Aha no lykka till sitten
onko jeesusta näkynyt
6
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ole sinä se jeesus.
- Anonyymi
Eikös se ramppaa täällä yhtenään. Juttuja ainakin siitä piisaa.
- Anonyymi
Jeesus oli Aramealainen kulkuri eikä perustanut mitään lahkoja.
Eikä ollut mikään Rabbi ja Roomalaiset vetivät kiikkuun. - Anonyymi
Rauhaa!
Ilmestyi 1998, 2003, 2008, 2012 ja vielä Jehova 2017. Sen jälkeen ei ole mitään mainittavaa sillä rintamalla tapahtunut.
Odotamme Imaami Mahdia, Profeetta Isaa ja Eliaa.
Yhdysvalloissa Mormoneilla on oppi että Kristus on pysyvästi ilmestynyt Amerikassa. Se merkitsee että heillä on paljon uutta annettavaa Kristukselta koko ajan.
Tosin 1998 ilmestyksessä ilmoitettiin että Joh. 16:25 toteutuu seuraavan 490 vuoden aionin kuluessa. Jeesus esittää vertauskuvat ja Isän ominaisuudet AVOIMESTI niitä enää salaamatta.
Odotin hartaasti ilmestystä 2022, mutta petyin sillä tulikin vitsausten alku. Covind, Ukraina ja Hamas. Ollaan matkalla vitsauksiin kun kukaan ei suudellut Poikaa hänen ilmestyttyään.
Kukaan ei tahtonut Jeesusta kuulla, vaikka hän ilmestyi.- Anonyymi
GOY GOY GOY
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929