Hyvä alku keväälle

Anonyymi-ap

Kun kävelin tänään näitä Vantaan katuja ja osaksi Helsingin puolellakin ja oli ihana päivä ,lämmin ja tuulinen,ja minä topissani ja tiukoissa farkuissani niin viereeni ajoi auto ja pyydettiin kyytiin,oikein komea tumma mies, kysyi minne matka ja että eikö ole kylmä ,ei mulla ollut kylmä vaikka olinkin vähissä vaatteissa, mies kysyi minne ajetaan ja sanoin että minne olet matkalla. Hän meni keskustaan ja kehui vaatetustani ja muotojani ja hieroi kättään jalkani päällä ja sipaisi rintaani,hymyilin.....hän hyväili rintojani ja hidasti autoaan ja minä aloin lämmetä, hännajoi jollekkin parkkipaikalle ja laittoi kättään toppini alle ja hyväili rintojani,sanoi että on nähnyt minut aiemminkin,ei vain ole uskaltanut tulla puhumaan minulle, hän suuteli ihanasti ja puristeli rintojani ihanasti ja hän sanoi ajavansa järven rantaan ja miin mentiinhän aukoili housujani ja minä nautiin hänen käsistään ja huulistaan ja siirryimme takapenkille ja riisuimme vaatteemme melkein alasti,istuin hänen syliinsä hajareisin ja hän otti rintani käsiinsä ja puristeli ja imeskeli ja suuteli ja hänen kullinsa oli todella kova ja iso ja hän työnsi sen sisääni ja niin ratsastin hänen sylissään ja voihkin,onneksi ikkunat huurustuivat jonkin verran ja niin ratsastin ja sain ihanan orgasmin niinkuin hänkin. Ja hän oli hukkua rintojen väliin kun ne ovat niin isot ja olimme hegästyneitä ja puimme vaatteet. Ja hän toi minut kotiovelle melkein. Siinä hän vielä suuteli ja sanoi että haluaa joskus uudelleen,vaikka töiden jälkeen. Ja suostuin.

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Buaahaa spede Buaahaa

      • Anonyymi

        Herra itse täydellisyys on jo heränny naureskelemaan muille.


      • Anonyymi

        Niuvanniemellä on ollut herätys ja aamulääkkeiden jako. Nyt mies jaksaa mölistä suomi24:lla.


      • Anonyymi

        Spede itse! Buahaaa.


      • Anonyymi

        Mitäs olet!


      • Anonyymi

        Spede Pasanenko?


    • Anonyymi

      Kyllä. Muille nauraa ja itse toistaa samaa. Surullinen ja ennalta-arvattava hahmo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei Vanttaalla oo katuja, teitä ja kujia vaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe