PURRA HOITAA HOMMAT

Anonyymi-ap

Purra tuli laivalta suuri fanijoukko oli vastassa. Purran suosio ei hyydy,vaikka poliisimies mokasi,yksittäinen tapaus ei vaikuta mitään persujen suosioon..Oikea politiikka puree,ja raja on saatu kiinni...

23

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuille noita yksittäisiä tapauksia sattuu kyllä vähän väliä.

      • Anonyymi

        Oliko ns.ihailijoilla kovat piipussa?😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ns.ihailijoilla kovat piipussa?😂😂😂

        Kovathan ne oli ja vornasella etenkin


      • Anonyymi

        Kyllä sitä muissakin Puolueissa näitä mokailuja sattuu,ei vain PerusSuomalaisilla.Se on vaan että PerusSuomalaiset otetaan suurennuslasin alle,, hakemalla etsitään että eiköhän PS jotain mokaa.


    • Anonyymi

      Taitaapi olla koko persu joukko sisäisen turvallisuuden uhka kun ase taskussa hengaillaan julkisilla paikoilla ja ammuskellaan Helsingin keskustassa,. Kyllähän se Purrakin olisi ilmeisesti asetta kaipailut kirjoituksistaan päätellen, mutta nythän on leikuulauta ja sakset.

      • Anonyymi

        Marxilainen Andersdrintti on uhka demokratialle!


      • Anonyymi

        Ainakin persu vornanen ja purra persuineen pitää yllä suomessa turvattomuutta, ihan ite.
        Kok urpo piilottelee näkymättömissä. Ei ota varmuuden vuoksi oikein mitään kantaa ja on hiljaa, silmät vain on kuin lautaset kun kysytään jotain ASIAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin persu vornanen ja purra persuineen pitää yllä suomessa turvattomuutta, ihan ite.
        Kok urpo piilottelee näkymättömissä. Ei ota varmuuden vuoksi oikein mitään kantaa ja on hiljaa, silmät vain on kuin lautaset kun kysytään jotain ASIAA.

        Miten Purra on Suomelle turvattomuus??
        Oletko noin tyhmä?? Että haluat näitä rikollisia Suomeen.Kyllä PerusSuomalaiset ovat oikeassa että nämä mamut kääntää rajalta ja Suomesta pois.


    • Anonyymi

      Älä naurata, Purra ja persut on mainehaittoja koko suomelle. Urpoineeen

      • Anonyymi

        Miksi et halua nauraa, onneton?


    • Anonyymi

      Persut voittoon EU-vaaleissa! 🇫🇮❤️👍

      • Anonyymi

        Älä unta näe!


    • Anonyymi

      Peruspellet hallituksessa on sama kun päästäisi apinat auton rattiin. Metsään mennään että rytisee. Apinalauma joka leikkii poliittista puoluetta etenee katastrofista toiseen. :D Go persut go!

      • Anonyymi

        Hallituksessa on ollut tosi pellejä ennen,PerusSuomalaiset ei tee Hallituksesta pellejä,,,


    • Anonyymi

      Kävelevä katstrofi oli Marinin hallitus joka lahjoitti miljardeja ulkomaille,nyt siitä maksaa kovaa hintaaSuomalaiset.EI IKINÄ ENÄÄ VIHERKOMMUNISTEJA VALTAAN..

      • Anonyymi

        Niin maksavat,ja nämä elätit marisee että se on Purran vika.Viherkommunisteja haluavat, että saisivat taas Kelalta euroja.


    • Anonyymi

      Persuille sattuu ja tapahtuu kuten muillekkin suomalaisille.kellekkään ei käynyt mitenkään yhtä hyvin ei käy kun katujengit hyökkää kimppuun. Vähän villoja Suomalaisille ei viina sovi...

    • Anonyymi

      Aikanaan erotettiin kuusi demaria eduskunnasta. Syynä VALTIOPETOS,joka on vähän vakavampi teko kun maahan ampuminen...

      • Anonyymi

        Sannikka ihan into pinkeänä A-studiossa!
        Voi reppanaa! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannikka ihan into pinkeänä A-studiossa!
        Voi reppanaa! 😂

        Oli siinä kyllä tyhmä se Markku,,Sanoi että ei pidä PerusSuomalaisilla katujengeistä puhua eikä kiristää rangaistusta, Helvetti hyvähän se on että PS puuttuu asiaan...Ei se mihinkään ole katoamassa....Hullummaksi tulee...


    • Anonyymi

      Kannatus vain nousee. Asetta,veistä,tai muuta astaloa kantavat mukanaan 60 prosenttia yöelämässä liikkuvista nuorista. Syynä juurikin itsepuolustus jos tarve vaatii.Vornanenkin oli varustautunut itsepuolustukseen,jos tulee monta yhtä vastaan..Turvaton maa...

      • Anonyymi

        Näinhän se on.. Mistähän se turvattomuus on tullut Suomeen???? Eipä tuota tarvitse kysyä,, tiedetään... mamut..


    • Anonyymi

      Persujen terapiakokous on vauhdissa 🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe