Pastakiusaajat ja provokaattorit?

Anonyymi-ap

Pastakiusaajat ja provokaattorit?

”Ei mitään uutta auringon alla” kirjoitti viisas Salomo 3000 v sitten!
Saarnaajaa 1:9

Totuus näkyy tälläkin palstalla. Liikenteessä on kiusantekijöitä jotka provosoivasti toimivat? - Ihan samalla mallilla, mitä UT:sta voi lukea!

Kavaluuden näyttöä: Luukkaan evankeliumista, 20. luvusta: 20-26
( = Jeesusta kyttäävät...)

• ”Ja he vartioivat häntä ja lähettivät hänen luokseen hurskaiksi tekeytyviä urkkijoita, saadakseen hänet kiinni jostakin sanasta, niin että voisivat antaa hänet esivallalle ja maaherran käsiin.”
• ”Ja ne kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, me tiedämme, että sinä puhut ja opetat oikein etkä katso henkilöön, vaan opetat Jumalan tietä totuudessa,
- Onko meidän lupa antaa keisarille veroa vai eikö?"

• ”Mutta hän havaitsi heidän KAVALUUTENSA ja sanoi heille:
"Näyttäkää minulle denari. Kenen kuva ja päällekirjoitus siinä on?" He vastasivat: "Keisarin". ”Niin hän sanoi heille: "Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on".
• ”Ja he eivät kyenneet saamaan häntä hänen puheestaan kiinni kansan edessä; ja he ihmettelivät hänen vastaustaan ja vaikenivat. ”

Ei mitää uutta auringon alla! Ei. Nytkin sama kavala metodi näkyy. Samat on paholaisen metkut.

Koetetaan provosoimalla, jopa kuin gestapotyylin käskytyksellä kiusata:' vastaa, vastaa, vastaa"! Mikset vastaa?

Eikä Jeesuskaan vastannut. Matteus 27:12.
Miksi`?

Jumala ei vastaa paholaisen kiusaamiskonsteihin!


Mutta paholainen joutuu vastaamaan .
Ja paholaisen palvelijat.
Muistakaa se fakta!

14

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka täällä on kaiken aikaa penännyt vastauksia koskien itseään ?

      Nyt kannattaa katsoa peiliin !

      • Anonyymi

        Koko ajan eräät ovat pommittaneet kuin järkensä menettäneet: - vastaa vastaa vastaa! (MLH) Kiusanteon ja käskytyksen näytöllä! Julkisesti.
        Ja kun tämä (MLH) viisasti ei ole hairahtanut noiden kiusantekijöiden manipulaataatioon?


      • Anonyymi

        Vain narsisti harrastaa peiliin katsomista.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­­y­m­f­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      helluntailaiset ovat ne pahimmat "pasta kiusaajat"

      helluntailaiset niin paatuneita, ettei heitä mikään todellinen asia kosketa!

      HEIDÄN HÄPEÄNSÄ ON HEIDÄN KUNNIANSA eli helluntailaisten suorittama upotusuitto!
      ihminen ryhtyy uusimaan Jumalan töitä!

      Usko on JUMALAN LAHJA - ihminen vain vastaanottaa!
      Kaste on JUMALAN LAHJA - ihminen vain vastaanottaa!

      Herramme Jeesus Kristus sanoi: Ei kukaan voi tulla minut tyköni ellei ISÄ häntä vedä!

    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

    • Anonyymi

      Minuakin ärsyttää, että aina sanotaan Pasta!
      Miksi ei sanota Makaroni kuten ennen sanottiin?

      Pasta on vähän kuin Paska!

    • Anonyymi

      Tietenkin aloituksen otsikko on Palstakiusaaja. Mutta tässä sen näkee kun yksikin kirjain vahingossa puuttuu? Palsta on pasta, vaikkei ole.

    • Anonyymi

      Maijaliisa Hiekkanen on kova syyllistämään muita. Hän näkee rikan joka on toisen silmässä mutta ei huomaa malkaa omassa silmässään.

      • Anonyymi

        Maijaliisa on kova kirjoittamaan suolaisia tekstejäkin. (Vaikka osaa muutakin; pitäähän kirjailijalla olla repertuaaria!)

        Mutta ne, joilla on oma lehmä ojassa, kiviä omissa kengissä, syyttelevä omatunto?
        Ne kitisevät ka vikisevät, Kun suola pikkuisen kirvelee? " Siis se syyllisyys on omassa povessa.) Eihän kukaan kitise, jos ei sisukissa vikise?

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?


        On suuri armo, että Herra on ottanut kurkihirret pois silmistä? Kun ne on tehty selväksi Herran tukimuspöydällä ... ei haittaa vaikka jotkut Mustilla Laseillaan näkevät - hm - jotakin?

        tsemmpistä vain!


    • Anonyymi

      Herjaaja aina puolella kuin puolella on saatanan asialla. Mitään hyviä päämääriä sillä ei ole.

    • Anonyymi

      Pakkovauvakastettuihin rienaajiin sopii hyvin keskustelun aloituksessa olevat Raamatun paikat.
      Samalla tavalla kuin fariseukset juoksivat Jeesuksen perässä kiusatakseen Jeesusta pakkovauvakastetut jumalattomat tulevat tälle keskustelupalstalle rienaamaan ja kyselemään helluntailaisilta!
      Tämä on todiste siitä että me helluntailaiset olemme uudestisyntyneitä kristittyjä!

    • Anonyymi

      Ei ole kovin paljon muuta määritelmää kuin se lahkolaisuuden määritelmä, että lahkolainen puutuu muiden asioihin, herjaa muita kun uskossa ei tuomita ulkopuolisia, ei puututa heidän tekemisiinsä, vaan pelkästään oma väki pyritään pitämään puhtaana ettei sorru lahkomaiseen muiden herjaamiseen.

      Sillä linjoilla oli Paavalikin sanoessaan etten tarkoita tämän maailman väärintekijöitä, vaan sellaisia, joita sanotaan veljiksi ja jos heissä havaitaan jotain epämääräisiä lahkolaiden herjaajan piirteitä niin siihen puututaan. Väärintekijät saavat aivan vapaasti herjata mielensä turhuudessa ei siitä kannata huolta kantaa, kun vain ymmärtää sen miten herjaaminen nimenomaan on merkki lahkolaisuuden synnistä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe