Perskokkareet sotkevat palstaa!

Anonyymi-ap

Keskustan palstasta on tullut roskapostipalsta. Tänne kirjoittavat persutrolli (”pankkomajuri”?) ja ”sotilas toistojaan. Keskustasta ei ole mitään mainintaa. Ensin mainittu kirjoittaa lakoista, vuodesta 1918, ay-johtajista ym. Kirjoittajat todellisuudessa kirjoittavat vain omasta psyykkisestä tilastaan ja ahdistuksestaan. Heidän pitäisi etsiä jokin muu terapian muoto.

27

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuvitsihäirikkö Osipovitsi

      pari persua kohtas maitolaiturilla. -
      Mihin oot menossa
      - On vähä kiire ruokatunti loppuu ihan kohta.
      -Ethän nää oo ees töissä?
      -Hm no en tietenkään mutta kattelen ku muut tekkee.
      - Ai Jaa niin mää vhä aattelinki.
      +++++++
      Persu soittaa kaverilleen:
      -Kyllä mua harmittaa tuo kaupungissa ajaminen.
      -jaa no miksi?
      - Noku siellä on nuo liikennevalot.
      -niiii i
      -Kato ku jos palaa punanen nii arvaa tekkeekö mieli ajaa päälle.
      -näihä se on.
      Mutta pahinta on se jos vihreä nuoli käskee kääntyyn vasemmalle
      - -Nii mää aattelinki.
      +++++++++++++++

      Persu kävelee naapurin pellonlaitaa
      naapuri on niittämässä vikatteella?
      -Jaha rupesit sitte niittää oikeen vanahaan mallii.
      - Joo halusin vaan tietää miltä tuntuu ku pääsee oikeen leikkaamaa.
      -Nii mää aattelinki.

      +++++++++++++++++

      Persut tapaavat kyläraitilla.
      -No mutta terve kuis mennee?
      -No menneenhän tää jotenki.
      Nii että oothan nää tietoinen
      että sinusta on tehty kirija?
      -Mitä ihmettä. Mikä sen nimi on? .
      "Mielipuolen Päiväkirja"
      Joo pannaanpa mieleen nii käyn ostaa sen.
      -Nii mää aattelinki.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­­­y­m­­f­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Keskustan palstalle ei tarvitse kirjoitella sille kuulumattomista asioista. Niille on omat palstansa.

    • Anonyymi

      Persutrolli ei ole paljoa kouluja käynyt. Oikeinkirjoitustaito on olematon.

      • Anonyymi

        Tuollaista; Joo pannaanpa mieleen nii käyn ostaa sen.
        -Nii mää aattelinki.


      • Siitä päättää ylläpito et sinä.


    • Anonyymi

      Se on häirikkö, joka kertoo Saarikon mokia???

    • Anonyymi

      Miksi keskustan palstasta on tullut kaatopaikka? Eivätkö muut palstat kiinnosta?

    • No kirjoota Suomen Maalaisloiista äläkä valita.

      • No kirjoota Suomen Maalaisliitosta äläkä valita.


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        No kirjoota Suomen Maalaisliitosta äläkä valita.

        Heh, näytät olevan yhtä pihalla todellisuudesta kuin tuon toinen palstan häirikkö, sotilas.

        Oletko koskaan miettinyt miksi ihmiset nauravat sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näytät olevan yhtä pihalla todellisuudesta kuin tuon toinen palstan häirikkö, sotilas.

        Oletko koskaan miettinyt miksi ihmiset nauravat sinulle?

        Ei kyseisellä "oikeistotollolla" riitä kapasiteetti miettimään asiaa tuolta kannalta. Teksti kulkee edellä ja äly tulee perässä. Etäällä toisistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näytät olevan yhtä pihalla todellisuudesta kuin tuon toinen palstan häirikkö, sotilas.

        Oletko koskaan miettinyt miksi ihmiset nauravat sinulle?

        Ihan sama mitä mieltä ali-ihmiset ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyseisellä "oikeistotollolla" riitä kapasiteetti miettimään asiaa tuolta kannalta. Teksti kulkee edellä ja äly tulee perässä. Etäällä toisistaan.

        Ikö puskajussi tiedä että palstalla ei ole tarkoitus kirjoittaa toisista kirjoittajista.
        Täällä on liikaa ämmiä.


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Ihan sama mitä mieltä ali-ihmiset ovat.

        Taas pukkasi natsipropagandaa eetteriin. Vai että oikein ali-ihmiset? No eihän se mikään yllätys kohdallasi tietenkään ole. Niin monta vuotta olet höpöttänyt rasistisia kommenttejasi "kyvykkäämmistä".


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Ikö puskajussi tiedä että palstalla ei ole tarkoitus kirjoittaa toisista kirjoittajista.
        Täällä on liikaa ämmiä.

        TOUCHE !!!

        Sinusta ei ollut kuin siirtämään maalitolppaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        TOUCHE !!!

        Sinusta ei ollut kuin siirtämään maalitolppaa!

        Rekkaa nikkiä mutta ei ämmät uskalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas pukkasi natsipropagandaa eetteriin. Vai että oikein ali-ihmiset? No eihän se mikään yllätys kohdallasi tietenkään ole. Niin monta vuotta olet höpöttänyt rasistisia kommenttejasi "kyvykkäämmistä".

        Ei se mitään rasismia ole vaan tosiasia. Me ihmiset olemme eriarvoisia. Juoksupersoona Baltsu puhuu yhdellä videolla vantaalaisuudesta ja karjalalippisjengistä mikä on vetelää. Kannattaa katsoa. Pätee muuhunkin yhteiskunnassa kuin juoksuun.


    • Anonyymi

      Ei täällä ole ensimmäistäkään perskokkaretta. On vain Kapi, joka sotkee kaiken.

      • Anonyymi

        On myös muutama viherkommariini, jotka huutelevat tämän" jauhosannan" hurmoksen perään....mariini on jo marinoitu omissa liemissään.


      • Anonyymi

        Ämmä olet itse, säärien sheivailija!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ämmä olet itse, säärien sheivailija!

        Ho ho hoo karjalippis seuraa Skoda Cuppia minä Giroa.


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Ho ho hoo karjalippis seuraa Skoda Cuppia minä Giroa.

        Että tuollaisia häiriköitä Keskustan palstalla? Oletko yrittänyt hakea ammattiapua tai läheisesi sinulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että tuollaisia häiriköitä Keskustan palstalla? Oletko yrittänyt hakea ammattiapua tai läheisesi sinulle?

        Kiss my ass DR. PHIL!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tuollaisia häiriköitä Keskustan palstalla? Oletko yrittänyt hakea ammattiapua tai läheisesi sinulle?

        Kommunisti! Teillä 2 palstaa, eikö kelpaa. Menit kotiväelle huuteleen.


    • Anonyymi

      Osipovitsi alias sonnimies sonnari jne. oli palstan haitake jo tuolloin: sunnuntai 19. joulukuuta 2010

      Aisalle kepuvitsejä

      Kaksi kepuhomoa kävelivät käsi kädessä kadulla. He näkivät, miten kirkon ovesta tuli onnellisen näköinen aviopari, joka portailla suuteli toisiaan. Toinen kepuhomo sanoi:
      - Mitäs tuosta tuumit?
      - En tiedä. Minusta tuntuu, etteivät tuollaiset seka-avioliitot tule kestämään.

      - Mihin kepuhomot tarvitsevat pesäpallomailaa?
      - He arpovat, kummalla on sisäpelivuoro.

      - Mikä on kepuhomojen mielimusiikkia?
      - Sulle silmäni annan.

      Kaksi kepuhomoa käveli maantiellä. Toiselta pääsi pieru. Toinen rupesi laulamaan:
      - Love is in the air...

      Kaksi kepuhomoa olivat varanneet sviitin hotellista ja he viettivät siellä ihanaa yötä yhdessä. Yhtäkkiä toinen suuttui, pakkasi kapsäkkinsä ja aikoi poistua huoneesta. Silloin hän kuuli, kun sänkyyn jääneeltä pääsi melkoinen paukku. Ennen oven sulkemista hän huikkasi kaverilleen:
      - Sen jälkeen mitä sanoit, sinun on aivan turha yrittää enää lähetellä lentosuukkoja!

      kepuhomo oli suihkussa ja pesi persereikäänsä, kun etuveitikka alkoi ottaa eteen. hkepuomo läimäytti peliään hellästi ja sanoi:
      - No hupsu, se olen minä itse!

      kepuhomo meni lääkäriin.
      - Minkäslaista vaivaa on ollut? mieslääkäri kysyi.
      - Perseeseen pistää, vastasi kepuhomo.
      - No katsotaanpas sinne sitten. Housut pois, komensi lääkäri.
      kepuhomo teki työtä käskettyä ja pyllisti lääkärille. Lääkäri tutki aukkoa hetken ja totesi:
      - Eipä ole ihme, jos pistää. Teillähän on täällä ruusu varsineen päivineen!
      - Se on sinulle, totesi kepuhomo.

      kepuhomo tunsi itsensä munankipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa. Toinen samanmielinen löytyi ja he lähtivät kohti kepuhomon asuntoa. Matkan varrella oli puisto, jossa makasi penkillä vatsallaan kuollut mies. Molempien alkoi tehdä mieli, varsinkin kun asento oli niin kiihottava. kepuhomot riisuivat ruumiilta housut ja ryhtyivät hommiin. Aktin jälkeen he jatkoivat matkaansa. kepuhomon kotona he tulivat kuitenkin toisiin ajatuksiin. Jos poliisi saisi selville ketkä olivat ruiskutelleet ruumiiseen... Pakkohan sitä oli takaisin lähteä. Puistossa kepuhomot ihmettelivät mihin ruumiin voisi kätkeä, sitä kun ei voinut oikein kanniskellakaan. Onneksi toisella oli mukanaan pilli. Sillä kepuhomo rupesi imemään mälliä pois suolesta. Sitä tuntui olevan paljon, ilmeisesti he eivät olleet ainoita nautiskelijoita. Lopulta homo ei enää jaksanut ja sanoi toiselle:
      - Ime sinä välillä, minä en enää jaksa!
      - Mitä sä oikein kuvittelet, vasta ollaan tavattu ja jo pitäisi samaa pilliä käyttää!

      kepuhomo palaili autollaan keikkamatkaltaan ja huomasi tien varressa nunnan kaapuun pukeutuneen liftaamassa. Hän pysäytti autonsa ja tarjosi liftarille kyytiä. Ajettiin siinä sitten jonkin matkaa ja sitten tuo nunna sanoi:
      - On se teillä kaupparatsuilla helppoa elämää. Kiertelette vain ympäri maata ja vietätte aikaa kauniiden naisten seurassa, Toista se on meillä...
      Johan nyt, ajatteli mies ja ehdotti sitten reippaasti yhdyntää päästääkseen toisen valituksistaan.
      - Etupuoleni olen pyhittänyt, joten normaalit kuviot ovat kohdallani pois laskuista. Mutta jos teille takapuoli kelpaa, niin minulle sopii, vastasi nunna.
      kepuhomo pysäytti auton seuraavalle bussipysäkille ja he hoitivat hommat ilman suurempia puheita. Hetken verran levättyään he jatkoivat matkaa. Sitten tuo nunnakaapuinen puhkesi taas puhumaan:
      - On se teillä kaupparatsuilla helppoa elämää. Kiertelette vain ympäri maata ja vietätte aikaa kauniiden naisten seurassa. Toista se on meillä homoilla: meidän sitä täytyy keksiä vaikka mitä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      249
      2405
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1275
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1192
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1122
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      79
      951
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      810
    Aihe