Kuinka kauan seinäjokelainen pystyy hokemaan tuota lausetta, ennen kuin kieli menee solmuun?
Appilan pappilan apupapin papupata
18
435
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkon peräpilari, kirkon peräpilari, kirkon peräpilari....
- Anonyymi
Puoli minuuttia max
- Anonyymi
Tuli solmu kieleen, vaikka pohojalaasta puhuttais kieli saakin aina voimistelua.
- Anonyymi
Onko Seinäjoella monta pappilaa?
- Anonyymi
Meneekö kieli jo etukäteen solmuun....
- Anonyymi
Miksi sitä pitäisi hokea?
- Anonyymi
tuota ei kukaan pysty paljoa sanua
- Anonyymi
Pohjalaisella periksiantamattomuudella sujuu uskomattoman pitkään.
- Anonyymi
Melkein kerran pääsin loppuun asti
- Anonyymi
Mä pystyin 8 tuntia 43 minuuttia, mutta muija veti yli 10 tuntia, mutta se onkin Laupualta kotoisin, niillä on niin paljon paremmat geenit kuin meillä Seinäjokisilla!
- Anonyymi
Naiset pystyy parempaan tulokseen kuin Miehet.
- Anonyymi
P p p p meni heti solmuun
- Anonyymi
Se on hokema, joka miellyttää.
- Anonyymi
Jos koulunsa on käynyt hyvin, osaa hokeman on helppo lirauttaa. Riippuu siis kielitaidon laajuudesta. Laiskalle koululaiselle ei lopussa kiitos seiso. Turha ruikuttaa aikuisena, jos ipanana tulevaisuuden mahdollisuutensa on kaikessa laiskuudessaan halunnut ohittaa. Kielitaidon merkitys on vuosikymmenien aikana vain vahvistunut. Palkkaus on parempi. Kielitaito antaa tässä myllertävässä maailmassa myös turvallisuuden tunnetta, kun on tietoisuus siitä, että pärjäisi myös muualla maailmassa. Jos tilanne sitä joskus vaatii.
- Anonyymi
Muitakin vieraita kieliä olisi hyvä hallita englannin lisäksi
- Anonyymi
Ehkä pari minuuttia, luulisin.
- Anonyymi
En tiedä minuuteista, mutta seinäjokelaiset ei pärjää tuossa lapulaisille
- Anonyymi
App papp pappi....pappu...
Ei tuota osaa sanua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374