Sukulaiseni myi minut pahoille pojille että sai ne omasta niskasta pois tämä tekoa ei voi antaa anteeksi koskaan ,mutta murhakin annetaan anteeksi mutta tätä tekoa EI KOSKAAN ANNETA ANTEEKSI .Tätä äärettömän vaikea oikaista tässä on asialla olleet äärettömät ammatilaiset asialla lavastus suorittamassa .🤔🥺ja kaikki jotka asiasta tietävät vaikenevat kuin muuri kun kysyn heiltä asiasta ,suu on hitsattu kiinni ruostumattomalla hitsauspuikolla 🤐🤐 tämä salaisuus säilyy ainakin 100 vuotta ,minä en elä niin pitkälle että saisin sen kuulla kuinka julma,häpeämätön, kunniaton teko se oikein on sukulaisen teko oikein on ( virallisesti oikein on!!!.Minua kohtaan se on.🤔😠😡🤬.
Minä en myisi ,kaveriani,sukulaisia,tuttuja rahasta vaikka elämäntilanne olisi mikä tahansa.
Anonyymi-ap
2
557
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Yrittäkääpä arvata mistä asiasta on kysy se on edelleen tabu 🤔🤐🙁
???.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741104
- 691044
- 48974
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51905
- 49704
- 33697
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118537