PALJASTUS - Riikka Purra peruu toritapaamiset

Anonyymi-ap

Persujen PJ Riikka Purra peruu jo sovitut yleisötapaamiset. Hän kommentoi asiaa -
"”Turvallisuuteen perustuva kokonaisarvio”

Eli tälläkin palstalla spekuloitu persuihin kohdistuva uhka on todellinen?
Vornanen on ammuskellut ja sinimustat potkittiin pois puoluerekisteristä. Onko näillä yhteyttä siihen, että Purra pysyttelee bunkkerissaan?

29

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Kansanedustajilla on mahdollisuus säilyttää aseita eduskunnassa esimerkiksi ampuma- tai metsästysharrastuksensa takia. "

        Mitä ampumista tai metsästystä eduskunnassa harrastetaan?
        Onko siellä paljon rottia rakenteissa, joita metsästetään?
        Ampumarata kellarissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kansanedustajilla on mahdollisuus säilyttää aseita eduskunnassa esimerkiksi ampuma- tai metsästysharrastuksensa takia. "

        Mitä ampumista tai metsästystä eduskunnassa harrastetaan?
        Onko siellä paljon rottia rakenteissa, joita metsästetään?
        Ampumarata kellarissa?

        Kulkiko Vornanen metsästys kiväärin kanssa kaupungilla.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­­y­m­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­y­­m­­f­o­­m­­a­a­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olisiko Vornanen pääsemässä vapaalle?

    • Anonyymi

      sinimustat ja persut on kavereita , sinimustathan on persujen entinen nuoriso osasto

      • Anonyymi

        Niin, entinen. Mutta nythän Persut potkivat sinimustat pois puoluerekisteristä.


    • Anonyymi

      En minä ainakaan ole lukenut että kukaan olisi Purraa uhkaillut. Taitaa pelätä jo varjoaankin. Purra on kyllä ihan itse uhkaillut ampumisella lapsia sekä saksilla yhteiskuntaamme. Näin ne asiat menee päälaelleen. Mitä on päätään aukonut.

      • Anonyymi

        Persu ampuu keskellä kaupunkia ja toteuttaa Riikan ampumisfantasioita.


    • Anonyymi

      Islam vai Moskova uhka?

    • Anonyymi

      Nyt on turha syyttää ja uhkailla Purraa. Vornanen itse vastatkoot tekemisistään.
      Mutta, turha taitaa olla toive. Nyt vasemmisto iskee hampaansa kiinni Purraan ja puree niin kauan, että hampaat ovat yhdessä. Se on raukkamaista.

      • Anonyymi

        No miksi Purra uhkaa yhteiskuntaa saksilla. Sakset on teräase jos et satu tietämään. Raukkamaista on uneksia lasten ampumisesta. Pysyhän sinäkin persu omassa pilttuussa ja ota vastaan kaikki totuus mitä teistä kirjoitetaan. Kyllä tässä varattomalla hampaat lyö yhteen kun ruoka viedään suusta.


    • Anonyymi

      Ampuja Vornanen on putkassa eikä sieltä käsin voi uhata Purran toritapamisia.

    • Anonyymi

      "Turvallisuus" on sanahelinää. Oikeampi syy on Purran narsistisen minä kuvan kriisi. Narsku on kriisissä kun jääkiekko hallissa buuattiin saksisankarille.

      • Anonyymi

        Huonoa käytöstä vasemmistolaisilta, kun eivät osaa käyttäytyä oikein jäähallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa käytöstä vasemmistolaisilta, kun eivät osaa käyttäytyä oikein jäähallissa.

        Persu siellä inisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu siellä inisee.

        Demari siellä kitisee.


    • Anonyymi

      Purralta on panokset loppu, järjestää tilaisuudet kun saa aseen ja panoksia.

    • Anonyymi

      Purra ryypännyt ja on putkassa tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      KRP: Pääosa tunnistetuista katujengiläisistä on maahanmuuttaja taustaisia.

    • Anonyymi

      Onko vornasia liikkeellä enemmänkin?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti on, miksi Purra olisi muuten perunut toritilasuutensa kuin ammutuksi tulemisen pelossa. Väkivalta kun on nykyään persujen tapa selvitellä välejään.


    • Anonyymi

      Kriitikoille tiedoksi, että persut ja sinimustat ovat kaksi eri asiaa.

      • Anonyymi

        Eipä juuri.


    • Anonyymi

      Raukkapaska alv-kuningatar.

    • Anonyymi

      Taitaa Purtsi perua menot, koska ei halua taas kerran selittää miksi persut saaneet kyseenalaista huomiota. Aseet fantasioissa ja sitten ihan oikeasti kans.Arvovaltaiset edustajat ovat pikkasen arveluttavia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      244
      2368
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1565
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1366
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1265
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1172
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      90
      1099
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      968
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      930
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      902
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      790
    Aihe