Olen ennen itse käyttänyt alkoholia paljonkin mutta nykyään jo kauan erossa olleena en pysty enää näkemään sitä yhteyttä juhlimisen ja alkoholin välillä. Alkoholia ei tarvita juhlimiseen on paljon parempi juhlia selvänä hyväkuntoisena joitain muita juomia ja syömisiä nauttien herätä aamulla virkeänä ja terveenä.
Alkoholi on myrkky joka ei kuulu elimistöömme millään tavalla
Alkoholin juominen ei tee sinusta kovaa hauskaa tai parempaa ihmistä vaan sairaan ja koukussa olevan sekä säälittävän. Alkoholin takia sekoilu oksentelu ym ei ole yhtään sen parempaa ja hyväksyttävämpää kuin jonkun muiden aineiden. Jo yksi juomiskerta vaikuttaa aivokemioihin niin että se ruokkii myös sitä seuraavaa kertaa. Kun pääsee ulos kehästä ja on tarpeeksi kauan ilman ei näe enää mitään tarvetta aineelle ja suorastaan ihmettelee miksi moni sitä käyttää ja jopa kuolemaan asti. Moni masentunut ei olisi niin sairas ilman että käyttävät alkoholia. Alkoholi nollaa viikon salitreenit. Alkoholin vaikutukset jää pitkäksi aikaa elimistöön ja jos juot esim kerran viikossa elimistösi ei ehdi palautua ikinä. Monissa äkkikuolemissa on taustalla alkoholi. Alkoholi pieninäkin määrinä lisää merkittävästi riskiä saada tappava sydänvärinä. Alkoholin takia tapetaan tapellaan juodaan hukutaan tuhotaan hyviä suhteita saadaan laakeja tonttuillaan liikenteessä roskastetaan kaikki paikat ja kustaan nurkat ja kyllä krapulaan voi kuolla ja on kuoltu. Ei ole olemassa turvallista rajaa käyttää alkoholia. 0 annosta on paras. Miettikää mitä teette pidättekö muka todella hauskaa vai onko se vaan ympäristön ja omien aivojenne luoma illuusio.
Hauskaa vappua selvinpäin
Alkoholin käyttö suomessa.
Anonyymi-ap
2
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
- Anonyymi
Ei ole. Ilo ilman viinaa on aitoa. Viinan kanssa teeskentelyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791