Kiitos kiitos kiitos kiitios vasemmisto kiittää
Saako täällä edes kehua Yleä ?
13
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kehua ylen pomoa M.Ylä-Anttilaa,hyvistä ja laadukkaista ohjelmien, uusinta,uusinta,uusinta,uusintoineen.
Kyllähän se kannattaa ohjelmia uusia moneen kertaan noi 340 000 € kuukausiliksalla,
päälle vielä tulospalkkiot,kannustin palkkiot,ja boonukset.- Anonyymi
Ei tuo nyt ole mitenkään erikoinen palkkio suuren yhtiön toimitusjohtajalle. Ottaen vielä huomioon, miten laajalla skaalalla Yle toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo nyt ole mitenkään erikoinen palkkio suuren yhtiön toimitusjohtajalle. Ottaen vielä huomioon, miten laajalla skaalalla Yle toimii.
Mutta yleensä tuon palkkatason johtajat tekevät työnsä hyvin. Muuten saavat lähteä.
Tämä mainittu on pilannut koko Ylen. Itse hänenä vetäisin johtopäätöksen ja tekisin omat sivistyneet ratkaisuni. Mutta minä olenkin hyvä johtaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE on paras. Vaikka onkin kokoomusjohtoinen. Terv demari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta yleensä tuon palkkatason johtajat tekevät työnsä hyvin. Muuten saavat lähteä.
Tämä mainittu on pilannut koko Ylen. Itse hänenä vetäisin johtopäätöksen ja tekisin omat sivistyneet ratkaisuni. Mutta minä olenkin hyvä johtaja.Hehehehe.siis harhaanjohtava luuseri.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvö,et ottaa Lemmikki perheitä mukaan. Onko unohtunut miten nää lemmikkien elämän parantajat kohtelee eläinlääkäri. Itketään kulkukoiran perään ja työkaveria ja läheisiä saa kohdella miten vaan ja eläinlääkäri saa kaiken haukun päälle
Ihan järkyttää porukkaa. Onko niin,et väsyttää hoitamaan ja pinna kiireellä.
Tässä mättää jokin .voiko hoita eläintä jos hirvee työkaveri tai haukkuu eläinlääkärit- Anonyymi
Toimitusjohtaja ei osallistu Ylen sisältöihin.
- Anonyymi
Murhia ja tissejä ja peräreikähuumoria, siinä vastinetta lupamaksulle.
- Anonyymi
Ja muilla kanavilla ei ????
- Anonyymi
Kyllä minä kiitän vaikka YLE on kokoomuksen kanava. Politiikka kun alkaa joillakin vaikuttaa kaikkeen ,silloin täytyy kysyä onko tuo ihminen kovinkin seonnut ? Siltä se vaikuttaa. On se rankkaa jos pitää jokaisen tausta selvittää ennenkuin tykkää jostakin tai ei tykkää.
- Anonyymi
Totta puhut. Hulluksi on osaa kansaa mennyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150