Testissä ekaa kertaa Takatalo Tompurin Olut. Maisteluun valikoitui Kaski Kylmäsavulager.
Lyhyesti sanottuna.
Todella miellyttävä ja hyvä olut.
Tuoksu on tymäkkä, mutta maku miedompi.
Jos haluat juoda jotain perinteisestä oluesta poikkeavampaa, joka on myös erinomainen lager, valitse Takatalo & Tompuri. Helppo juotava, mutta myös olut jonka voi juoda ajan kanssa nautiskellen. Erinomaisen Oluen yksi määritelmistä on, vaikka sen antaa lämmetä sen juominen on yhtä helppoa kuin kylmempänä. Vain aromit tulevat voimakkaammin esille.
Ostan kyllä toistenkin, mutta ensin kokeilen sen toisen maun, mikä lähikaupastani löytyy.
Lisää voit lukea
https://takatalotompuri.com/oluet/kaski-kylmasavulager/
Takatalo & Tompuri KASKI
7
824
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Se unohtui sanoa. Jos haet oluelta ennen kaikkea voimakasta & vahvaa humalan ja alkoholin vivahdetta kyseinen olut ei ole paras valinta. Muussa tapauksessa suosittelen.
- Anonyymi
On muuten huipputuote. Täältä kanssa vahva suositus maista.
- Anonyymi
Eikä niiden navettaan rakennetussa panimoravintolassa ja myymälässäkään ole moitteen sijaa. Jos sielläpäin Suomea liikkuu viikonloppuisin niin kannattaa käydä paikan päällä.
- Anonyymi
Aloittajan kanssa ei voi olla muuta kuin täysin samaa mieltä! Jouluoluet hankitaan meille tänä vuonna pääosin T&T:ltä.
- Anonyymi
Eikös T&T Kylmäsavulager voittanut Pienet panimot, suuret oluet- tapahtuman parhaan oluen palkinnon jonain vuonna? Oma suosikkini savulagereista, jo ensimmäisestä siemaisusta.
- Anonyymi
Nythän näiltä on tullut kaski-sarjan rinnalle myös Kyntö-olut.
Itse en ole vielä Kyntö-IPAa maistanut, mutt onko kukaan palstalainen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381503Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol254883- 55866
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis209707