Kun ihminen on oikeasti kiinnostunut

Anonyymi-ap

Kun ihminen on oikeasti kiinnostunut toisesta ihmisestä, niin hän puhuu kasvotusten, kirjoittaa kirjeen, lähettää sähköpostia / tekstaria / WhatsAppia tai muuta vastaavaa. Tämä toimii vastavuoroisesti!

Minun mielestäni kaikki sellaiset erikoiset tavat ilmaista asiat ovat tulkinnanvaraisia. Enkä tarkoita, että niissä olisi mitään vikaa, jos joku käyttää mielikuvitusta, päinvastoin. Arvostan mielikuvituksen käyttämistä tosi paljon ja varmasti moni muukin arvostaa.

Mikäli kiinnostus ilmaistaan vain epäsuorasti, niin onhan siinä aina se riski, että viesti ei mene oikeaan osoitteeseen tai se käsitetään väärin. Muutenhan eri tavoin osoitettu kiinnostus on vain hyvä asia. Olen ennenkin kirjoittanut asiasta.

Ennen kuin joku kysyy, että mitä itse olen tehnyt, niin olen aina käyttänyt juuri noita keinoja ilmaistakseni asiani ihmiselle suoraan ja niitä keinoja suosittelen muillekin.

Jos toinen ei vastaa, estää sinut tai muuta vastaavaa, niin itse ajattelen, että hän ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut. Uskon myös, että moni muukin ajattelee näin. Tämä ei liity muihin avauksiin.

Tonnikalakeiju

37

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä itse olet tehnyt asian eteen? 😂

      • Anonyymi

        Esittänyt palstalla nsispartneriaan, voisiko olla autuas?


      • Anonyymi

        Mukava nähdä, että avaus herätti sinussa noinkin positiivisia tunteita. Olen lähettänyt viestiä ja sähköpostia.

        Ap


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­y­­­m­f­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ehkä yrität kirjoituksellasi selkiyttää omia ajatuksiasi, mutta täytyy muistaa, etteivät kaikki tilanteet ole noin mustavalkoisia. Eivätkä kaikki kaipaa parisuhdemielessä.

      • Anonyymi

        Hyvin arveltu ajatusten selkiyttämisestä, mutta mielestäni tuossa asiassa ei ole värillisiä keinoja. Asiat pitää tehdä selväksi niin, että kukaan ei jää roikkumaan kenenkään perään. Tämä siis vain oman kokemukseni kautta todettua.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin arveltu ajatusten selkiyttämisestä, mutta mielestäni tuossa asiassa ei ole värillisiä keinoja. Asiat pitää tehdä selväksi niin, että kukaan ei jää roikkumaan kenenkään perään. Tämä siis vain oman kokemukseni kautta todettua.

        Ap

        Olet onnekas, jos sinulle on asiat selkeästi (sanallisesti) ilmaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet onnekas, jos sinulle on asiat selkeästi (sanallisesti) ilmaistu.

        Kaikille ei faktat maistu, eri konteksti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet onnekas, jos sinulle on asiat selkeästi (sanallisesti) ilmaistu.

        No jaa, ei nyt varsinaisesti, mutta muilla tavoilla.

        Ap


    • Anonyymi

      Itsehän en lähesty, tai anna mitään sen kummempia merkkejä, jos oma tilanteeni on sellainen ettei löydy aikaa, tai hyvää tilannetta alkaa tutustumaan.

      Silloin en edes sosialisoikkaan paljoa. Päätin viime kesänä kun 2 eri naista yritin joiden kanssa halusin alkas tutustumaan ja alkoivat leikkimään, että en yritä yhtäkään naista ennen tämän vuoden kesää ja lukukauden loppua. Opiskelut on tärkeämmät itselleni nyt kuin naisten jahtaaminen.

      • Anonyymi

        Hyvä että kaksi eri naista. Hyvä tietää


      • Anonyymi

        Ymmärrän. Tuo on varmasti ihan järkevä tapa, kun opiskelu on aikaa vievää tekemistä.

        Ap


    • Anonyymi

      Jos kaikki olisivat yhtä järkeviä, kuin ketjun aloittanut, ei tälläistä ikävä palstaa edes tarvittaisi, kun selvittää asiat oikeassa elämässä. Etenkin naiset jättävät paljon mahdollisuuksiaan ja tilanteita hyödyntämättä.

      • Anonyymi

        Totta varmasti tuokin. Voihan se mies tai nainen olla niin sokea, että ei vain tajua jotain tilannetta olevankaan? Ei kaikilla ole edes pokkaa lähteä iskemään jotain tuntematonta ihmistä johtuen esim. jostain aiemmista kokemuksista. Toiset taas ihan pokkana popsivat kuvainnollisesti ja seksuaalisesti toisia lounaaksi. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta vierestä katsottua näkemystä.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta varmasti tuokin. Voihan se mies tai nainen olla niin sokea, että ei vain tajua jotain tilannetta olevankaan? Ei kaikilla ole edes pokkaa lähteä iskemään jotain tuntematonta ihmistä johtuen esim. jostain aiemmista kokemuksista. Toiset taas ihan pokkana popsivat kuvainnollisesti ja seksuaalisesti toisia lounaaksi. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta vierestä katsottua näkemystä.

        Ap

        Valtaosa tilanteista jotka on miehille mahdosuuksia
        Näyttäytyy naisille siten et taas joku hyypiö yrittää lähestyä joka ei kiinosta yhtään .

        Ja sitte se mies joka kiinostais naista itseään
        sen kanssa ei meinaa tulla edes mahdollisuuksia toimia siihen suuntaan.

        Tämä unohtuu miehiltä usein.
        NaiseltA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa tilanteista jotka on miehille mahdosuuksia
        Näyttäytyy naisille siten et taas joku hyypiö yrittää lähestyä joka ei kiinosta yhtään .

        Ja sitte se mies joka kiinostais naista itseään
        sen kanssa ei meinaa tulla edes mahdollisuuksia toimia siihen suuntaan.

        Tämä unohtuu miehiltä usein.
        NaiseltA

        ” Valtaosa tilanteista jotka on miehille mahdosuuksia
        Näyttäytyy naisille siten et taas joku hyypiö yrittää lähestyä joka ei kiinosta yhtään .” Voihan
        sen ätmi noinkin ilmaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa tilanteista jotka on miehille mahdosuuksia
        Näyttäytyy naisille siten et taas joku hyypiö yrittää lähestyä joka ei kiinosta yhtään .

        Ja sitte se mies joka kiinostais naista itseään
        sen kanssa ei meinaa tulla edes mahdollisuuksia toimia siihen suuntaan.

        Tämä unohtuu miehiltä usein.
        NaiseltA

        Juuri niin käy, jos itse on passiivinen, jää näiden "hyypiöiden" uhriksi.


    • Anonyymi

      tosi kurja juttu jos sinä et ole viestiä saanut tai olet päätellyt että joku vainoaa sinua tai haluaa miehesi. Mutta se ei ole minun vika. Minä en ole yhdenkään varatun perään juossut enkä ketään ahdistellut. Tosi kurja juttu jos olet yksin, mutta se ei ole minun vika. Tänne on oikaistu muutamia juttuja, ja muualle en laita viestiä. Jos joku luulee jotain niin ottakoot selvää. Ketään ole hakannut tai kironnut tai vastaavaa, joten jos olette kostaneet ja toimineet väärin, niin moka, jotain huonoa siitä varmasti tulee. Ketään ei voi yhteistyöhön pakottaa, enkä ole liittynyt mihinkään tai kuulu mihinkään, mikä liittyy teihin. Kenenkään suhdetta ole sotkenut, oikaissut asioita mitä olette tänne laittanut, tai muualta kuullut tai olette järjestäneet.

      • Anonyymi

        Minä en tajua mistä puhut. Minulla ei ole miestä enkä halua kenellekään mitään pahaa. Enkä harrasta mitään kostamista. Alkaa verenpaine nousta jo tätä lukiessa, koska tässä on niin paljon vääriä olettamuksia.

        Mulla on moraali ihan ilman jotain uskontoakin. Mun moraaliin kuuluu, että jos ihastun tai rakastun varattuun ihmiseen, niin voin kyllä ilmaista tunteeni vain sen takia, että pääsen joskus asioista yli. Toki en kiellä ikävöineeni.

        Teen myös aktiivisesti töitä sen asian eteen, että pääsen ihmisestä yli. Tälläkin hetkellä. En kuulu niihin ihmisiin, jotka väkisin tyrkyttävät itseään niin kuin jossain yläasteen ruokalajonossa tai taistelevat jostain viimeisestä kananmunasta, kun on pinaattikeittoa ruokana.

        Ap


    • Anonyymi

      No, voit olla varma, miten tukehdut ohjeistuksiisi, tämä on varoitus. Eikä meikäläinen ole osa pelastushenkilökuntaa.

      Parhainta on soitella, sen kummemmin viestitellä, sillä viesteillä voidaan kiristää, eipä ole tämän jätkän hommaa se........

      Arvaa kuka?
      https://m.youtube.com/watch?v=RL8G8vkEI9s

      • Anonyymi

        Mitä sinä varoittelet? En tiedä kuka olet? Ei ole tarkoitus ohjeistaa tässä ketään, omia mielipiteitä kerron.

        Jos olet joku tuttu, niin tiedät tasan tarkkaan, että olen yrittänyt selvittää asiat kasvotusten. Tämä on miljoonas kerta, kun tämän sanon.

        Jos tiedät jotain, niin miksi et itse soita sille ihmiselle ja kerro faktoja niin kuin ne ovat, vaan oletat, että toinen tietää ja päättelee kaiken itse?

        Ap


    • Anonyymi

      Entä jos haluaa pitää muilta salassa.Enkä tarkoita että olisi varattuja.

      • Anonyymi

        Ei rakkautta kuulu salata???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkautta kuulu salata???

        Tässä tapauksessa luulisin että kyllä,ainakin alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa luulisin että kyllä,ainakin alkuun.

        Ai, kerrotko minullekin mikä "tapaus" on kyseessä?

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa luulisin että kyllä,ainakin alkuun.

        Miksi joku haluaa pitää asian salassa? Hetken joo mutta jos siitä suhde syntyy niin eikai sitä salata? Sivusta


    • Anonyymi

      Hyvä kieliasu ei virheitä ymmärrettävää tekstiä.

      • Anonyymi

        Kiitos positiivisesta mielipiteestä. Joskus sitä onnistuu.

        Ap


    • Anonyymi

      Kyllä olen samaa mieltä. Kaikkea ei saa ei edes kirjettä, vaikka odottanut olen kauan.

      • Anonyymi

        No silloin kannattaa kastaa wanhan ajan mustekynä musteeseen ja laittaa itse kirjoittaen?

        Ap


    • Anonyymi

      Katkera ja vihainen naiselle.

      • Anonyymi

        No kyllä katkeruus harmittaa. Eikä kyllä edistä asioita pätkän vertaa. Ihan päinvastoin. Asiat laitetaan halki, poikki ja pinoon kasvotusten. Tarkoittaapa se mitä tahansa. Sellainen kuvitellun nurkan takaa huuteleminen pyöreässä maailmassa on ihan takapuolesta.

        Ap


    • Anonyymi

      Itsehän odotan kämpillä naisten yhteydenottoja.

      • Anonyymi

        No minä kans kämpillä oleilen, mutta odottelen lähinnä ystävien yhteydenottoja.

        Ap


    • Anonyymi

      Kiinnostunut huoh

      • Anonyymi

        Miksi sinä huohotat?

        Ap


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe