Menetkö nainen

Anonyymi-ap

Tunne vai järki edellä?
Nuorempana tunne vei tätä poikaa mennessän ja lujasti. Niin lujasti että järki alkoi väkisin jo jarruttamaan.
Sinun kohdalla olisi pitänyt silti vetää täysillä ja unohtaa jarrut ja järki.

41

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sori mutta ei jaksa enää.

      • Anonyymi

        Järki voittaa siis. Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki voittaa siis. Hyvä!

        Ai juma juntti


    • Anonyymi

      Samoin voisin sanoa miehelle. Tai oikeastaan että olisin käyttänyt enemmän tunnetta ja vähemmän järkeä silloin. En olisi mitään menettänyt hänen kanssaan. Järkeä sitten sitäkin enemmän myöhemmässä suhteessa.

    • Niin samoilla linjoilla sun kanssa. Olis pitäny vaan rohkeesti irrottaa jalka jarrulta ja kädet käsijarrulta ja antaa mennä täysillä vaan! Nostaa kädet ilmaan ja nauttia matkasta! Pelko voitti 😢

    • Ikävä kyllä tunne on voitolla, edelleen.
      Välillä se järki hetkellisesti on pinnalla mutta...
      Isoin toive olisi että se järjenääni tulis ja pysäyttäisi..

    • Anonyymi

      Nuorempana elin tunne edellä.. Onneksi tietynlainen kiltteys ja pelokkuus on ollut aina matkassa silloinkin. Mitä vanhemmaksi olen tunnut niin sitä enemmän ajattelen asioita järjellä ja pitkässä juoksussa -että onko vörtti.

      • Anonyymi

        tullut:)


    • Anonyymi

      En osaa muista sanoa. Minut tunnetaan terävänä järki ihmisenä johon luotetaan ja vedotaan tunne puolella. Mutta elämääni olen elänyt lähinnä hulluudella. Toisaalta oikein sopivaa. Kun ottaa huomioon kaiken saman suhtaisuuden ja tasapainossa pitämisen. Kohtuu se kai ennen kaikkea. Ja kaiken jälkeenkin voi aina tuumailla ja vähintäänkin naureskella. Hyväntahtoisesti. Ainakin itselleen jos ei kaikille muillekin. Ja elämälle itselleenkin.

    • Anonyymi

      Mä en tiedä. Mun tunteet ja järki kulkee käsikädessä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa aika epäluotettavalta😵‍💫
      Siis mennyt kuin viitapiru ja vaihtanut naisia kuin siimaa, ei kiitos. Mitä lie pöpöjä kantaa ja lapsiakin varmaan tullut aikaisempien kanssa. Olen ns. kunnollinen nainen. Olen ollut myös kunnollinen nuori jossa järki ja tunne on ja ollut samalla taajuudella. Ajatusmaailma tuon suhteen on todella erilainen kuin aloittajalla.

    • Anonyymi

      Olen hirveän järkevä tunneihminen.

    • Anonyymi

      Tilanteestani johtuen, järki edellä. Vaikka tunne meinaakin joskus sumentaa järjen äänen. Mutta tunne ei silti vie voittoa!

    • Anonyymi

      Ei minulla ole tunteita

    • Anonyymi

      Minä menen enemmän järki edellä, vaikka joskus tuntuu että haluaisin parisuhteen, niin kyllä se on niin ettei minulla ole siihen mitään tarvetta.

    • Anonyymi

      Olisitpa niin tehnyt.. tiedä, mikä tilanne olisikaan nyt..

    • Anonyymi

      Menin tunne edellä. Ei olisi kannattanut. Nykyään vain järki, järki ja järki..

    • Anonyymi

      Nuorempana menin itsekin jatkuvasti tunteet edellä ja vieläkin joissain asioissa. Järkeä on onneksi tullut enemmän päähän. Sydämen asioissa tunteitaan pitäisi kuunnella. On ollut niitä vaikeita tukahduttaa.

      • Anonyymi

        Nuorena tarvitsi jännitystä ja ajatteli asiat eri tavalla. Monet oppirahat maksaneena oppii ihminen toimimaan järki edellä ja kylmettämään itsensä. .
        Enpä tiedä onko tämäkään enää hyvä,olla kuin tunteeton robotti.


    • Anonyymi

      Olen varmaan jollain lailla erityisherkkä asiassa kuin asiassa, joten siinä mielessä olen kai todellakin tunneihminen. Mitä sinuun tulee, niin järki on aina tullut mukaan kuvioihin siinä vaiheessa ainakin vähäksi aikaa, kun olen nähnyt, että sinulla on seuraa.....

    • Anonyymi

      Veit sanat suustani.

    • Anonyymi

      Tänään ajoin tunne edellä, niin kuin tavallisesti. Viehän se minua päin metsää, mutta toisaalta on parempi olla yhtä sen kanssa mitä tunnen. Tai mitä voin tuntea. Tai mitä ei ole lupa tuntea.

      Hyvää yötä ❤️

      • Anonyymi

        Itsehän sen tiedät, mikä on sinulle parasta. Toimit niin kuin haluat.


    • Anonyymi

      No miksi et sitten unohtanut jarrua ja järkeä silloin aikoinaan?!

      • Anonyymi

        Aikoinaan oli aikoinaan. Liekehtivä nuoruus.


    • Anonyymi

      Yleensä järki, viime aikoina tunne.
      Olisi pakko saada selvyys erään naisen tunteista.
      Epätietoisuus tekee hulluksi ja oon alkanut miettiä häiritseekö häntä, että käyn hänen työpaikallaan, vaikka asiakkaan ominaisuudessa siellä käynkin ja häneen nykyään harvemmin edes törmään.

      Haluaisin vain pari sanaa vaihtaa hänen kanssaan, en muuta.
      Oon vaan niin toivottoman ihastunut....

      • Anonyymi

        -niin ja olen mies.


    • Anonyymi

      Tunne edellä menen lähes aina. Arjessa saa järkeillä ihan tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Ja vaikka ikäeroa on, niin tunteet menee senkin edelle.

      • Anonyymi

        Mikä tämä ikäero asia on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä ikäero asia on?

        Toisilla sitä on. Toisilla merkkaa enemmän se, mitä tuntee ja minkälainen persoona toinen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla sitä on. Toisilla merkkaa enemmän se, mitä tuntee ja minkälainen persoona toinen on.

        No niin se pitää olla. On tietysti olemassa hyvä maun rajat ikäerossa myös. Esim 20 ja 40 vee ei kuulu yhteen vaikka olisi miten hyvä persoona.


      • Anonyymi

        Nainen 20-30 vuotta nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin se pitää olla. On tietysti olemassa hyvä maun rajat ikäerossa myös. Esim 20 ja 40 vee ei kuulu yhteen vaikka olisi miten hyvä persoona.

        Ikäerolla ei ole mitään merkitystä jos rakastaa oikeasti. Joku 10-15 vuotta ei ole edes paha ikäero.


    • Anonyymi

      Minä menen järki edellä. Minun täytyy ensin tutustua mieheen kunnolla ennen kuin voin olla läheisemmissä tekemisissä.

    • Anonyymi

      Niin, sinun oli menetys. Tää kaikki olisi voinnut olla sun💋

    • Anonyymi

      Yleensä näissä asioissa järki aina edellä, mutta nyt ensimmäistä kertaa menin tunne edellä, ilman järjen häivää.

      Eipä ole toiminut kumpikaan keino.

    • Anonyymi

      Parikymppisenä teininä tunne edellä, nyt monta vuotta ja henkisesti turpaan saantia myöhemmin elämänkokemusta kartuttaneena järki edellä.

      Tunne edellä mennessä olin usein aika onneton kun valinnat oli harkitsemattomia ja huonoja.

      Järki edellä kun oon menny niin nyt täytyy sanoo että en voisi enää onnellisempi olla. Mulla on
      Hyvä olla. Hyvä elämä.



      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Pyrin pitämään nuo tasapainossa. Tunteen pitää olla oikea, mutta ratkaisuissa pitää olla myös järki mukana.

    • Täällä menee tunne ja järki pysäyttää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe