Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi

Anonyymi-ap

”Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
Ap t 10:43

10

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­m­­­f­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei pelkkä uskominen syntejä pois pese eikä synnytä ihmistä vedestä ja Hengestä.
      Kyllä ne pelastusteot on Jumalan tekoja, mitkä tapahtuu Kristittyjen kasteessa
      (ei lahkokasteessa, se on pelkkä vesikaste).

      1.Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

      • Anonyymi

        Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman.


    • Anonyymi

      Yksi kaste, kolme yhtäpitävää todistajaa.

      1. Joh. 5:8

      Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      Kristillinen yksi kaste on enää käytössä vain vanhoissa Kristillisissä kirkoissa.
      Ei lahkoissa.

    • Anonyymi

      Kristittyjen yhdessä kasteessa on vesi+Henki+sovintoveren osallisuus yhdessä ja samassa kasteessa. Ef.4:5 yksi kaste, hen baptisma.

      Jenkkilahkot, kuten hellluntailaiset ovat jakaneet yhden kristillisen kasteen kahteen erilaiseen kasteeseen. Ensin on pelkkä vesikaste ja sitten pelkkä henkikaste, jossa he pumppaavat sisälle vierasta henkeä, mikä tulee henkivalloista.

      MItäs muitakaan nämä on kuin helluntailaisia ja vastaavia lahkolaisia?

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Eksyttäjät yrittävät käännyttää ihmisiä vimmatusti ja nopeasti johonkin harhaoppiseen lahkouskoon. Yrittävät, että ihminen itse sitoisi itsensä psykologisesti tekemällä itse sen uskonratkaisun lahkon opettamalla tavalla lukemalla ääneen valmiiksi kirjoitetun tekstin.
      Niitä varo.

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli ja varoitti lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista.

    • Anonyymi

      Olisihan se kauheaa jos tosiaan synnit saisi anteeksi. Ei sellaista voi kellekään suoda.

      Miten ketään voisi herjata mistään jos hän saisi syntinsä anteeksi. Ei voisi satoja vuosista asioista koko ajan herjata ihmisiä jos Jumala antaa synnit anteeksi eikä muutoinkaan herjaamisessa olisi mitään järkeä, jos Jumala antaisi synnit anteeksi ja sitten ihmisen tuomaroisi minkä ennättää.

      Ei niitä mitään syntejä anneta anteeksi, vaan puolet lisätään oleviinkin synteihin ja herjat kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Sehän olisi hirvittävin juttu mitä ikinä voi kuvitella, että ihminen saisi synnit anteeksi. Sehän veisi pohjan pois monelta asialta.

      Miten sitä herjaat toista laittomuuden tekijäksi, kun Jumala onkin antanut hänelle synnit anteeksi. Silloin herjaisi Jumalan puhdistamaa ihmistä ja tavallaan Jumalan työtä.

      On parempi sopia että syntien anteeksiantaminen on käännösvirhe aivan kuten helvetti eikä ihminen mitään syntejä saa anteeksi, vaan on synnissä siinnyt ja ansaitsee kaikki herjat mitä hänestä sanotaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe