Olen VTS-kotien asiakas vuodesta 2002 lähtien. Olen todella tyytyväinen VTS-koteihin. Täällä välitetään asukkaista ja heidän viihtyvyydestä. Asumiseen liittyvät ongelmat hoidetaan hienosti.
Asukasvalinta tekee hienoa ja perusteellista asukasvalintaa, josta syystä kunnon ihmiset saavat oman kodin jossa viihtyä ja asua.
Huolto toimii hienosti ja homma hoituu, asiat etenevät nopeasti eteenpäin.
Ei mitään valittamista.
Säätiö on voittoa tavoittelematon joten vuokrien hinnat ovat alhaisempia kuin muiden vuokranantajien. Asunnoista pidetään hyvä huoli, poismuuton yhteydessä asunnot tarkastetaan ja niihin tehdään tarvittavat muuttoremontit. Asuttu asunto on asuttu ja asumisen jäljet näkyy, remonteissa ei tavoitella uutta vastaavaa asuntoa, mutta asunto on muuttaessa siisti ja puhdas.
On niitä asukkaita ja ihmisiä jotka omalla käytöksellään saavat pahaa mieltä ja huonoa imagoa aikaiseksi. Usein miten he itse ovat saaneet omalla asumisellaan ja käytöksellään itselleen pahan mielen.
Jokainen meistä voi valita asumismuodon ja vuokranantajansa kuten haluaa. Jos ei ole tyytyväinen aina voi muuttaa pois.
Itse ole todella tyytyväinen VTS-kotien asuntoon ja palveluihin.
Uusi koti meillä
Anonyymi-ap
1
426
Luetuimmat keskustelut
- 2142123
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491267Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348707- 37701