Mikähän viimeisessä päivityksessä on mennyt vikaan, kun jokaisessa käynnistyksessä tulee hetkeksi näkyviin sininen vajaakokoinen ruutu jossa lukee "Hetkinen..."?
Hetkinen sanoi Windows
36
599
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tuollainen sininen ruutu on ilmestynyt käynnistykseen päivityksen jälkeen. Pitää varmaan etsiä niin vanha palutuspiste että se katoaisi, ja estää sitten päivitykset.
- Anonyymi
On se kamala PSKA,,,
- Anonyymi
TODELLA IHME PASKA!
- Anonyymi
Onko lapsukaisilla paha olo? 😢😭
- Anonyymi
10 vuotta sitten 2014 tapahtui Odessassa järkyttävä Kiovan Maidan-vallankaappauksen jälkeinen sisällissodan provokaatio, historiallisesssa venäläiskaupungissa Ukrainassa, jossa uusnatsit - "ultrat" - tappoivat suuren joukon anti-Maidan aktivisteja, jotka vastustivat Ukrainan perustuslain ja Venäjän vastaista - lännen tukemaa - vallankaappausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapapparainen se vaan jaksaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaanurpolla näköjään on paha olo!
- Anonyymi
Defence News: Yhdysvallat harkitsee aseiden varastoimista Suomeen ja Ruotsiin
Yhdysvaltain armeija harkitsee kaluston sijoittamista Euroopan pohjoisosaan, Suomen ja Ruotsin liityttyä Natoon, USA:n armeijan materiaalikomennon apulaispäällikön mukaan. Asiasta uutisoi Defence News. - Anonyymi
Hetkinen, Poistan Windowsin!
- Anonyymi
Ihme sekoileva winukka.
- Anonyymi
Hetkinen! Niin poistan windoosin!
- Anonyymi
Windowsin jäätyily on nykypäivää.
- Anonyymi
Sama juttu täälläkin.
Lisäksi oikeassa alakulmassa on kokoajan valkea teksti josssa lukee:
"Aktivoi Windows . Siirry asetuksiin ja aktivoi Windows"
Olen asentanut toukokuun lopulla Windows 8.1 päälle Windows 10 ilman erillistä maksamista Windows 10 lataus sivulta.- Anonyymi
Iran ylläpiti olympiarauhan – Aika tankata autot ja täyttää bensakanisterit?
Julkaistu 12.08.2024
Kun Israel suoritti äärimmäiset provokaatiot tappamalla Hamasin johtajan Teheranissa ja Hizbollahin komentajan Beirutissa, vastahyökkäys oli odotettavissa Iranin johdolla "hetkenä minä hyvänsä". Vastaus on antanut odottaa ja Iran on kunnioittanut historiallista olympiarauhaa. Nyt kisat on ohitse ja lähestymme vastaiskulle odotettua juutalaispyhien päivämäärää, joka on huomenna tiistaina. Öljyhinnat ovat nousseet tänään maanantaina. Nyt on hyvä hetki suunnata huoltoasemalle?
- Anonyymi
No eipä siitä mitään haittaa lopulta ole, koska se vie aikaa vain pari sekunttia ja se siitä. Tosin ei pitäisi sellaistakaan olla.
Kokeileppa Linuxia niin et saa mitään aikaan vaikka tunnin sen kanssa nyhräät!- Anonyymi
MENE H OITOON!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984