🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että mistä tunnen hänet kun ääni oli niin tuttu. Vasta kun tuli puhe mun neulomista lahjasukista. niin tunnistin hänet. Muutama vuosi ollaan tavattu palaverissa joka toinen viikko. Onneksi selvisin siitä pahemmin itseäni nolaamatta. Hänellä oli ulkovaatteet ja aurinkolasit, niin en löytänyt hänessä mitään tuttua kiintopistettä.
Ei käynyt niin hassusti, kuin edellisviikolla kun edellä mainitussa palaverissa kysyin yhdeltä rouvalta, että miten hänen silmänsä jaksaa. Tuo rouva katsoi vähän ihmeissään ja sanoi sitten, että ehkä hänen kuulokojeensa oli ollut pois päältä. Olin sekoittanut silmä- ja kuuloihmisen keskenään. Täytyy perjantaina olla varovaisempi, kun tavataan viimeisen kerran tänä keväänä.
Onnettomasta kasvomuistista on paljon haittaa, jollei ole paljon rahaa, niinkuin prinsessa Victorialla. Hänellähän kulkee mukana ihminen, joka neuvoo hänelle tutut ihmiset. Sen lisäksi hän voi kadulla tervehtiä tutut ja tuntemattomat, koska kaikkihan hänet tuntevat ulkonäöltään. Minä en voi moikkailla kaikkia vieraita miehiä, jotka muistuttavat kaivattua. Täällä pihalla ja hississä ei niin haittaa vaikka moikkailisi vääriäkin ihmisiä.
Nolojen tilanteiden nainen taas
7
279
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olet niin symppis hyvä tyyppi.
Sitä sattuu, muutama päivä sitten joku tyyppi tervehti bensa-automaatilla, siinä sitten kiroiltiin säätä ja potkittiin miehekkäästi soraa kun tankkailtiin...taisi hallituskin perskele saada osansa 😁...enkä tiedä vieläkään kuka tyyppi oli, juttu luisti kyllä 🙂
Koiran kanssa joutuu usein tilanteisiin missä jutellaan ummet ja lammet toisen koiran omistajan kanssa. Koira tunnistaa kaverinsa niin mun ei tarvi miettiå voiko mennä juttelemaan. Zsitten meilöä on silitysystäviä. Koirista pitäviä ihmisiä jotka haluavat rapsutella. Nekin koira tunnistaa niin mun ei tarvi.
Tänäänkin näin kadulla yhden tyypin, joka vaikutti tutulta. Jäin miettimään missä olisin hänet nähnyt aiemmin.
- Anonyymi
Aloittaja on todellakin noloakin nolompi rummo ja hyvä, kun olet itsekin sen jo viimein tajuamassa 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988