Julkisen terveyden huolto

Anonyymi-ap

Olen 25 vuotiaa mies ja olen kauan epäillyt suolisto syöpää lääkäreillä olen käynyt kukaan ei ole ottanut vakavasti suoli oireitani yksikin lääkäri nauro kun kerroin että on mustaa että ulosteen seassahän sanoi että on normaalia suolen toimintaa no yksi lääkäri pysi ottamaan ulostee näytteen ja hän soitti että on tulehdus ja pävistyksen lääkäri vasta laittoi lähetteen tähystykseen joka on jo liian myöhäistä KUKAAN ei ota vakavasti ei perheen jäsenet kaikki vähättelee oireina siis on suolen epätäydellinen tyhjentyminen ja nauhamaisia ulosteita joka voi tietty johtua pukamista kun niitä on itseni v******* kun tietää että on jo myöhäistä päästä tähystykseen ja siis kaikki vähättelee oireitani aamuisin on pahoinvointia esim kärsin myös refluksista yms ja pään magneetti kuvaus tehty ja vatsa tähystetty ja ultrattu useita veri kokeita otettu mutta tähystystä ei ole haluttu tehdä että pikkusen vituttaa tämä muiden käytös!!!!!!!!!! Olen ravannut yksityisillä ja ensinmäinen lääkäri tietysti laittoi ärtyneen suolen piikkiin vaikka ei saisi ennen kuin on tähystetty jumalauta ja siis monelle olen kertonut että on mustaa ulosteen seassa ei kukaan ole patistanut tähystykseen isovelikin on vastaava sairaan hoitaja hän myös vähättelee oireitani et täsä on alko alkanut maistumaan jälleen sen verran omasta elämästä että koin vakavaa kiusaamista tämmöisessä kunnan avotyössä johon jouduin kun työkkärissä sanoi nainen joka oli siinä mukana myös että siis on tosi vaikea saada töitä et niitä ei oikeen ole kun minulla ja kaksois veljelläni on lievä älyllinen kehitys viive vaikka vuosia sitten oma sosiiali ohjaaja tai mikä anmatti nimike olikin nii sanoo et katotaan sitä työpaikkaa kun jos saatte toiseen asteen paperit no me saatiin minä valmistuin kokiksi veli kiinteistöhoitajaksi ei auttanut paperit meidåt laitettiin kunnan avotyöhön tekemään 8pvä rahall olin itse noin viisi vuotta töitä oli lähinnä tiskaus no ei siinä mitään jpuduin vaihtaa työ paikan hetkisitten valmistuneeseen keskus keittiöön no sieltä mut pistettiin yhtenäis koulun keittiöön jossa tulin kiusatuksi henkisesti sitä kesti pari kk sairastuin kuuloharhoihin aloin käyttämään alkoa aika runsaasti meni ehkä 6-8 tölkkiä viikonloppuisin sit sitä meni arkisinkin ja lopuksi meni väkevää aika paljon se kiusaaminen jatkui vapaa ajalla siis mua piinattiin ja yritettiin varastaa pyörä ei siinä mitään yks talvi oli seurattu mun ja veljen jälkiä ja kirjoitettu lumi hankeen kaiken näköisiä tekstejä minä ja veli siis käytiin kävelyllä aina samassa paikassa ja olen miettinyt jo omia hautajaisiakin ja ynnä muuta että niin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        173
        7235
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        42
        4232
      3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        26
        2115
      4. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        18
        2039
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        27
        1869
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        77
        1686
      7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        35
        1661
      8. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        21
        1608
      9. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        17
        1603
      10. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        39
        1428
      Aihe