Yksinäiselle naiselle avioparia

Anonyymi-ap

Hei olisko keyään joka haluaisi tulla ja ottaa minut mukaan seksiin... Olen pitkään halunnut olla se kolmas osapuoli.
..

24

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uu­s­­­i s­eksi­­tea­­tteri avautuu Su­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­kk­­­i­­­. Il­­­mo­­ittau­tum­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­­e tääll­­­ä 👉 http://armtown.com/H/G1p4T8

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itsestään voisi vähän kertoa. Edes osapuilleen miten pitkä, kilot, ikä, missä ja minkä tyyppisiä itse haet. Esim olen 3 - kymppinen 167cm 59kg b . Haen seuraa mukavista vapaamielisistä pareista 30 - 50v.
      Aidolle naiselle löytyy varmasti ottaja. Kolmannet pyörät on niin haluttuja varsinkin naiset.

      • Anonyymi

        Mispäin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mispäin oot?

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

        Mitäs olet. No siellähän sun vatipään kuuluukin olla olet siis ihan oikeassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet. No siellähän sun vatipään kuuluukin olla olet siis ihan oikeassa paikassa.

        Sää mää ja bää on nyt vatipää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt vatipää buaahaa

        Hähähähä mitäs olet ja siksi niuvanniemi on kotisi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Halutaan kyllä. Mutta lisäinfo olis paikallaan. Äläkä välitä loputtomista trolleista. Heidät on jo liputettu.

      T aviopari Savosta N40+ M40+ kumpikaan ei ole lihava, miehellä kookas kalu. Haemme nuorempaa naista "oppilaaksi" molemmin puolin.

      • Anonyymi

        Pökkikää keskenänne homeperseet tai menkää niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökkikää keskenänne homeperseet tai menkää niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Mitäs olet spede niuvanniemeltä joten pöki keskenäs kopissas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökkikää keskenänne homeperseet tai menkää niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Sulla se on varma tieto speden touhuista. Olet siis siis itsekkin speden tuikkailtavana. Ei tuota ulkopuoliset voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se on varma tieto speden touhuista. Olet siis siis itsekkin speden tuikkailtavana. Ei tuota ulkopuoliset voi tietää.

        Sää mää ja bää kyllä tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää kyllä tietää buaahaa

        Mitäs tiedät. Kyllähän sä niuvanniemen jutut tunnut tietävän tarkkkaan


    • Anonyymi

      Ootko mistä päin

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Sielläpä tietenkin, mitäs olet. Missäs muualla hullut pellet voisitte ola.


    • Anonyymi

      Viestiä suoraan duracellpupuksi(at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta ilman näitä kaikkia trolleja

      • Anonyymi

        Trollipaaka on aloituskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollipaaka on aloituskin

        Opettele hönö kirjoittaa.


    • Anonyymi
    • Kamaloittavaa nähdä, miten kiinnostuneita trollit ovat seksistä, mutta ilman ovat jääneet. 🌹👀

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe