Kuinka voivat toimia ministerieinä?
Persut on rokotevastaisia
33
266
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ovat salaliittoteoreetikkoja.
- Anonyymi
Persujen johto (Halla-aho ja Purra ) ovat Pfizerin maksamia pettureita, mutta monet persut ovat lääketiedettä kannattavia antivaxxereita
Persuissa on aitoja antivaxxereita kuten Ossi Tiihonen joka osoitti että kuolleisuus alkoi kasvaa keväällä 2021 - ei ennen sitä - Anonyymi
Persujen johto on Pfizer-Blackrockin maksamia pettureita, esim Purra ja Halla-aho
Mutta Persuissa on myös aitoja antivaxxereita jotka perustavat näkemyksensä tieteeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen johto on Pfizer-Blackrockin maksamia pettureita, esim Purra ja Halla-aho
Mutta Persuissa on myös aitoja antivaxxereita jotka perustavat näkemyksensä tieteeseenOssi Tiihonen on Persu. Rokotettujen olisi kannattanut kuunnella Ossi Tiihosta koska hän suhtautui järkevästi rokotekampanjaan ja suositteli että ette ota rokotetta
https://mega.nz/file/VBZTXZaA#GoXx1l1zuZ8y4JXhqMtxhrhTOuujBkayhR3Gl4NOXRg
https://mega.nz/file/5FYDhLbS#uRXiSyulSbDIEZw7QLGC323pdnfZJ2fiUSGgj1whKt4
https://mega.nz/file/YYgmXAZA#d5lSBRvjbXI3VfBYra7Z8YN9RjQPoUnI9tuA6f-SKdU
- Anonyymi
Miksi Marin ei ottanut koronarokotetta?
- Anonyymi
Kyselee porvari jolla on pakkomielle expääministeristä jota haukkuu palstalla yötäpäivää milloin mistäkin.
- Anonyymi
koska hän otti plasebon
- Anonyymi
Älykäs johtaja ei ota rokotetta koska siitä voi saada verihyytymän, vaan hän antaa rokotteen muille.
Elä itse ja anna muiden kuolla, fiksua vai mitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs johtaja ei ota rokotetta koska siitä voi saada verihyytymän, vaan hän antaa rokotteen muille.
Elä itse ja anna muiden kuolla, fiksua vai mitäVerihyyhmät liukenee juomalla Kossua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verihyyhmät liukenee juomalla Kossua.
Aivo solut ainakin jos ei mitkään muut :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verihyyhmät liukenee juomalla Kossua.
Rokotettujen tulee tehdä cocktail jossa on aspiriinia ja kossua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska hän otti plasebon
Valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta.
Pääkaupunki, mutta minkä valtion.
- Anonyymi
Hän otti sen jauheena.
Oudoksuva kirjoitti:
Marin otti ensimmäisen rokotteensa jo 2021 kesällä.
Ensimmäisen koronarokotteen, siis :)
- Anonyymi
Oudoksuva kirjoitti:
Marin otti ensimmäisen rokotteensa jo 2021 kesällä.
Se oli pelkkää vettä
- Anonyymi
"Me olemme rokotuskriittisiä, mutta emme ole rokotusvastaisia, vaikka kyseenalaistamme."
Kesällä 2015 poliisi aloitti esitutkinnan siitä, onko aihetta epäillä Mäntylää petoksesta. - Anonyymi
kyl te ootte ihan pellejä
- Anonyymi
SÄ ET OO MITÄÄN VERRATTUNA PERSUIHIN!
- Anonyymi
Persut joo.
- Anonyymi
Muistakaa ottaa yhdeksäs piikki :D Jos ottaa vähän sydämestä tai tulee pari syöpää niin ottakaa vielä muutama ehkä se sillä korjaantuu...
- Anonyymi
Valehtelet.
- Anonyymi
Miksi Aloittaja puhuu pötyä, kun yleistää. Kaikissa puolueissa on rokotevastaisia. Tuollainen lausunto ei ole korrekti.
- Anonyymi
Persuissa on eniten rokotekammoisia.
- Anonyymi
ja lisään vielä ,että KELA maksaa oih, poikkeavuuteni
JEESUS, KATTOVALOSSANI ON JEESUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja lisään vielä ,että KELA maksaa oih, poikkeavuuteni
JEESUS, KATTOVALOSSANI ON JEESUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EHEHEn
nyt en tartte huolehtia, että sähkölaskut jäi maksamatta
tolun on hyvää!
- Anonyymi
Avaaja lisää: SDP on natsi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009699026.html
voivat toimia ministerieinä! - Anonyymi
Miksi Purran lapset kuolivat ennen syntymää?
- Anonyymi
K-piikin ottamatta jättäminen ei ole rokotusvastaisuutta. Vai onko esim. sellainen, joka ei osta jokaista automerkkiä ja mallia autovastainen?
- Anonyymi
Punikkien ajatusmaailma on niin kieroa ettei siitä ota selvää pirukaan.
- Anonyymi
Minä olen Persu. Olen ottanut Tetanus rokotteen viime vuonna.
- Anonyymi
Minä olen demari . Olen ottanut sak:n jäsenyyden viime vuonna.
Jänisrutostakin oli enemmän hyötyä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799