Aika mennä eteenpäin...
Hauskaa Vappua! Uutta kielipolitiikkaa!
12
192
Vastaukset
- Anonyymi
Uutta kielipolitiikka todellakin tarvitaan, pois pakkoenglanti ja sivistyskieliä tilalle!
- Anonyymi
Aika mennä eteenpäin. paskoenglanti historian romukoppaan!
- Anonyymi
Järjestätkö vappumielenosituksen pakkoruotsia vastaan?
- Anonyymi
Kannatan, pakkosuomi vihdoinkin valinnaiseksi. Glad och glad Valborgsmässodag till alla medborgare.
- Anonyymi
Se olisikin uutta ja ihmeellistä kielipolitiikkaa siirtää pakkosuomi tarpeettomana jäänteenä kieliriidasta historiaan josta on jo päästy eroon. Luultavasti pakkosuomi kumminkin pijetään väkisin ikävänä pakkona ja riesana koulujen opetusohjelmassa kun pitäisi opiskella todella tärkeitä asioita omaa elämää varten.
- Anonyymi
Korkki kiinni
- Anonyymi
Hyvää vappua!
- Anonyymi
Vappua! 🎈
- Anonyymi
Iloista vappua
- Anonyymi
Vappujen vappua...
- Anonyymi
Hauskaa vappua!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312