Miksi on niin vaikeaa tavata suomalaisia naisia?

Olen maahanmuuttaja Kosovosta, muutin tänne 1,5 vuotta sitten ja voin sanoa olevani tyytyväinen työhöni ja kaikkeen, mitä tapahtuu. Työskentelen digitaalisen markkinoinnin ja graafisen suunnittelun parissa. Nyt muutin Pohjois-Suomeen ja sain hyviä ystäviä, mutta minun on aika vaikeaa puhua täällä naisten kanssa. Rehellisesti sanottuna minäkin olen aika peloissani, kun luen uutisia ja kaikkea, mitä maahanmuuttajista tapahtuu Pohjoismaissa. Henkilökohtaisesti pidän suomalaisnaisia erittäin viehättävinä, mutta en usko, että minulla on niitä ominaisuuksia, joita ikäiseni naiset etsivät. Olen 26-vuotias ja näytän "baltialta" tai joltakin Keski-Euroopasta. Jotkut pitävät minua jopa venäjänä. Minulla on ruskeat silmät ja vaaleanruskeat hiukset. Pelkään, että täällä työskentelevänä ja asuvana "ulkomaalaisena" asemaani voidaan käyttää minua vastaan, vaikka tekisin kaiken erittäin kohteliaasti ja yritän seurustella. Baareissa kaikki menevät ulos kavereiden kanssa ja asun täällä yksin, minulla ei ole ikäisiäni ystäviä, jotka haluaisivat käydä baareissa ja seurustella. Introverttinä en ole kovin "ulkoileva". Yritän deittailusovelluksia, mutta se ei toimi, tavoitteeni on pitkäaikainen suhde, jopa avioliitto. Asuessani Espoossa lähes vuoden, näin monenlaisia ihmissuhteita eri kansallisuuksista. Mutta ei täällä Rovaniemellä. Voin kuvitella, että jos minun ikäiseni suomalainen nainen menee ulos kävelylle tai kahville minun kaltaiseni ei-suomalaisen kanssa, häntä voidaan hyökätä sanallisesti tai hänet nähdään "petoksena". Älkää ymmärtäkö väärin, kunnioitan suomalaisia, jotka suojelevat omaa lajiaan ja kulttuuriaan. Minulla on myös konservatiivisia näkemyksiä, enkä tullut tänne muuttamaan kulttuuria tai pakottamaan näkemyksiäni. Yritän kääntyä kaikin puolin suomalaiseen elämään mahdollisimman paljon. Onko sinulla vinkkejä? Kuinka se toimii?
Minulla ei ole autoa ja tiedän sen olevan miinus.

5

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kantasuomalainen mies ja ikisinkku. En käyttäisi itsestäni incelin määritelmää mutta parisuhde olisi tosiaan mukava. Kaikenlaista on tullut koettua joten minun on vaikeaa luottaa ihmisiin. Se varmasti haittaa kaikkea sosiaalista elämääni. Suomen ankara ilmasto voi olla syynä sille miksi täällä ollaan niin arkoja sosiaalisesti. Pimeys ja liukkaus, osin kylmyys ulkona rasittavat ihmisten psyykkeitä. Suomi on hyvin moderni ja teknologinen valtio, jossa monet sosiaaliset verkostot perustuvat sosiaaliseen mediaan ja sen sellaiseen. Olen käynyt välillä Virossa ja siellä ilmapiiri on jotenkin erilainen. Sen vain tuntee, sitä ei pysty selittämään. Siellä tuntuu enemmän siltä kuin olisin "kotonani". Itse käytän vain suomi24-nettipalstaa. Olen hyvin introvertti persoona ja jos ihan rehellisiä ollaan niin baarit ovat itselleni ainoita paikkoja joissa voin tavata naisia, eli vähintään juttuseuran tasolla.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sinussa itsessäsi tuskin vikaa sillein, mutta ulkopuolelta ilman omaa kaveriporukkaa, on todella vaikea sulautua mihinkään joukkoon ja tutustua naisiin, tuolla ulkoelämässä. Sitä on helposti yksin ja outolintu, jos ei osaa tutustua ihmisiin ja saada niitä kavereita ensin. Samasta asiasta kärsii moni paikallinenkin mies. Et ole edes vanha vielä, että sinulla on vielä jotain toivoa ja aikaa löytää niitä ystäviä ja porukkaa ympärillesi kun aktiivisesti etsit.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1004
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe