Nolojen tilanteiden nainen taas

🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että mistä tunnen hänet kun ääni oli niin tuttu. Vasta kun tuli puhe mun neulomista lahjasukista. niin tunnistin hänet. Muutama vuosi ollaan tavattu palaverissa joka toinen viikko. Onneksi selvisin siitä pahemmin itseäni nolaamatta. Hänellä oli ulkovaatteet ja aurinkolasit, niin en löytänyt hänessä mitään tuttua kiintopistettä.

Ei käynyt niin hassusti, kuin edellisviikolla kun edellä mainitussa palaverissa kysyin yhdeltä rouvalta, että miten hänen silmänsä jaksaa. Tuo rouva katsoi vähän ihmeissään ja sanoi sitten, että ehkä hänen kuulokojeensa oli ollut pois päältä. Olin sekoittanut silmä- ja kuuloihmisen keskenään. Täytyy perjantaina olla varovaisempi, kun tavataan viimeisen kerran tänä keväänä.

Onnettomasta kasvomuistista on paljon haittaa, jollei ole paljon rahaa, niinkuin prinsessa Victorialla. Hänellähän kulkee mukana ihminen, joka neuvoo hänelle tutut ihmiset. Sen lisäksi hän voi kadulla tervehtiä tutut ja tuntemattomat, koska kaikkihan hänet tuntevat ulkonäöltään. Minä en voi moikkailla kaikkia vieraita miehiä, jotka muistuttavat kaivattua. Täällä pihalla ja hississä ei niin haittaa vaikka moikkailisi vääriäkin ihmisiä.

8

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä olet niin symppis hyvä tyyppi.

      • Kiitos ystävällisestä kommentista.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Sitä sattuu, muutama päivä sitten joku tyyppi tervehti bensa-automaatilla, siinä sitten kiroiltiin säätä ja potkittiin miehekkäästi soraa kun tankkailtiin...taisi hallituskin perskele saada osansa 😁...enkä tiedä vieläkään kuka tyyppi oli, juttu luisti kyllä 🙂

      • Koiran kanssa joutuu usein tilanteisiin missä jutellaan ummet ja lammet toisen koiran omistajan kanssa. Koira tunnistaa kaverinsa niin mun ei tarvi miettiå voiko mennä juttelemaan. Zsitten meilöä on silitysystäviä. Koirista pitäviä ihmisiä jotka haluavat rapsutella. Nekin koira tunnistaa niin mun ei tarvi.


    • lounas.ajatus

      Tänäänkin näin kadulla yhden tyypin, joka vaikutti tutulta. Jäin miettimään missä olisin hänet nähnyt aiemmin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on todellakin noloakin nolompi rummo ja hyvä, kun olet itsekin sen jo viimein tajuamassa 🤣🤣🤣

      • Sulla on kyllä peiliinkatsomisen paikka. Et kovin eduksesi täällä esiinny!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7791
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      78
      3824
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1333
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe