Oletko mielestäsi onnellinen?

Anonyymi-ap

Jos et ole, mikä estää? Onko palsta seuraus vai syy? Olen mielestäni onnellinen. Tällä hetkellä olen.

24

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se ees tarkoittaa, pysyvää vai ohimenevää olotilaa, onko sitä edes olemassa.

    • Anonyymi

      Olen onnellinen.

    • Anonyymi

      ei kuulu sulle

    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä miten palsta liittyy onnellisuuteen mitenkään. Itselleni tämä on vain paikka minne sanoa ne tunteet, kieltämättä tunnisteleikit on välillä jänniä mutta olen realisti. Ei hän täällä ole. Olisi vaan helpompi toimia irl, jos olisi ja juuri minua kaipaisi.

      Mutta ei, en ole onnellinen, mutta olen vähintään syvästi ihastunut. Edes sillä jaksaa jo jonkun matkaa.

    • Anonyymi

      Onnellinen joo. Hänen takia vielä hippasen enemmän. Kun nähdään olen tosi onnellinen.. 💕

    • Anonyymi

      Palsta oikeastaan syyllinen etten ole onnellinen. Tunnen itseni kelvottomaksi ja rumaksi kun luen näitä. En halua liikkua oikein enää missään. En jaksa pitää kehenkään yhteyttä kun tuntuu ettei ketään oikeastaan kuitenkaan kiinnosta

      • Anonyymi

        Sitten kannattaa sulkea palsta ja miettiä hyviä asioita elämässä. Hakeutua ihmisten pariin ja saada hyviäkin kokemuksia. Mukavaa päivää sinulle ja paljon aurinkoisia kohtaamisia tulevaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kannattaa sulkea palsta ja miettiä hyviä asioita elämässä. Hakeutua ihmisten pariin ja saada hyviäkin kokemuksia. Mukavaa päivää sinulle ja paljon aurinkoisia kohtaamisia tulevaan.

        Mitä se hyödyntää tiedän että ihmiset ovat todellisuudessa tälläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se hyödyntää tiedän että ihmiset ovat todellisuudessa tälläisiä.

        Eivät kaikki. Todellisuudessa on ihmisiä, jotka eivät toimi lainkaan niinkuin ikävä- palstalla toimitaan. Mukavia ja reiluja päin naamaa ja seläntakana. Usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki. Todellisuudessa on ihmisiä, jotka eivät toimi lainkaan niinkuin ikävä- palstalla toimitaan. Mukavia ja reiluja päin naamaa ja seläntakana. Usko pois.

        Tuo kommentoija oli aikalailla oikeassa. Ihmiset on oikeasti juuri tällaisia. Omalla nimellä ja kasvoilla vaan esitetään muuta.


    • Anonyymi

      Savvoo ja kovvoo tienatesa tai suorittain.

    • Anonyymi

      Yes i have one smile at my pocket

      • Anonyymi

        Oot k kyllä ihan autettava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot k kyllä ihan autettava

        Viiden sanan lause lontooksi ja mitä siitä sitten? Oisko terapia mitään


    • Anonyymi

      En. En saa olla yksin.

    • Anonyymi

      Olen onnellinen siitä mitä nyt on, sinä .

    • Anonyymi

      En ole onnellinen, mutta ei palstalla ole mitään tekemistä sen kanssa.

    • Miksi olet onnellinen?


      "Tällä hetkellä", ja seuraavalla hetkellä oletkin jotain ihan muuta.. riippuen ihan siitä minkä mittainen se hetki on, mielialasi siis vaihtelevat jatkuvasti. Ilmeisesti ulkoiset ärsykkeet muuttavat mielentilaasi jatkuvasti.

      Miksi se onnellisuus on niin tavoittelemisen arvoista? Helpoiten sen olotilan saavuttaisi käyttämällä lääkkeitä/huumeita. Miksi siis nähdä yhtään vaivaa sen eteen.

    • Onnellisuushan on tila, jossa ei oikein käsitä ympäröiviä tapahtumia. Sanotaanhan työmaallakin, että taas joku onnellinen on tehny sitä ja sitä. Ja se ei ole positiivista silloin. Mä en kaipaa onnellisuutta, vaan realismia ja epäkohtiin puuttumista. Suomen ei pidä olla maailman onnellisin, vaan pyrkiä tarttumaan epäkohtiin. Ja mitä ikävöin, niin sitä parempaa suomea, kun oli vielä työtä ja hyvinvointia.

    • Anonyymi

      En ole onnellinen. Vastustaa kaikki, vuosia jo jatkunut

      • Anonyymi

        Kyllä se siitä helpottaa. Ei aina voi vain vastustaa.


    • Anonyymi

      Palsta oli seurausta ihastumisesta. Ei suhteesta vaan ihastumisesta. Mutta fiksuna ihmisenä opin näkemään tämän sonnan läpi ja palstasta tulee jo aika paha olo. Kamala paikka. Olkaahan varovaisia oikeasti kaipaavat. Täällä harva on aito ja tosissaan.

    • Anonyymi

      Kunhan pääsen sellaiseen työhön josta pidän paljon ja tuttujen kanssakin tekemään työtä.

    • Anonyymi

      Itsekäs sinä olet et muuta ajattelekkaan kuin itseäsi on varmaan tosi mukava elämä sulla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe