Ostan toimeentulolla papuja

Anonyymi-ap

ja katkerana Kelailen oluesta ja tupakoinnista nauttivia työttömiä.

Eläkeläisuuno, perähikiä. Savo.

25

407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ostaan kaljaa, kärryytys tupakkia ja rasvasta ruokaa toimeentulotuella. Välissä myös pelaan

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pavut pahoja ennemmin makaroonia syyä

      • Anonyymi

        Niin ovat . Ei ihmisen ruokaa vaan possujen


    • Anonyymi

      Mutta kalakeitto Koskenlaskija juustolla höystettynä on suorastaan erinomaista.

      • Anonyymi

        Ei eläkeläinen syö kuin makaronia ja läheisestä järvestä nostettua salmonellakalaa. Homeista juustoa ehkä jos asuu ruoka-avun lähettyvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei eläkeläinen syö kuin makaronia ja läheisestä järvestä nostettua salmonellakalaa. Homeista juustoa ehkä jos asuu ruoka-avun lähettyvillä.

        Varmaan kala kypsennetään, tauti kuolee. Kuollut tauti lihassa on parhainta maustetta.

        Kalastus luvanalaista, tinaknappit ampuvat luvatta kalastelvat teloitustyylillä monttuhun.

        T. Monttuha se lammikokkin, niinhän se olikin.


        https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY


    • Anonyymi

      Minä ulkomaalinen minä ei töitä minä kela paljon raha minä kohta osta uusi mersu .

    • Anonyymi

      Miksi lähelle eläkeikä oleva töissä käyvä ihminen on kadeline kun katkarapu työtöntä sairasta ihmistä kohta, ei hän se ole meidän syy , että eläkkeelle pääsyn aikaa piteni.

    • Anonyymi

      Miksi töissä käyvä ihminen voi niin huonosti töissä , että se oikean hyökkä sairaan työttömän kimppuun. Todella naurettavia tollaiset 60 - 64 vuotiad isot miehet kun pikku lapsia, ei minua myös sinun elämy kiinosta enkä lähe leima sairasta ihmistä laiskaksi ilman ,että tiedän toisten asioista tai sairauksista. Ei voi muuta toivoa kun ,että sellaisista jyllä virus yli ja ne jää ilman apua.

    • Anonyymi

      Eikö työnteko pitänyt olla ilon asia, jos töistä tykkää nii ei silloin pitäis kiinosta työttömän ihmisen asiat. Miksi ihmiset ei osa elää sitä oma elämä. Suomessa kun halua rauhassa elää niin joutuu muuttaa korpen, missä ei ole naapureitä lähellä niin saa rauhassa nauttia oma elämä.

    • Anonyymi

      Ei eläkeläiset mitään papuja syö vaan valmistavat rutiinilla lämmintä ruokaa toisin kuin työttömät notkujat joilla elämänhallinta hakusessa. Luulevat että toimeentulotuki on joku kansalaisraha ja pah.Työttömät vaan möllöttää ja pyörittelee peukaloita.Töitä löytyy tekeville kunhan etsii.Järki hoi.

      • Anonyymi

        Juu sujuu wanhasta tottumuksesta wanhuksella laittaa vesi kuumenemaan ja magatroonit kiehuvaan watheniin.

        Niin...


    • Anonyymi

      Perseilevä eläkeläistörppö makaronivatsansa kera. No, joissakin kulttuureissa iso maha on rikkauden merkki sinua eläkeläisuuno pidettäisiin kroisoksens

    • Anonyymi

      Ostan totiaalitomiston lapulla olutta

      Hassan Cashmoney Al Halal

    • Anonyymi

      Eläkkeellä voi olla monen ikäisiä.Työttömät köyhät pitää laittaa kuntouttaviin töihin että tulee elämään rytmiä ja sosiaalisuutta. Uhoo että juu hän tekis palkkatöitä mutta 12vuotta ollut työtön.Hoitaivat edes kuntoaan ettei aamusta heti krapuloihin kaljaa.Kylä suomessa työtä on koko ajan esim, kaupat tekee hyvää tulosta.Eivät kaikki ole persaukisia niinkuin minä en ole.

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole muuta kuin materiaalista sekä järjen köyhyyttä, perseilevä tupapieru.


    • Anonyymi

      Eläkeläinen menee K-kauppaan ja ostaa nuudeleita ja tonnikalaa a'1€/purkki. Niillä pärjää ja ravintoterapeutit tykkää kun kalaa syö

      • Anonyymi

        Eikun tonnikalaa,herne-maissi-paprikaa,raejuusto,punasipuli ja noi sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun tonnikalaa,herne-maissi-paprikaa,raejuusto,punasipuli ja noi sekaisin.

        No se on jo salaatti.
        Löysin nuudeli-tonnikalayhdistelmän ja se maistuu uutuutena ainakin heinäkuun loppuun jolloin tarjous loppuu.


      • Anonyymi

        Tonnikalan kilohinta on noissa purkeissa enempi kuin tarjouslohen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vesistöt täynnä kalaa . Liha suoraan kasvattajalta .

      • Anonyymi

        Ei vaan metsästä. Villisikoja, susia, jäniksiä ja poroja.
        t eläkeläisuuno, savo


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe