Lähen käymään kaljakaupassa...

Anonyymi-ap

On se työttömänä helppoa, kun ei tarvitse tehdä päivisin muuta kuin juoda kaljaa ja vittuilla teille elättäjille :-D

65

321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkoholi=Alc-Hul=Body Eating Spirit. lopeta vielä kun voit. Polta vaikka kukkaa.

      • Anonyymi

        Kalja ja tupakka riittää mulle. Lenkkimakkaraa Auran mustalla sinapilla sitten suolapalaksi. Kylmänä tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalja ja tupakka riittää mulle. Lenkkimakkaraa Auran mustalla sinapilla sitten suolapalaksi. Kylmänä tietenkin.

        Kun pultsarille tarjoaa kevyempää ja terveellisempää vaihtoehtoa niin se tokaisee: Kyllä mulle riittää toi kaljakin. Heräisit jo moderniin mannermaiseen päihdekulttuuriin pahvi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pultsarille tarjoaa kevyempää ja terveellisempää vaihtoehtoa niin se tokaisee: Kyllä mulle riittää toi kaljakin. Heräisit jo moderniin mannermaiseen päihdekulttuuriin pahvi!

        Välillä hiukoo ja huikoo. Ja suolainen lenkkimakkara janottaa niin jaksaa sitten kaljaakin juoda paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pultsarille tarjoaa kevyempää ja terveellisempää vaihtoehtoa niin se tokaisee: Kyllä mulle riittää toi kaljakin. Heräisit jo moderniin mannermaiseen päihdekulttuuriin pahvi!

        Alkoholiin kuolee niin ei sille haluta vähemmän haitallista laillista vaihtoehtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholiin kuolee niin ei sille haluta vähemmän haitallista laillista vaihtoehtoa.

        Kalja pitää minut hengissä. On elämän eliksiiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalja pitää minut hengissä. On elämän eliksiiri.

        Vain kameli voi olla pari viikkoa juomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalja ja tupakka riittää mulle. Lenkkimakkaraa Auran mustalla sinapilla sitten suolapalaksi. Kylmänä tietenkin.

        Köyhää.....käytä kristallia, niin ne julkkiksetkin tekee...ja pääset lentoon..............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhää.....käytä kristallia, niin ne julkkiksetkin tekee...ja pääset lentoon..............

        Minulle riittää nämä perinteiset ainekset. Olen kymmeniä vuosia jo nauttinut ja tottunut niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittää nämä perinteiset ainekset. Olen kymmeniä vuosia jo nauttinut ja tottunut niihin.

        Tosin tuo sinappi vaihtui Auraan siinä vaiheessa, kun lopettivat Turun sinapin tekemisen Turussa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Toivottavasti aloittaja irtisanotaan aunnnostaan.

      • Anonyymi

        Kela maksaa suoraan vuokrat. Vain sähkölaskun ja kotivakuutuksen joudun valokuvaamaan Kelalle. Oma hommansa siinäkin. Saisi joku keksiä automatiikkaa tuohonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela maksaa suoraan vuokrat. Vain sähkölaskun ja kotivakuutuksen joudun valokuvaamaan Kelalle. Oma hommansa siinäkin. Saisi joku keksiä automatiikkaa tuohonkin.

        No eikö ne voi postittaa suoraan kelaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela maksaa suoraan vuokrat. Vain sähkölaskun ja kotivakuutuksen joudun valokuvaamaan Kelalle. Oma hommansa siinäkin. Saisi joku keksiä automatiikkaa tuohonkin.

        minula 6 muijaa 17 lasta, kaikessta lapselisät, suomesa hyvä toimentulotuki. sinula vielä pieniraha miula hieno bmw ja raha tule koko aja suomi huva maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö ne voi postittaa suoraan kelaan?

        En tiedä. Tulevat tosta hiton postiluukusta silloin tällöin.


    • Anonyymi

      Kuulostaa leppoisalta elämäntavalta. Valmiissa maailmassa ei kannata liikaa stressata.

      • Anonyymi

        No jaa on sitä vuosia tullut seurattua noiden tyttömien kaverien kaljotteluelämää ja on kyllä kaukan stressitömästä esim. minulta usein vinkuvat rahaa kun omat tukirahat riittää vain 2 viikoksi lopun kuukauden kitkuttlevat ja joka vikko joutuvat jonotella tunteja ruokajonoissa yms. mutta onhan heillä toki sitä aikaa niin menee se elämä sielälkin jonotellessa muiden kohtalontovorien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa on sitä vuosia tullut seurattua noiden tyttömien kaverien kaljotteluelämää ja on kyllä kaukan stressitömästä esim. minulta usein vinkuvat rahaa kun omat tukirahat riittää vain 2 viikoksi lopun kuukauden kitkuttlevat ja joka vikko joutuvat jonotella tunteja ruokajonoissa yms. mutta onhan heillä toki sitä aikaa niin menee se elämä sielälkin jonotellessa muiden kohtalontovorien kanssa.

        Ihan hyvä tapa viettää aikaa. Harva sitä viitsii jonkun kapitalistisian vuoksi rehkiä. Pääomatuloja vain nostelevat eivätkä töitä tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä tapa viettää aikaa. Harva sitä viitsii jonkun kapitalistisian vuoksi rehkiä. Pääomatuloja vain nostelevat eivätkä töitä tee.

        Hyvä tapa viettää aika kerätä tölkkeja ja kerjätä rahaa kuukaudesta toiseen noh jokainen elää omalla tavallaan eikä se minua haittaa kaveritkin on jo tottunut että en anna heille rahaa vaikka sitä edelleen viikottain kinuvatkin annan heille vain olut tölkin pohjalliset se riittäkööt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tapa viettää aika kerätä tölkkeja ja kerjätä rahaa kuukaudesta toiseen noh jokainen elää omalla tavallaan eikä se minua haittaa kaveritkin on jo tottunut että en anna heille rahaa vaikka sitä edelleen viikottain kinuvatkin annan heille vain olut tölkin pohjalliset se riittäkööt.

        Kesällä tulee tosiaan juotua kaljaa puistoissakin. Siellä niitä pullonkeruu mummoja pyörii. Joskus jäävät lähistölle jopa kyttäämään, Silloin yleensä hidastan hieman tahtia. Huomioiden kuitenkin jäljellä olevan kaljamäärän ja niiden lämpötilan. Helteellä joutuu juomaan aika ripeästi ja sitten taas käytävä kaupasta lisää kylmää kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä tulee tosiaan juotua kaljaa puistoissakin. Siellä niitä pullonkeruu mummoja pyörii. Joskus jäävät lähistölle jopa kyttäämään, Silloin yleensä hidastan hieman tahtia. Huomioiden kuitenkin jäljellä olevan kaljamäärän ja niiden lämpötilan. Helteellä joutuu juomaan aika ripeästi ja sitten taas käytävä kaupasta lisää kylmää kaljaa.

        Tuo kaljan lämpeneminen on kieltämättä ongelma kesäisin. Talvella taas ei tarkene puistossa. Pitäisi olla sellainen deekujen tynnyri, jossa poltella jotain lämmikkeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kaljan lämpeneminen on kieltämättä ongelma kesäisin. Talvella taas ei tarkene puistossa. Pitäisi olla sellainen deekujen tynnyri, jossa poltella jotain lämmikkeeksi.

        Kannataa hankia sellanen retki reppu joka vuorattu kylmälauksi ja jossa on penkki sinne pari kylmäkallea tai jääpalapussi kaupasta niin pysyy oluet kymänä ja on penkki myös tarpeen tullen kokoajan mukana jos tarvii istahtaa.


    • Anonyymi

      Aloittajalle,me lakkoillaan sinun puolesta. Ei sinulta saa leikata mitään.Olet parasta A ryhmää!

      • Anonyymi

        Perus tt-tuki tulee Kelasta automatic. Taulutöllöt, ICT-laitteet jne pitää kinuta kunnan sossusta, mutta kyllä ne yleensä heltyy, kun kertoo käyttävänsä niitä töiden hakuun ja muuhun järjettömään. Helppoja ovat koijata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus tt-tuki tulee Kelasta automatic. Taulutöllöt, ICT-laitteet jne pitää kinuta kunnan sossusta, mutta kyllä ne yleensä heltyy, kun kertoo käyttävänsä niitä töiden hakuun ja muuhun järjettömään. Helppoja ovat koijata.

        Paljon on vielä sosiaalitoimessa kehitettävää, jos tuolla tavalla asiakkaita juoksutetaan.


    • Anonyymi

      Alkoholitonta kotikaljaa juoskentelet päivät pääksytysten?

    • Anonyymi

      Juu, fiksut pääsevät vähemmällä riehumisella.

    • Anonyymi

      Se on vaan tyhmää maksaa liikaa.

    • Anonyymi

      Oikea asenne!

    • Anonyymi

      Tiedätkö että varastat työläisten varoja?

      • Anonyymi

        En varasta yhtään mitään, vaan käytän minulle perustuslain takaamaa sosiaaliturvaa. Kaikki on rehellisesti hankittuja rahoja, joilla kaljani ostan.


      • Anonyymi

        Tallinnassa kiva nostaa taas lapsilisät, ei ole koskaan akka käynytkään suomessa, käytää vaan perustuslain takaamaa suomalaista sosiaaliturvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varasta yhtään mitään, vaan käytän minulle perustuslain takaamaa sosiaaliturvaa. Kaikki on rehellisesti hankittuja rahoja, joilla kaljani ostan.

        Mutta tuolla kirjoitit että haluat olla tahallaan työtön? Paha,paha ,raskauttava tunnustus ja todistus työoikeutta varten. Eli olet sittenkin siis vain se talousrikollinen joka nyt varastaa valtionvaroja tahallaan.

        Tuomio:
        2 vuotta kuritushuonetta ja pakkotyötä saman verran ,jolla ylläkustannat ylläpitosi vankilassa.

        Ja sitten kokeillaan uudestaan onnistuuko se vapaa eläminen enää ollenkaan vai määrätäänkö lisää loppuelämäksi vankilaa ja pakkotyötä ilman mitään eläkeoikeuksiakaan.

        Aika kurja kohtalo on sullekin vaan luvassa,noh ,tietysti jos eutanasialaki tulee voimaan ,voithan aina anoa ennenaikaista poistamista muonavahvuudesta.

        Ja muista vankilassa vapaa kaljottelu kylmällä bissellä ei onnistu sitten ollenkaan ikinä.

        Nämä on vaan ne nykysäännöt yhteiskunnissa,halusit tai et,joko tuotat siihen lisäarvoa tai elät omillasi tai poistut hiippakunnista sen enempiä mukisematta.
        Muuta ei mikään yhteiskunta nykyään tarjoa,ilmaisia lounaita tai kaljoja ei ole kenellekään.
        Siinä ne vaihtoehtosi vain oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuolla kirjoitit että haluat olla tahallaan työtön? Paha,paha ,raskauttava tunnustus ja todistus työoikeutta varten. Eli olet sittenkin siis vain se talousrikollinen joka nyt varastaa valtionvaroja tahallaan.

        Tuomio:
        2 vuotta kuritushuonetta ja pakkotyötä saman verran ,jolla ylläkustannat ylläpitosi vankilassa.

        Ja sitten kokeillaan uudestaan onnistuuko se vapaa eläminen enää ollenkaan vai määrätäänkö lisää loppuelämäksi vankilaa ja pakkotyötä ilman mitään eläkeoikeuksiakaan.

        Aika kurja kohtalo on sullekin vaan luvassa,noh ,tietysti jos eutanasialaki tulee voimaan ,voithan aina anoa ennenaikaista poistamista muonavahvuudesta.

        Ja muista vankilassa vapaa kaljottelu kylmällä bissellä ei onnistu sitten ollenkaan ikinä.

        Nämä on vaan ne nykysäännöt yhteiskunnissa,halusit tai et,joko tuotat siihen lisäarvoa tai elät omillasi tai poistut hiippakunnista sen enempiä mukisematta.
        Muuta ei mikään yhteiskunta nykyään tarjoa,ilmaisia lounaita tai kaljoja ei ole kenellekään.
        Siinä ne vaihtoehtosi vain oli.

        Totta kai minä olen tahallaan työtön, koska en halua palvoa jotain laiskaa porvaria.

        Ei työttömänä oleminen sentään laitonta ole. Se on elämäntapa siinä missä vaikkapa pääomatuloilla eläminen. Riittää että saa rahaa laillisesti ja viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai minä olen tahallaan työtön, koska en halua palvoa jotain laiskaa porvaria.

        Ei työttömänä oleminen sentään laitonta ole. Se on elämäntapa siinä missä vaikkapa pääomatuloilla eläminen. Riittää että saa rahaa laillisesti ja viihtyy.

        Ei,,tuossa olet väärässä,sulla on oikeus elää rikkaana ja olla tekemättä mitään mutta ei ole sitä oikeutta kapitalismissa ,jos olet köyhä.

        Rahan teko tapahan on vapaa sinänsä kunhan se ei ole laitonta ja loukkaa muiden oikeutta omiin oikeuksiinsa. Siinä on se suuri ero mitä moni köyhä erehtyy pitämään oikeutenaan.
        Liian köyhänä ei ole oikeutta olla edes olemassa maailmassa koska hän ei pysty kustantamaan mitään elinkustannuksiaan ja on siksi velvoitettu hankkimaan rahaa niihin mutta laillisin keinoin.

        Onhan sitten olemassa esim.Intiassa niitä hinduja jotka elää käytännössä julkisilla paikoilla matollaan vain meditoiden ja nukkuen vain lannevaatteessa ja turbaanissaan koko elämänsä ,on ollut myös juttua että pystyisivät elämään jopa ilman ruokaakin ,juoden vain sadevettä mutta en tiedä siitä.
        Ja toinen elinmuoto on jotkut eristäytyneet heimot ympäri maaapalloa,Aasiassa,Venäjällä,Afrikassa,EteläAmerikoissa jotka elää vain oman eliympäristönsä ehdoilla ja saa kaiken tarvitsemansa hyödykkeet sieltä ja eivöt vältyämättä ole koskaan nähneetkään Länsirahaa ja mitään niistä systeemeistä.

        Eli noin voit kyllä valita miten elät mutta et hyväksikäyttämällä ketään muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varasta yhtään mitään, vaan käytän minulle perustuslain takaamaa sosiaaliturvaa. Kaikki on rehellisesti hankittuja rahoja, joilla kaljani ostan.

        SOSIALISTINEN TYÖVÄENLUOKKA TULEE KOSTAMAAN SINULLE. työläisiltä varastaminen on rikos josta voidaan määrätä pakkotyötä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei,,tuossa olet väärässä,sulla on oikeus elää rikkaana ja olla tekemättä mitään mutta ei ole sitä oikeutta kapitalismissa ,jos olet köyhä.

        Rahan teko tapahan on vapaa sinänsä kunhan se ei ole laitonta ja loukkaa muiden oikeutta omiin oikeuksiinsa. Siinä on se suuri ero mitä moni köyhä erehtyy pitämään oikeutenaan.
        Liian köyhänä ei ole oikeutta olla edes olemassa maailmassa koska hän ei pysty kustantamaan mitään elinkustannuksiaan ja on siksi velvoitettu hankkimaan rahaa niihin mutta laillisin keinoin.

        Onhan sitten olemassa esim.Intiassa niitä hinduja jotka elää käytännössä julkisilla paikoilla matollaan vain meditoiden ja nukkuen vain lannevaatteessa ja turbaanissaan koko elämänsä ,on ollut myös juttua että pystyisivät elämään jopa ilman ruokaakin ,juoden vain sadevettä mutta en tiedä siitä.
        Ja toinen elinmuoto on jotkut eristäytyneet heimot ympäri maaapalloa,Aasiassa,Venäjällä,Afrikassa,EteläAmerikoissa jotka elää vain oman eliympäristönsä ehdoilla ja saa kaiken tarvitsemansa hyödykkeet sieltä ja eivöt vältyämättä ole koskaan nähneetkään Länsirahaa ja mitään niistä systeemeistä.

        Eli noin voit kyllä valita miten elät mutta et hyväksikäyttämällä ketään muita.

        Joo, ymmärrän pointtisi. On totta, että on olemassa erilaisia elämäntapoja ja ihmisiä, jotka elävät hyvin vaatimattomasti ilman suurta vaurautta. Mutta kapitalismissa rahalla on suuri merkitys ja se antaa ihmisille mahdollisuuden ostaa tarvitsemansa asiat ja palvelut.

        On tärkeää, että rahan hankkiminen tapahtuu laillisin keinoin eikä loukkaa muiden oikeuksia. Jokaisella tulisi olla oikeus elää ihmisarvoista elämää ja kustantaa perustarpeensa. Samalla on tärkeää, että rikkaat eivät hyväksikäytä köyhiä ja että yhteiskunta pyrkii tasa-arvoisempaan ja oikeudenmukaisempaan järjestelmään.

        Kiitos, että nostit tämän tärkeän aiheen esiin. On tärkeää keskustella ja pyrkiä löytämään ratkaisuja köyhyyden ja eriarvoisuuden vähentämiseksi yhteiskunnassa.


    • Anonyymi

      Mahtanee olla tylsää elämää. Itse etätöitä tässä teen, mulle riittää kun otan punkkua, muutaman oluen ja sikaria tupruttellen noin 6-8 viikon välein.

      • Anonyymi

        Ei ole lainkaan tylsää. Vahtelua saa katsomalla telkkaria tai pelaamalla pleikkaa. Jokainen päivä hujahtaa nopeasti rutiinilla. Kaljakaupassakin tulee käytyä joka päivä. Eli liikuntaakin harrastettua.


    • Anonyymi

      Eihän sinusta oletettavasti ole koskaan ollutkaan tekemään mitään työtä . Joten lepäilehän iisisti ettei selkä säry .

      • Anonyymi

        Tämä sohvalla lepäilykään ei oikein pidemmän päälle ole hyvä juttu, selkä tulee kipeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sohvalla lepäilykään ei oikein pidemmän päälle ole hyvä juttu, selkä tulee kipeäksi.

        Tuon vuoksi on hyvä käydä päivittäin kaljakaupassa. Siinä saa sopivasti liikuntaa.


    • Anonyymi

      Minä käytän tukeni muunlaiseen viihteeseen. Ostin juuri uuden tietokoneen ja 65-tuumaisen ällitöllön. Ikeasta hain töllön levyisen tv-tason. Kyllä nyt kelpaa netissä niristä työn orjille :)

    • Anonyymi

      Tuli ilmeisesti käytyä senverran enemmän ansiosidonnaista kerryttävässä palkkatyössä että nyt pystyn käymään viinakaupassa, en kaljakaupassa. Ei kaljasta saa kuin masentavan ja turpean pöhnän, paloviinasta tulee räyhäkäs nousuhumala.

      • Anonyymi

        Viinakauppa on liian kaukana. Tulee käytyä joka päivä puolen kilsan päässä olevassa kaljakaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinakauppa on liian kaukana. Tulee käytyä joka päivä puolen kilsan päässä olevassa kaljakaupassa.

        Ei tipahda kalja, handelissa käyn Mersulla. Päivittäin.


    • Anonyymi

      Osta kerralla tarpeeksi ÖÖoliä, eli rekkaq-auto-kuormallinen kerralla jotta ei jano pääse iskemään päälle.

      • Anonyymi

        Käyn joka päivä päiväannoksen. On aina tuoretta kaljaa. Kalja kun on tuoretuote sekin.


    • Anonyymi

      Jos rekkakuormallinen kaljaa ei riitä sammuttamaan janoa, niin sitten joku laivakontillinen täysi Heinekenia.

      • Anonyymi

        Mihin meinaat konttilaivallisen saada kaljaa mahtumaan 25 neliön kopperoon?

        Ja mitä se maksaa? Sossun asiakkaan kk-tulot on jotain 500 escobaria.


    • Anonyymi

      Jättäää satamaan vain kontin seisomaan.

    • Anonyymi

      kun muutenkin lakkoja aina niin muutkin kontit seisovat paikoillaan..

    • Anonyymi

      ne isot lavakontti tilaukset jää tulliin ja verottajalle. helpimmalla piäsee kun kipasee kauppaa joka päivä rulee liikunnat kuntoilut ja ulkoilut samalla. olut pitää kropan kunnossa

      • Anonyymi

        Ei tietenkään jää kun maksaa verot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään jää kun maksaa verot.

        Sitten koko touhussa ei ole mitään järkeä.


    • Anonyymi

      Ei ole oikein, että käytät työttömyyttä hyväksesi juomalla kaljaa päivisin ja vittuilemalla muille.

    • Anonyymi

      Niin kauan kuin on työeläkepummeja minä juon kaljaa veronmaksajien piikkiin 👍

      • Anonyymi

        Asenne kohdallaan.


    • Anonyymi

      Älä viitsi kokoomustrolli. Ei riitä työttömänä rahat kaljanjuontiin kuin kolme tai neljä päivää korkeintaan. Tiedän kun olin itse työttömänä ja ryyppäsin ensin kaikki säästöt ja lopuksi kun olin enää Kelan päivärahoilla niin rahat loppui kaljanjuontiin noin neljässä päivässä. Alkoholisoituneena ja reilusti ylipainoisena pystyi vetämään helposti semmoiset 50 tölkkiä kaljaa päivässä. No onneksi ne ajat on ohi. Lopetin alkoholin käytön kokonaan.

    • Anonyymi

      Perjantain kunniaksi käyn kaljakaupassa heti aamuyhdeksältä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ai että! 🍺🍻

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 K­­­u­­u­­­m­a­­t­ ­t­­y­t­ö­­­t­­ ­o­d­o­t­t­­­a­­v­­­­­a­t­ ­­­s­­­i­­n­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18378483

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      24 miljoonaa. Tuon summan valtio menetti kun kaljaveroa laskettiin.
      24 miljoonaa on se summa joka sairaalalta leikattiin.

      Persut juovat kanssasi kaljamaljan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe