Pitkät hiukset miehellä

Anonyymi-ap

On iso turn off.

95

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu miten pitkät.

      • Anonyymi

        Oliko sinulla minkälainen motivaatio kysellä näin järkeviä trollimieheltä?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Joo ihan oksettavat

      • Anonyymi

        Oksettavaa, myös lyhyet hiukset naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettavaa, myös lyhyet hiukset naisella.

        Ne on rekkalepsoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettavaa, myös lyhyet hiukset naisella.

        No eipäs, ja naisillakin lyhyet voi olla tosi tyylikkäät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipäs, ja naisillakin lyhyet voi olla tosi tyylikkäät!

        Ei koskaan, vaan rumat ja epänaiselliset.


    • Anonyymi

      Voit varmaan sitten keskittyä niihin kaljuihin ja lyhythiuksisiin?

      En ymmärrä mikä into joillakin on aina keskittyä asioihin joista eivät pidä. Nurinkurista.

      • Anonyymi

        No kun tämä stalkkeri ei jätä rauhaan. Poliisille pitää mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tämä stalkkeri ei jätä rauhaan. Poliisille pitää mennä.

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Lissun sosiaalinen nousu kurapalstan kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣

        Sulla ei ole kyllä kuuppa trollimiestä paremmassa kunnossa👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lissun sosiaalinen nousu kurapalstan kautta

        Honottaa trollimiehelle ja odottaa sukseeta


    • Anonyymi

      Itse asiassa eivät ole. Sopivat tosi hyvin joillekin.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan sovi. Neitimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan sovi. Neitimies.

        Makuasioista ei sovi kiistellä. Helmikuussa näin erittäin hyvännäköisen pitkätukan. Jos vain olisin syntynyt 20 vuotta myöhemmin... sopi hyvin pitkät hiukset tyyliin ja persoonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista ei sovi kiistellä. Helmikuussa näin erittäin hyvännäköisen pitkätukan. Jos vain olisin syntynyt 20 vuotta myöhemmin... sopi hyvin pitkät hiukset tyyliin ja persoonaan.

        Pitkähiuksisen miehen tilitys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkähiuksisen miehen tilitys

        Liikalihavan siiderivalaan kommentti


      • Viikingeillä oli pitkät hiukset, länkkäreillä oli pitkät hiukset, intiaaneilla oli pitkät hiukset. Muusikoilla on pitkät hiukset. Moottoripyöräjengiläisillä on usein pitkät hiukset. USA:n sotilailla Vietnamissa oli pitkät hiukset (jotka myöhemmin siirtyivät takaisin usa:han ja perustivat moottoripyöräjengit).

        Ainoastaan roomalaisilla sotilailla oli lyhyet hiukset (täiden ym. epidemioiden välttämiseksi)


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Viikingeillä oli pitkät hiukset, länkkäreillä oli pitkät hiukset, intiaaneilla oli pitkät hiukset. Muusikoilla on pitkät hiukset. Moottoripyöräjengiläisillä on usein pitkät hiukset. USA:n sotilailla Vietnamissa oli pitkät hiukset (jotka myöhemmin siirtyivät takaisin usa:han ja perustivat moottoripyöräjengit).

        Ainoastaan roomalaisilla sotilailla oli lyhyet hiukset (täiden ym. epidemioiden välttämiseksi)

        Tuossa taisi olla Hollywoodia aikalailla. Mitään lännen elokuvien länkkäreitä ei ole koskaan ollut olemassakaan ja ehkä Vietnamissakin liimalettejä oli juurikin joillain pössyttelevillä homomotoristeilla..


    • Anonyymi

      Näin on. Mies ei kasvata pitkiä hiuksia. Ei pidä korvakoruja eikä riipuksia. Jos siis oikeaa miestä mietitään. Tatskatkaan ei ole miehekästä. Vankila hommaa.

      • Anonyymi

        Näinkö sä ajattelet Jeesuksestakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö sä ajattelet Jeesuksestakin?

        Mistä tiedät Jeesuksen tukanpituuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät Jeesuksen tukanpituuden?

        Niinpä. Jos heebo on ollut oikeasti olemassa, niin ulkonäkö oli kaikkea muuta, kuin kristillisen kirkon myöhemmissä kuvissa ja kuvaelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jos heebo on ollut oikeasti olemassa, niin ulkonäkö oli kaikkea muuta, kuin kristillisen kirkon myöhemmissä kuvissa ja kuvaelmissa.

        Sinullakaan ei ollut mitään näyttöä hänestä sitten, joten luotan näihin myöhempiin kuviin ja kuvaelmiin.


    • Anonyymi

      Neitimiehet kutreissaan..

      • Anonyymi

        Vedäs nyt happea. Minua ei näin miehenä kiinnosta toisten miesten hiukset. Itselläni ne ovat välillä lyhyemmät ja välillä pidemmät jos pääsevät kasvamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedäs nyt happea. Minua ei näin miehenä kiinnosta toisten miesten hiukset. Itselläni ne ovat välillä lyhyemmät ja välillä pidemmät jos pääsevät kasvamaan.

        Hyi


    • Anonyymi

      No ei ole. Ei hyvin hoidettuina. Rasvaiset hilseilevät hiukset ovat eri juttu riippumatta sukupuolesta.

      • Anonyymi

        Hyi jos kuvittelen niissä hilsettäkin niin yäkkksss. 🤢


    • Anonyymi

      Yrität saada leikkaan pois. 😂😆

      • Anonyymi

        Ja menemään töihinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja menemään töihinkin

        Ja siivoamaan. En vaan jaksa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siivoamaan. En vaan jaksa 😄

        Mutsisko hoitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutsisko hoitaa?

        Maksullisia käytän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisia käytän.

        Asia kunnossa😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia kunnossa😬

        On, siivottu ei ole vieläkään 😁😆


    • Anonyymi

      Pitkät hiukset ei näytä lainkaan hyvältä kuin jollain brad pitillä ehkä..

    • Anonyymi

      Lähde hakemaan TÖITÄ.

      • Anonyymi

        Ole hyvä ja näytä esimerkkiä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja näytä esimerkkiä. Sivusta

        Ei tarvi hakea, kun on jo vakityö ollut 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi hakea, kun on jo vakityö ollut 20 vuotta.

        Ainakin pelkkää puhetta työstä jos ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin pelkkää puhetta työstä jos ei muuta.

        Kaikki eivät ole kaltaisiasi. Joidenkin pitää sinutkin elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kaltaisiasi. Joidenkin pitää sinutkin elättää.

        Kuten sinutkin, koska ei ilman asiakkaita sinullakaan olisi töitä ja toimeentuloa.


    • Anonyymi

      Uros leijonakin ilman harjaa vai?

    • Anonyymi

      Minun murulla on lyhyet hiukset ja kävelen laput silmil tuol noin muuten…Eli yksi lysti muiden miesten karvat. :)

    • Anonyymi

      Siis jos Fabio Lanzoni pyytää sinua treffeille, niin kieltäydyt koska inhoat sen pitkää tukkaa?

    • Anonyymi

      Joku pälvikalju täällä uikuttaa muiden hiuksista.Pitkät hiukset sopii joillekin niin miehissä kuin naisissa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan ja se on miehen ja naisen välistä tasa-arvoa. Sivusta


    • Anonyymi

      Juntti.

      • Anonyymi

        Röh röh mies.


    • Anonyymi

      Näin on pääasiassa. En pidä pitkistä hiuksista miehillä, en varsinkaan avoinna. Olen kuitenkin törmännyt muutamaan mieheen, joilla on puolipitkät hiukset ja ne on sopinut kantajalleen. Se on siis kuitenkin hyvin pitkälti henkilöstä kiinni...

    • Miehillä oli pitkät hiukset normina siinä 1800-luvun loppuun tai 1900-luvun alkuun asti, kun teollinen vallankumous ja suudet sodat alkoivat nostaa päätään modernin maailman ilmaantuessa, myrskyjen pyörteissä.

      Silloin lyhythiuksisuus alkoi vähitellen yleistymään niin miehillä kuin naisilla, siitä tuli käytännöllisempää kun ajat muuttuivat jopa radikaalisti.

      Mutta naisena itselleni pitkät hiukset miehellä eivät ole turn off vaan TURN ON, se on täysin luonnollista! Mitä pidempi sen parempi.

      • Täytyy nyt kommentoida ihan asiattomasti asian sivusta.... että jos nyt todella olet nainen kuten väität, niin olet erittäin harvinainen! Vaikutat super-älykkäältä henkilöltä, ja sen mitä tiedän tai olen huomannut, niin naisissa niitä on äärimmäisen vähän. Katsoin muita kommenttejasi ja ne olivat myös harvinaisen älykkäästi muotoiltuja. Täytyy sanoa että hämmästyttävää.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Täytyy nyt kommentoida ihan asiattomasti asian sivusta.... että jos nyt todella olet nainen kuten väität, niin olet erittäin harvinainen! Vaikutat super-älykkäältä henkilöltä, ja sen mitä tiedän tai olen huomannut, niin naisissa niitä on äärimmäisen vähän. Katsoin muita kommenttejasi ja ne olivat myös harvinaisen älykkäästi muotoiltuja. Täytyy sanoa että hämmästyttävää.

        https://youtu.be/DGhIPpEHih8?feature=shared Ei naiset mitään tyhmiä ole. Sivusta


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Täytyy nyt kommentoida ihan asiattomasti asian sivusta.... että jos nyt todella olet nainen kuten väität, niin olet erittäin harvinainen! Vaikutat super-älykkäältä henkilöltä, ja sen mitä tiedän tai olen huomannut, niin naisissa niitä on äärimmäisen vähän. Katsoin muita kommenttejasi ja ne olivat myös harvinaisen älykkäästi muotoiltuja. Täytyy sanoa että hämmästyttävää.

        joo siis tää Eleonoora on iha mielettömän älykäs naiseksi, huijaa taitavasti tyhmiltä miehiltä rahat, ja sitä hauska näin sivusta seurata, uskon et kaikki helsingissä tuntee hänet, itse lähinnä pistän estoon kun ei paljo kiinnosta, en oo mikää pankkiautomaatti enkä semmoiseksi ajatellut ryhtyä.


      • darknessin kirjoitti:

        Täytyy nyt kommentoida ihan asiattomasti asian sivusta.... että jos nyt todella olet nainen kuten väität, niin olet erittäin harvinainen! Vaikutat super-älykkäältä henkilöltä, ja sen mitä tiedän tai olen huomannut, niin naisissa niitä on äärimmäisen vähän. Katsoin muita kommenttejasi ja ne olivat myös harvinaisen älykkäästi muotoiltuja. Täytyy sanoa että hämmästyttävää.

        Tiedän kyllä useitakin naisia jotka kovaan ääneen väittävät olevansa älykkäitä, kuten eräs nimimerkki näilläkin palstoilla lähes joka toisessa viestissään kehuu miten häntä sanotaan jatkuvasti älykkääksi... mutta minä saan tuosta ko. nimeltä mainitsemattomasta nimimerkkihenkilöstä vain tylsän tunteen (dull), eivätkä hänen kirjoitelmansakaan mitään vaikutusta tee, sisällöltään lähinnä vaan roskaa.

        Kun taas nimimerkki Elionrien kirjoituksista paistaa tiukka faktoihin perustuva kirjoitustyyli, terävyys, kuin veitsen terä. Aivan päinvastainen kuin naisille tyypillinen tunteeseen perustuva jaarittelu ja tunnemaailmojen maalailu sanallisesti (mikä minulta ilmeisesti menee aina täysin ohi).


      • darknessin kirjoitti:

        Täytyy nyt kommentoida ihan asiattomasti asian sivusta.... että jos nyt todella olet nainen kuten väität, niin olet erittäin harvinainen! Vaikutat super-älykkäältä henkilöltä, ja sen mitä tiedän tai olen huomannut, niin naisissa niitä on äärimmäisen vähän. Katsoin muita kommenttejasi ja ne olivat myös harvinaisen älykkäästi muotoiltuja. Täytyy sanoa että hämmästyttävää.

        Kyllä minulla on ollut naisen elimet niin kauan kuin muistan, ja kiitos...

        En tosin aina tunne itseäni älykkääksi ja toivon joskus että olisin muotoillut asian jotenkin toisin. Mutta yritän kovasti löytää logiikan ja tunteen välistä tasapainoa.

        Joskus minun kyllä täytyy pitää Suomi24:sta vähän taukoa mielenrauhan vuoksi kun ei jaksaisi olla oikaisemassa väärinkäsityksiä päivittäin. Sitten on vielä tuo spämmeri jonka viestit näkyvät ilmoituksina paljon useammin kuin jokin oikea ihminen. Ylläpito ei tunnu välittävän itse järjestelmän päivityksestä kaaoksen helpottamiseksi.

        Noiden vuoksi joskus kysyn itseltäni miksi edes siedän sitä. Kaipa se johtuu vähän näkyvyydestäkin, voi vaikuttaa sillä mielipiteisiin.


      • Elionrie kirjoitti:

        Kyllä minulla on ollut naisen elimet niin kauan kuin muistan, ja kiitos...

        En tosin aina tunne itseäni älykkääksi ja toivon joskus että olisin muotoillut asian jotenkin toisin. Mutta yritän kovasti löytää logiikan ja tunteen välistä tasapainoa.

        Joskus minun kyllä täytyy pitää Suomi24:sta vähän taukoa mielenrauhan vuoksi kun ei jaksaisi olla oikaisemassa väärinkäsityksiä päivittäin. Sitten on vielä tuo spämmeri jonka viestit näkyvät ilmoituksina paljon useammin kuin jokin oikea ihminen. Ylläpito ei tunnu välittävän itse järjestelmän päivityksestä kaaoksen helpottamiseksi.

        Noiden vuoksi joskus kysyn itseltäni miksi edes siedän sitä. Kaipa se johtuu vähän näkyvyydestäkin, voi vaikuttaa sillä mielipiteisiin.

        Itseänikin on todella alkaneet ärsyttämään ne spammausviestit, ja todella ihmetyttää suomi24 hidas reagointi ongelmaan, nyt viime aikoina näyttäisi että viestejä on poistettu tai ne ovat vähentyneet, ainakin väliaikaisesti.


        Oikeasti älykkäät ihmiset aina epäilevät omaa älykkyyden tasoaan, koska he tietävät että on niin paljon mitä he eivät vielä tiedä.
        Itselläni tämä suomi24 harrastus on ihan suorastaan egoistista... kun tuntee itsensä niin paljon älykkäämmäksi kuin nämä muut täällä, ihan jo siitä kun vaan lukee näitä juttuja. Ei tietysti ole kovin realistinen otanta yleisöstä, kun täällä jaksaa kirjoittaa eniten vain ne joilla on vähiten järkeä.
        Aina joskus kyllä yritän antaa vinkkejä tai tietoa yms. mutta tajuan kuitenkin että se on turhaa, eivät ihmiset kuuntele, eivätkä he halua muuttaa toimintaansa tai elämäänsä mihinkään suuntaan. Vastauksena näihin neuvoihin yleensä on jotain alatyylistä haukkumista jne...


      • darknessin kirjoitti:

        Itseänikin on todella alkaneet ärsyttämään ne spammausviestit, ja todella ihmetyttää suomi24 hidas reagointi ongelmaan, nyt viime aikoina näyttäisi että viestejä on poistettu tai ne ovat vähentyneet, ainakin väliaikaisesti.


        Oikeasti älykkäät ihmiset aina epäilevät omaa älykkyyden tasoaan, koska he tietävät että on niin paljon mitä he eivät vielä tiedä.
        Itselläni tämä suomi24 harrastus on ihan suorastaan egoistista... kun tuntee itsensä niin paljon älykkäämmäksi kuin nämä muut täällä, ihan jo siitä kun vaan lukee näitä juttuja. Ei tietysti ole kovin realistinen otanta yleisöstä, kun täällä jaksaa kirjoittaa eniten vain ne joilla on vähiten järkeä.
        Aina joskus kyllä yritän antaa vinkkejä tai tietoa yms. mutta tajuan kuitenkin että se on turhaa, eivät ihmiset kuuntele, eivätkä he halua muuttaa toimintaansa tai elämäänsä mihinkään suuntaan. Vastauksena näihin neuvoihin yleensä on jotain alatyylistä haukkumista jne...

        Mitä mieltä olet tästä?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18394047/palaute-jonka-kirjoitin-suomi24lle-(linkitetty-itse-palautteeseen)


      • darknessin kirjoitti:

        Itseänikin on todella alkaneet ärsyttämään ne spammausviestit, ja todella ihmetyttää suomi24 hidas reagointi ongelmaan, nyt viime aikoina näyttäisi että viestejä on poistettu tai ne ovat vähentyneet, ainakin väliaikaisesti.


        Oikeasti älykkäät ihmiset aina epäilevät omaa älykkyyden tasoaan, koska he tietävät että on niin paljon mitä he eivät vielä tiedä.
        Itselläni tämä suomi24 harrastus on ihan suorastaan egoistista... kun tuntee itsensä niin paljon älykkäämmäksi kuin nämä muut täällä, ihan jo siitä kun vaan lukee näitä juttuja. Ei tietysti ole kovin realistinen otanta yleisöstä, kun täällä jaksaa kirjoittaa eniten vain ne joilla on vähiten järkeä.
        Aina joskus kyllä yritän antaa vinkkejä tai tietoa yms. mutta tajuan kuitenkin että se on turhaa, eivät ihmiset kuuntele, eivätkä he halua muuttaa toimintaansa tai elämäänsä mihinkään suuntaan. Vastauksena näihin neuvoihin yleensä on jotain alatyylistä haukkumista jne...

        Vastauksesi taidettiin botin toimesta poistaa, mutta näkyi kuitenkin ilmoituksessa sen alku: "Joo, samaa mieltä kyllä. Tosin sillä erolla että tarvitaan myös yksi tai useampi täysin anony..."

        On sivustoja ja pelejä jotka sallivat useamman nikin luomisen saman rekisteröitymisen alle, niin että kaikki niistä saa käyttöönsä tarkoitusperän mukaan yhdellä kirjautumisella.

        Se olisi kyllä melko kätevä kompromissi täälläkin kunhan ylläpito sallii kyseisen listan pitämisen yksityisenä jos käyttäjä ei itse halua sitä julkistaa. Se olisi vähän niin kuin alter egojen luomista.

        Siinä olisi tietty anonyymiys taattu, mutta tarvitsee samalla arvuutella vähemmän että onko varmasti vastaamassa samalle henkilölle jos hän käyttää samaa nikkiä samaan keskusteluun tai palstaan.


      • Elionrie kirjoitti:

        Vastauksesi taidettiin botin toimesta poistaa, mutta näkyi kuitenkin ilmoituksessa sen alku: "Joo, samaa mieltä kyllä. Tosin sillä erolla että tarvitaan myös yksi tai useampi täysin anony..."

        On sivustoja ja pelejä jotka sallivat useamman nikin luomisen saman rekisteröitymisen alle, niin että kaikki niistä saa käyttöönsä tarkoitusperän mukaan yhdellä kirjautumisella.

        Se olisi kyllä melko kätevä kompromissi täälläkin kunhan ylläpito sallii kyseisen listan pitämisen yksityisenä jos käyttäjä ei itse halua sitä julkistaa. Se olisi vähän niin kuin alter egojen luomista.

        Siinä olisi tietty anonyymiys taattu, mutta tarvitsee samalla arvuutella vähemmän että onko varmasti vastaamassa samalle henkilölle jos hän käyttää samaa nikkiä samaan keskusteluun tai palstaan.

        Näköjään poistivat taas viestini, nyt vissiin jo kolmesta keskustelusta on poistettu viestini, tai en edes tiedä miten monesta kun en niitä ole katsonut. Eipä nyt oikeen huvita enää kirjoittaa tänne kun viestini vaan katoavat hetken päästä. Roskabottirobotin viestit kyllä pysyy ja muut roskakirjoittajien viestit myös, ainoastaan minun viestini poistetaan koska olen "väärää mieltä".

        En muista mitä siinä sanoin, muuta kun sen että muutama anonyymi-palsta tarvitaan alaikäisiä varten jotka eivät uskalla kirjautuneena kirjoittaa. Muut voisivat olla vain kirjautuneille.
        En innostu noista alter-egoista yhtään, niitä kyllä tuntuu olevan melko paljon täällä.


      • darknessin kirjoitti:

        Näköjään poistivat taas viestini, nyt vissiin jo kolmesta keskustelusta on poistettu viestini, tai en edes tiedä miten monesta kun en niitä ole katsonut. Eipä nyt oikeen huvita enää kirjoittaa tänne kun viestini vaan katoavat hetken päästä. Roskabottirobotin viestit kyllä pysyy ja muut roskakirjoittajien viestit myös, ainoastaan minun viestini poistetaan koska olen "väärää mieltä".

        En muista mitä siinä sanoin, muuta kun sen että muutama anonyymi-palsta tarvitaan alaikäisiä varten jotka eivät uskalla kirjautuneena kirjoittaa. Muut voisivat olla vain kirjautuneille.
        En innostu noista alter-egoista yhtään, niitä kyllä tuntuu olevan melko paljon täällä.

        Mikä ettei, mutta on asia erikseen miten pidetään huolta siitä että keskusteluun osallistujat ovat heidän ikäluokkaansa. Heidän joukkoonsa kun joskus soluttautuu vanhempia henkilöitä joilla on huonommat aikeet.


      • Elionrie kirjoitti:

        Mikä ettei, mutta on asia erikseen miten pidetään huolta siitä että keskusteluun osallistujat ovat heidän ikäluokkaansa. Heidän joukkoonsa kun joskus soluttautuu vanhempia henkilöitä joilla on huonommat aikeet.

        On täysin mahdotonta estää tuota tapahtumasta, mikäli pidetään anonymiteetista kiinni. Tai vaikka näistä nimimerkeistäkin, ei näitä kukaan tarkasta. Aina tulee olemaan ihmisiä joilla on huonot aikeet, kaikissa mahdollisissa paikoissa ja aiheissa.


        katselen tässä muuten haastattelua missä kaksi hyvin kontroversaalia henkilöä keskustelee... Piers Morganilla on erittäin huono maine, mutta vaikuttaa oikeinkin asialliselta ainakin tuossa haastattelussa, en tiedä onko loppuun asti niin.

        Jordan Peterson’s FULL Interview With Piers Morgan


      • darknessin kirjoitti:

        On täysin mahdotonta estää tuota tapahtumasta, mikäli pidetään anonymiteetista kiinni. Tai vaikka näistä nimimerkeistäkin, ei näitä kukaan tarkasta. Aina tulee olemaan ihmisiä joilla on huonot aikeet, kaikissa mahdollisissa paikoissa ja aiheissa.


        katselen tässä muuten haastattelua missä kaksi hyvin kontroversaalia henkilöä keskustelee... Piers Morganilla on erittäin huono maine, mutta vaikuttaa oikeinkin asialliselta ainakin tuossa haastattelussa, en tiedä onko loppuun asti niin.

        Jordan Peterson’s FULL Interview With Piers Morgan

        Nyt muuten huomasin taas että viestini oli poistettu toiselta palstalta. Näköjään sananvapaus on nyt tälläinen, eriäviä mielipiteitä ei saa enää ilmaista. Ala-arvoista ja alatyylistä ja vajaaälyistä kirjoittelua kyllä saa ilmaista vapaasti, mutta järkeviä ja perusteltuja mielipiteitä (vakavasti otettavia) ei saa enää kirjoittaa/ilmaista, ne poistetaan heti saman tien. Voi olla että poistot perustuvat vain ainoastaan minun henkilööni, en ole yleisesti pidetty henkilö täällä kun en puhu mukavia.


      • darknessin kirjoitti:

        Nyt muuten huomasin taas että viestini oli poistettu toiselta palstalta. Näköjään sananvapaus on nyt tälläinen, eriäviä mielipiteitä ei saa enää ilmaista. Ala-arvoista ja alatyylistä ja vajaaälyistä kirjoittelua kyllä saa ilmaista vapaasti, mutta järkeviä ja perusteltuja mielipiteitä (vakavasti otettavia) ei saa enää kirjoittaa/ilmaista, ne poistetaan heti saman tien. Voi olla että poistot perustuvat vain ainoastaan minun henkilööni, en ole yleisesti pidetty henkilö täällä kun en puhu mukavia.

        Ala säkin vinoilemaan ja ilkeilemään muille. Sehän on täällä nyt suosittua. mitään muuta ku vttuilua aamusta iltaan kaikille kaikesta. Siitä se hyvä olo näyttää itselle tulevan, kun saa muut vittuuuntumaan oloonsa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ala säkin vinoilemaan ja ilkeilemään muille. Sehän on täällä nyt suosittua. mitään muuta ku vttuilua aamusta iltaan kaikille kaikesta. Siitä se hyvä olo näyttää itselle tulevan, kun saa muut vittuuuntumaan oloonsa.

        Minusta tuntuu että tuo on hyvä idea, ottaen huomioon olosuhteet missä jamassa nämä palstat ovat. Ehkä täällä ei ole mitään syytä olla minkäänlaista järkevää kirjoittelua. Seurauksena tämä koko systeemi tulee romahtamaan ja järjevät kirjoittajat sekä lukijat siirtyvät johonkin muualle.

        Itse asiassa olen viime aikoina korjannut kirjoitustyyliäni enemmän muita huomioivaksi, mikäli minun kohdallani mahdollista... mutta näköjään se on ollut täysin turhaa työtä. Voi olla parempi että koko paikka romahtaa omaan saastaansa, ja nämä tietyt kirjoittajat jotka pilaavat palstaa jäävät täysin yksin.


      • darknessin kirjoitti:

        Minusta tuntuu että tuo on hyvä idea, ottaen huomioon olosuhteet missä jamassa nämä palstat ovat. Ehkä täällä ei ole mitään syytä olla minkäänlaista järkevää kirjoittelua. Seurauksena tämä koko systeemi tulee romahtamaan ja järjevät kirjoittajat sekä lukijat siirtyvät johonkin muualle.

        Itse asiassa olen viime aikoina korjannut kirjoitustyyliäni enemmän muita huomioivaksi, mikäli minun kohdallani mahdollista... mutta näköjään se on ollut täysin turhaa työtä. Voi olla parempi että koko paikka romahtaa omaan saastaansa, ja nämä tietyt kirjoittajat jotka pilaavat palstaa jäävät täysin yksin.

        Niinpä. Ja ovat ottaneet minutkin silmätikukseen ja päivittäin saa kuulla jos jonkinlaista veetuilua. Olisi pitänyt jättää palsta jo ajat sitten kun tuli selväksi ettei mitään kaivattua kiinnosta. Minulla oli vääränlainen normeista poikkeava kaivattu. Minua vihataan jo palstan ulkopuolellakin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinpä. Ja ovat ottaneet minutkin silmätikukseen ja päivittäin saa kuulla jos jonkinlaista veetuilua. Olisi pitänyt jättää palsta jo ajat sitten kun tuli selväksi ettei mitään kaivattua kiinnosta. Minulla oli vääränlainen normeista poikkeava kaivattu. Minua vihataan jo palstan ulkopuolellakin.

        Käsittääkseni sinun "kaivattusi" oli liian nuori?

        Muuten tuli mieleeni että tännehän saattaa tulla nuoria kirjoittajia ensimmäistä kertaa kertomaan jotain asiaa mikä on sydämellään, ja he joutuvat heti hyökkäyksen kohteeksi. Sillä voi olla kauheat seuraukset. Suomi24:jän pitää estää nuorten pääsy palstalle kokonaan mikäli palsta jatkuu tämän tasoisena kuin nyt on.
        Ymmärtääkseni me molemmat olemme jo "vanhoja ukkoja" ja pystymme ottamaan vastaan monenlaista soopaa, ja varmasti olemme jo elämässämme ottaneetkin. Mutta kun ajattelee että joku nuori tulee tänne odottaen ehkä myötätuntoa tai neuvoja, ja saa osakseen sitä pelkkää soopaa. Ei hyvä seuraa.


      • darknessin kirjoitti:

        Käsittääkseni sinun "kaivattusi" oli liian nuori?

        Muuten tuli mieleeni että tännehän saattaa tulla nuoria kirjoittajia ensimmäistä kertaa kertomaan jotain asiaa mikä on sydämellään, ja he joutuvat heti hyökkäyksen kohteeksi. Sillä voi olla kauheat seuraukset. Suomi24:jän pitää estää nuorten pääsy palstalle kokonaan mikäli palsta jatkuu tämän tasoisena kuin nyt on.
        Ymmärtääkseni me molemmat olemme jo "vanhoja ukkoja" ja pystymme ottamaan vastaan monenlaista soopaa, ja varmasti olemme jo elämässämme ottaneetkin. Mutta kun ajattelee että joku nuori tulee tänne odottaen ehkä myötätuntoa tai neuvoja, ja saa osakseen sitä pelkkää soopaa. Ei hyvä seuraa.

        Kyllähän tänne nuoria varmasti eksyy, ja eksyy trollaamaan ja leikkimään toisten tunteillakin. Sekä haukkumaan ja irvailemaan samaan tapaan ku kaikki muutkin. Ihminen on kyllä susi toiselle.
        Ja tuo mistä puhuit, on varmasti vahingollista nuorelle, kun se on sitä tällein aikuisellekin herkälle ihmiselle. Oikeasti on välillä todella synkät mietteet oman elämän lopettamisesta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllähän tänne nuoria varmasti eksyy, ja eksyy trollaamaan ja leikkimään toisten tunteillakin. Sekä haukkumaan ja irvailemaan samaan tapaan ku kaikki muutkin. Ihminen on kyllä susi toiselle.
        Ja tuo mistä puhuit, on varmasti vahingollista nuorelle, kun se on sitä tällein aikuisellekin herkälle ihmiselle. Oikeasti on välillä todella synkät mietteet oman elämän lopettamisesta.

        Aa niin joo, tosiaan. Voi se aikuisellekin olla vaikeaa toki, totta. En aina osaa niin ajatella miltä jokin tuntuu. Olen toki itsekin ollut nuori ja herkkä ihminen. Kauan sitten. En oikein muista enää.

        Näistä ala-arvoisista kirjoittajista osa saattaa hyvinkin olla itse nuoria, täysin mahdollista. Kun jos joku ihminen on saasta, niin se on sitä pienestä pitäen, ei se yllättäen muutu sellaiseksi jossain vaiheessa. Asia on huomattavasti monimutkaisempi ja monitahoisempi, yksinkertaiset keinot eivät tässä toimi.

        Jos sopii kommentoida sitä nuorta kaivattuasi vielä hetken verran, tai noin yleisellä tasolla siis, niin sanoisin että on täysin normaalia että mies haluaa nuoren naisen, se on oikeasti NORMI, ja kaikki muu on jotain kieroutunutta ja väärää. Jos nyt näin biologian ja logiikan kannalta asiaa tarkastelee. Ja tämä näkyy kun on korkea-arvoisia ja rikkaita miehiä, heillä on yleensä aina nuoret vaimot/naiset. Tai jos on iäkkäämpi vaimo niin sitten on nuoria tyttöystäviä... no, kukin tavallaan.
        Jotain vikaa on ihmisessä joka väittää ettei nuori nainen ole kauniimpi ja viehättävämpi ja haluttavampi kaikin mahdollisin tavoin kuin joku vanha (noita)akka.


      • darknessin kirjoitti:

        Aa niin joo, tosiaan. Voi se aikuisellekin olla vaikeaa toki, totta. En aina osaa niin ajatella miltä jokin tuntuu. Olen toki itsekin ollut nuori ja herkkä ihminen. Kauan sitten. En oikein muista enää.

        Näistä ala-arvoisista kirjoittajista osa saattaa hyvinkin olla itse nuoria, täysin mahdollista. Kun jos joku ihminen on saasta, niin se on sitä pienestä pitäen, ei se yllättäen muutu sellaiseksi jossain vaiheessa. Asia on huomattavasti monimutkaisempi ja monitahoisempi, yksinkertaiset keinot eivät tässä toimi.

        Jos sopii kommentoida sitä nuorta kaivattuasi vielä hetken verran, tai noin yleisellä tasolla siis, niin sanoisin että on täysin normaalia että mies haluaa nuoren naisen, se on oikeasti NORMI, ja kaikki muu on jotain kieroutunutta ja väärää. Jos nyt näin biologian ja logiikan kannalta asiaa tarkastelee. Ja tämä näkyy kun on korkea-arvoisia ja rikkaita miehiä, heillä on yleensä aina nuoret vaimot/naiset. Tai jos on iäkkäämpi vaimo niin sitten on nuoria tyttöystäviä... no, kukin tavallaan.
        Jotain vikaa on ihmisessä joka väittää ettei nuori nainen ole kauniimpi ja viehättävämpi ja haluttavampi kaikin mahdollisin tavoin kuin joku vanha (noita)akka.

        No näin minäkin asian näen, että se on ihan luonnollista, että sitä ihastuu helpommin nuoreen kauniiseen naiseen, kuin vanhempaan vähemmän viehättävään. en silti halua vanhempia naisia haukkua ja arvostella. Mutta onhan sitä oltava realistinen itselleen ja ymmärrettävä se, ettei puolestaan ne nuoret naiset katsele mitään vanhoja kääkkiä eikä meihin ihastu.


      • mustasusi kirjoitti:

        No näin minäkin asian näen, että se on ihan luonnollista, että sitä ihastuu helpommin nuoreen kauniiseen naiseen, kuin vanhempaan vähemmän viehättävään. en silti halua vanhempia naisia haukkua ja arvostella. Mutta onhan sitä oltava realistinen itselleen ja ymmärrettävä se, ettei puolestaan ne nuoret naiset katsele mitään vanhoja kääkkiä eikä meihin ihastu.

        No tuota... täytyy sanoa että kyllähän ne nuoret naiset ainakin aika miellellään kanssani juttelevat... en sitten tiedä tekisivätkö mitään muuta. Mutta ehkä se riippuu ihan keskustelutaidoista ja itseluottamuksesta, eikä niinkään henkilön iästä. Varmaankin aika paljon itseluottamuksesta joka näkyy päällepäin. Tiedätkö, kun puhuu nuoren naisen kanssa, ja keskeyttää sen naisen puheen ja puhuu oman asiansa sen päälle... se itseasiassa tekee vaikutuksen, se hieman näpäyttää naisen itsetuntoa, mutta hetkeä myöhemmin nainen ihailee sinua koska olet niin itsevarma että keskeytät nuoren ja nätin naisen puheen.. siihen ne eivät ole tottuneet ollenkaan.

        Sitten taas niistä vanhemmista naisista, kun muutamia vuosia sitten juttelin paljon ulkomaalaisten naisten kanssa, etelänmaalaisten, niin oli jopa 50 vuotiaita jotka näyttivät todella hyvältä, he eivät vanhene ollenkaan samalla tavoin kuin suomalaiset naiset, eivät muutu yhtäkkiä harpuiksi. Eräskin oli 49 vuotias, ja aivan uskomattoman näköinen! En ole koskaan nähnyt sellaisia muotoja... siis suomessa. Harmi vaan kun se taisi vaan yrittää huijata rahojani, halusi että lähettäisin sille rahaa... olisi tietysti pitänyt jotain tajuta kun ne vaatteet lähti niin nopeasti päältä pois siltä... mutta oli se kyllä näky.. en edes osaisi kuvitella lähellekään sellaista mielikuvituksessanikaan. Sen naisen olisin kyllä ottanut heti, ei yhtään väliä minkä ikäinen oli.


      • darknessin kirjoitti:

        No tuota... täytyy sanoa että kyllähän ne nuoret naiset ainakin aika miellellään kanssani juttelevat... en sitten tiedä tekisivätkö mitään muuta. Mutta ehkä se riippuu ihan keskustelutaidoista ja itseluottamuksesta, eikä niinkään henkilön iästä. Varmaankin aika paljon itseluottamuksesta joka näkyy päällepäin. Tiedätkö, kun puhuu nuoren naisen kanssa, ja keskeyttää sen naisen puheen ja puhuu oman asiansa sen päälle... se itseasiassa tekee vaikutuksen, se hieman näpäyttää naisen itsetuntoa, mutta hetkeä myöhemmin nainen ihailee sinua koska olet niin itsevarma että keskeytät nuoren ja nätin naisen puheen.. siihen ne eivät ole tottuneet ollenkaan.

        Sitten taas niistä vanhemmista naisista, kun muutamia vuosia sitten juttelin paljon ulkomaalaisten naisten kanssa, etelänmaalaisten, niin oli jopa 50 vuotiaita jotka näyttivät todella hyvältä, he eivät vanhene ollenkaan samalla tavoin kuin suomalaiset naiset, eivät muutu yhtäkkiä harpuiksi. Eräskin oli 49 vuotias, ja aivan uskomattoman näköinen! En ole koskaan nähnyt sellaisia muotoja... siis suomessa. Harmi vaan kun se taisi vaan yrittää huijata rahojani, halusi että lähettäisin sille rahaa... olisi tietysti pitänyt jotain tajuta kun ne vaatteet lähti niin nopeasti päältä pois siltä... mutta oli se kyllä näky.. en edes osaisi kuvitella lähellekään sellaista mielikuvituksessanikaan. Sen naisen olisin kyllä ottanut heti, ei yhtään väliä minkä ikäinen oli.

        Joo niin. Minulla sitä itsetuntoa ei ole koskaan ollut. Siitähän nämä mun ongelmat pääosin johtuuki. Eikä nää mun kokemukset elämässä, eikä tää palsta ole yhtään auttanu asiassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo niin. Minulla sitä itsetuntoa ei ole koskaan ollut. Siitähän nämä mun ongelmat pääosin johtuuki. Eikä nää mun kokemukset elämässä, eikä tää palsta ole yhtään auttanu asiassa.

        Minulla sitä itsetuntoa tuntuu riittävän vaikka muille jakaa... mutta siitä huolimatta minulla ei ole ollut todellista parisuhdetta koskaan. Ongelmani ovat monimutkaisempia. En oikeasti edes osaa sanoa mikä ongelmani onkaan, tai onko edes mitään ongelmaa todellisuudessa ollenkaan. Aika varmasti saisin naisen jos vaan menisin juttelemaan sille mukavia, ja jos se olisi sinkku. Naiset mitä tapaan eivät sitä koskaan ole. Taitaisin kyllä saada vaikka varatunkin naisen jos vaan yrittäisin, mutta sellainen taas ei olisi kovinkaan reilua peliä.
        Ongelmani on se että ajattelen aina 10 -20 vuoden päähän tulevaisuuteen, että olisiko suhden johonkin naiseen kestävällä pohjalla, ja aina totean että se ei todellakaan olisi niin. Ja tämä tekee kaikesta mahdotonta.


      • darknessin kirjoitti:

        Minulla sitä itsetuntoa tuntuu riittävän vaikka muille jakaa... mutta siitä huolimatta minulla ei ole ollut todellista parisuhdetta koskaan. Ongelmani ovat monimutkaisempia. En oikeasti edes osaa sanoa mikä ongelmani onkaan, tai onko edes mitään ongelmaa todellisuudessa ollenkaan. Aika varmasti saisin naisen jos vaan menisin juttelemaan sille mukavia, ja jos se olisi sinkku. Naiset mitä tapaan eivät sitä koskaan ole. Taitaisin kyllä saada vaikka varatunkin naisen jos vaan yrittäisin, mutta sellainen taas ei olisi kovinkaan reilua peliä.
        Ongelmani on se että ajattelen aina 10 -20 vuoden päähän tulevaisuuteen, että olisiko suhden johonkin naiseen kestävällä pohjalla, ja aina totean että se ei todellakaan olisi niin. Ja tämä tekee kaikesta mahdotonta.

        Toinen ongelmani on se että en oikeasti osaa arvostaa naisia.... arvostan vain ainoastaan sitä viehättävää ulkonäköä ja naisellisia eleitä ja ääntä... en muuta. Tiedän mitä ne ajattelee, miten ne ajattelee ja mitä ne haluaa ja miten ne toimii elämässään. En vaan pysty sellaista arvostamaan yhtään. Jos alkaisin parisuhteeseen naisen kanssa niin pitäisi valehdella todella paljon, miltei kaikesta. Enkä ole valmis tekemään niin.


      • darknessin kirjoitti:

        Minulla sitä itsetuntoa tuntuu riittävän vaikka muille jakaa... mutta siitä huolimatta minulla ei ole ollut todellista parisuhdetta koskaan. Ongelmani ovat monimutkaisempia. En oikeasti edes osaa sanoa mikä ongelmani onkaan, tai onko edes mitään ongelmaa todellisuudessa ollenkaan. Aika varmasti saisin naisen jos vaan menisin juttelemaan sille mukavia, ja jos se olisi sinkku. Naiset mitä tapaan eivät sitä koskaan ole. Taitaisin kyllä saada vaikka varatunkin naisen jos vaan yrittäisin, mutta sellainen taas ei olisi kovinkaan reilua peliä.
        Ongelmani on se että ajattelen aina 10 -20 vuoden päähän tulevaisuuteen, että olisiko suhden johonkin naiseen kestävällä pohjalla, ja aina totean että se ei todellakaan olisi niin. Ja tämä tekee kaikesta mahdotonta.

        Jos et ole todella ihastunut/rakastunut siihen naiseen, kenet sä vaan isket itselles, niin totta kai kyllästyt siihen sitten aikaa myöten ja kohta haluat vaihtelua ja uudet naisen, kun se on sulle niin helppoa kerran..


      • mustasusi kirjoitti:

        Jos et ole todella ihastunut/rakastunut siihen naiseen, kenet sä vaan isket itselles, niin totta kai kyllästyt siihen sitten aikaa myöten ja kohta haluat vaihtelua ja uudet naisen, kun se on sulle niin helppoa kerran..

        En tiedä voisinko olla rakastunut keneenkään ikinä. En oikein usko siihen. Ihastumaan toki pystyn, mutta se on vain hetkellistä. Näen ihmisistä aika pian mitä ne oikeasti ovat.
        En jaksaisi tuollaista kuvailemaasi naisten vaihtelua, tai miksi sitä sanotaankaan. En menisi sanomaan että naisten iskeminen olisi helppoa, vaan vaativaa ja pitkäjänteistä työtä. Sitäkään en oikeastaan jaksaisi tehdä, tai en viitsisi, eikä ole siihen aikaakaan.
        Sanoin vähän huolimattomasti sen että saisin naisen jos haluaisin, vaikka varatun sellaisen... tarkoitin siis että se vaatisi paljon suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä, huomattavasti huomiotani, ja harkittuja puheita ja eleitä ja tekoja, suurin osa siitä kävisi kyllä ihan luonnostaan, mutta suunnitelmallisuuttakin tarvittaisiin, ja harkintaa. Se veisi todellakin kaiken aikani, eikä minulla sellaista aikaa todellakaan ole käytettävissäni.
        En taida kuitenkaan olla niin kiinnostunut naisista että tuollaiseen jaksaisin alkaa.
        En oikeastaan tiedä olenko yleensäkään kovinkaan kiinnostunut naisista (muuten kuin ulkoisesta kauneudesta), jotenkin vaan kun tiedän niistä jo kaiken mahdollisen, ei ole mitään salaisuutta tai mysteeriä enää olemassa mikä niissä voisi kiinnostaa.

        Mutta nyt kyllä menen nukkumaan.


      • darknessin kirjoitti:

        En tiedä voisinko olla rakastunut keneenkään ikinä. En oikein usko siihen. Ihastumaan toki pystyn, mutta se on vain hetkellistä. Näen ihmisistä aika pian mitä ne oikeasti ovat.
        En jaksaisi tuollaista kuvailemaasi naisten vaihtelua, tai miksi sitä sanotaankaan. En menisi sanomaan että naisten iskeminen olisi helppoa, vaan vaativaa ja pitkäjänteistä työtä. Sitäkään en oikeastaan jaksaisi tehdä, tai en viitsisi, eikä ole siihen aikaakaan.
        Sanoin vähän huolimattomasti sen että saisin naisen jos haluaisin, vaikka varatun sellaisen... tarkoitin siis että se vaatisi paljon suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä, huomattavasti huomiotani, ja harkittuja puheita ja eleitä ja tekoja, suurin osa siitä kävisi kyllä ihan luonnostaan, mutta suunnitelmallisuuttakin tarvittaisiin, ja harkintaa. Se veisi todellakin kaiken aikani, eikä minulla sellaista aikaa todellakaan ole käytettävissäni.
        En taida kuitenkaan olla niin kiinnostunut naisista että tuollaiseen jaksaisin alkaa.
        En oikeastaan tiedä olenko yleensäkään kovinkaan kiinnostunut naisista (muuten kuin ulkoisesta kauneudesta), jotenkin vaan kun tiedän niistä jo kaiken mahdollisen, ei ole mitään salaisuutta tai mysteeriä enää olemassa mikä niissä voisi kiinnostaa.

        Mutta nyt kyllä menen nukkumaan.

        Itse tavallaan uskon siihen mutta tiedän että se tulee olemaan ensihuuman jälkeen vuoristorataa, vaikka yhdessä oltaisiin loppuun asti.

        Haluaisin kyllä olla hyvä vaimo kaikin tavoin, rutiinit ja uudet ideat jaetaan niin ettei kummankaan tarvitse olla yksin, ja olen sen verran introvertti ettei minua tapaa jatkuvasti mm. baaritiskiltä.

        Taidan kuitenkin pelätä sitä että miten tarina tulee päättymään jo ensi alkuun että mietin onko vain parempi tyytyä sinkun kohtaloon ja elää parhaiten sen mukaan vaikka vetoa miehiin tunnenkin. Perhepiirissä kun on ollut sekä avioliiton menestystarinoita että täysiä katastrofeja.

        Sikäli teen ystäviä paljon helpommin, ja olen saanut iloa siitä.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Minusta tuntuu että tuo on hyvä idea, ottaen huomioon olosuhteet missä jamassa nämä palstat ovat. Ehkä täällä ei ole mitään syytä olla minkäänlaista järkevää kirjoittelua. Seurauksena tämä koko systeemi tulee romahtamaan ja järjevät kirjoittajat sekä lukijat siirtyvät johonkin muualle.

        Itse asiassa olen viime aikoina korjannut kirjoitustyyliäni enemmän muita huomioivaksi, mikäli minun kohdallani mahdollista... mutta näköjään se on ollut täysin turhaa työtä. Voi olla parempi että koko paikka romahtaa omaan saastaansa, ja nämä tietyt kirjoittajat jotka pilaavat palstaa jäävät täysin yksin.

        Niin kui toi ap!


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        No tuota... täytyy sanoa että kyllähän ne nuoret naiset ainakin aika miellellään kanssani juttelevat... en sitten tiedä tekisivätkö mitään muuta. Mutta ehkä se riippuu ihan keskustelutaidoista ja itseluottamuksesta, eikä niinkään henkilön iästä. Varmaankin aika paljon itseluottamuksesta joka näkyy päällepäin. Tiedätkö, kun puhuu nuoren naisen kanssa, ja keskeyttää sen naisen puheen ja puhuu oman asiansa sen päälle... se itseasiassa tekee vaikutuksen, se hieman näpäyttää naisen itsetuntoa, mutta hetkeä myöhemmin nainen ihailee sinua koska olet niin itsevarma että keskeytät nuoren ja nätin naisen puheen.. siihen ne eivät ole tottuneet ollenkaan.

        Sitten taas niistä vanhemmista naisista, kun muutamia vuosia sitten juttelin paljon ulkomaalaisten naisten kanssa, etelänmaalaisten, niin oli jopa 50 vuotiaita jotka näyttivät todella hyvältä, he eivät vanhene ollenkaan samalla tavoin kuin suomalaiset naiset, eivät muutu yhtäkkiä harpuiksi. Eräskin oli 49 vuotias, ja aivan uskomattoman näköinen! En ole koskaan nähnyt sellaisia muotoja... siis suomessa. Harmi vaan kun se taisi vaan yrittää huijata rahojani, halusi että lähettäisin sille rahaa... olisi tietysti pitänyt jotain tajuta kun ne vaatteet lähti niin nopeasti päältä pois siltä... mutta oli se kyllä näky.. en edes osaisi kuvitella lähellekään sellaista mielikuvituksessanikaan. Sen naisen olisin kyllä ottanut heti, ei yhtään väliä minkä ikäinen oli.

        Miltäs itse näytät?


      • Elionrie kirjoitti:

        Itse tavallaan uskon siihen mutta tiedän että se tulee olemaan ensihuuman jälkeen vuoristorataa, vaikka yhdessä oltaisiin loppuun asti.

        Haluaisin kyllä olla hyvä vaimo kaikin tavoin, rutiinit ja uudet ideat jaetaan niin ettei kummankaan tarvitse olla yksin, ja olen sen verran introvertti ettei minua tapaa jatkuvasti mm. baaritiskiltä.

        Taidan kuitenkin pelätä sitä että miten tarina tulee päättymään jo ensi alkuun että mietin onko vain parempi tyytyä sinkun kohtaloon ja elää parhaiten sen mukaan vaikka vetoa miehiin tunnenkin. Perhepiirissä kun on ollut sekä avioliiton menestystarinoita että täysiä katastrofeja.

        Sikäli teen ystäviä paljon helpommin, ja olen saanut iloa siitä.

        >>> Taidan kuitenkin pelätä sitä että miten tarina tulee päättymään jo ensi alkuun että mietin onko vain parempi tyytyä sinkun kohtaloon ja elää parhaiten sen mukaan >>>

        Juuri tuo sama ajatusmalli minullakin on, täsmälleen sama ajattelukuvio. Ja minulla siihen on selkeä syy miksi noin on. Mielikuvissani pääsen hyvin alkuun, ihastumiseen ja läheisyyteen jne... mutta siitä eteenpäin on vain tyhjää, en näe minkäänlaista tulevaisuutta. Sen takia olisi järjetöntä alkaa yhtään mihinkään kenenkään kanssa. En edes viitsi sanoa yhtään mitään kenellekään, vaikka huomaisin että joku on minusta kiinnostunut. Pysyttelen aina tietyn etäisyyden päässä, ts. henkisesti etäisenä.

        Tuo miksi en näe tulevaisuutta, johtunee siitä koska itselläni ei ole tulevaisuutta. On vain tämä mitä nyt on, eikä se siitä miksikään muutu. Elämä tulee olemaan loppuun asti tätä samaa. Ja se ei naisille riitä, pitää olla suuria suunnitelmia pitkälle tulevaisuuteen, perheen perustamisia... ja koirat ja kissat ja kesämökit, ulkomaanmatkat, sukujuhlat... Mitään noita ei minulla ikinä tule olemaan. En usko että nainen suostuisi elämään tällä tavoin, ilman suuria tavoitteita elämässään (tai siis sellainen nainen mitä minä pitäisin viehättävänä..).


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tippaakaan aloittajan kaltaiset mielipiteet.

    • Anonyymi

      Aloittaja pikkusielu ja ahdas mielinen. Jokaisella on oikeus olla oma hyvä itsensä ilman ilkeilyä ja toisten arvostelua negatiiviseen sävyyn.

      • Anonyymi

        Uskovainen se on.


    • Anonyymi

      Mulle taas ihmiset jotka sanoo "turn off" on ehdoton ei. Nuoriso ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ihan söpöjä ovat jotkut

    • Anonyymi

      kyllä joillekin sopii tosi hyvin.

    • Anonyymi

      Minun murulle sopii lyhyet ja pitkät. Hänellä on todella ihanat kasvot.

    • Anonyymi

      Joskus ajattelin näin. Naisen mieli on muuttuvainen 😜 Yksi on 🔥

    • Joo... Pitää varmaan leikata tukka pois.

    • Anonyymi

      Se olisi mukava trollaus tälleen oikeasti lyhythiuksisena miehenä, että olisin jonkun naisen kanssa suhteessa. Sitten me nukkuisimme yön yli ja herättäisin hänet aamulla siihen kun vetäisin hänen hiuksensa keskeltä koneella täysin kuliksi 😅. Sehän olisi vain sellainen ystävällismielinen, joukoturkkamainen "kuje", aivan kuten Jumalan teatterikin oli 🛐. God-mode päälle siis 🛐.

    • Anonyymi

      Just bonari.

    • Anonyymi

      Ei sen väliä, kunhan on jotain mitä kammata

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2124
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      218
      1861
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1522
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1501
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1263
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1211
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      145
      1201
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1062
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1026
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      98
      1020
    Aihe