä, onko aihetta epäillä Mäntylää petoksesta.

    • Anonyymi

      kyl te ootte ihan pellejä

      • Anonyymi

        SÄ ET OO MITÄÄN VERRATTUNA PERSUIHIN!


      • Anonyymi

        Persut joo.


    • Anonyymi

      Muistakaa ottaa yhdeksäs piikki :D Jos ottaa vähän sydämestä tai tulee pari syöpää niin ottakaa vielä muutama ehkä se sillä korjaantuu...

    • Anonyymi

      Valehtelet.

    • Anonyymi

      Miksi Aloittaja puhuu pötyä, kun yleistää. Kaikissa puolueissa on rokotevastaisia. Tuollainen lausunto ei ole korrekti.

      • Anonyymi

        Persuissa on eniten rokotekammoisia.


      • Anonyymi

        ja lisään vielä ,että KELA maksaa oih, poikkeavuuteni

        JEESUS, KATTOVALOSSANI ON JEESUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja lisään vielä ,että KELA maksaa oih, poikkeavuuteni

        JEESUS, KATTOVALOSSANI ON JEESUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        EHEHEn

        nyt en tartte huolehtia, että sähkölaskut jäi maksamatta

        tolun on hyvää!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi Purran lapset kuolivat ennen syntymää?

    • Anonyymi

      K-piikin ottamatta jättäminen ei ole rokotusvastaisuutta. Vai onko esim. sellainen, joka ei osta jokaista automerkkiä ja mallia autovastainen?

      • Anonyymi

        Punikkien ajatusmaailma on niin kieroa ettei siitä ota selvää pirukaan.


    • Anonyymi

      Minä olen Persu. Olen ottanut Tetanus rokotteen viime vuonna.

    • Anonyymi

      Minä olen demari . Olen ottanut sak:n jäsenyyden viime vuonna.
      Jänisrutostakin oli enemmän hyötyä

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe