Ateisteja varmaankin usein ihmetyttää, miksi ihmisenkin elimistössä jotkut aivan erilaista tarkoitusta varten olevat prosessit muistuttavat toisiaan niin, että toisen hoitaminen voi tuottaa ongelmia toisessa.
Kyseessä on kristillinen hyve, eli säästäväisyys, jota jo itse Martti Luther korosti. Se on siis Herran tahdon mukaista.
Olisi ollut hirveää resurssien tuhlaamista luoda erilliset mekanismit jokaista tarkoitusta varten. Viisas suunnittelija käytti resursseja säästeliäästi ja siksi luomistyö onnistui niin nopeasti, kuudessa päivässä. Eipä siihen pysty viisainkaan jumalaton insinööri!
Ymmärtäväkö ateistit ollenkaan Herran viisautta?
Anonyymi-ap
3
194
Vastaukset 3
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Säästeliäästi on herra uskovaisen aivokapasiteetiltaan luonut.
"Ateisteja varmaankin usein ihmetyttää"
Ei ihmetytä, sillä en nukkunut koulussa, opiskeluaikana ja vieläkin pyrin oppimaan lisää maailmasta.
Avauksessa mainittu "säästäväisyys" ei liity mitenkään huonoon suunnitteluun, oli syynä sitten laiskuus tai että elämä on syntynyt ennustettavista prosesseista. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 57586
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505