SDP PALAUTTAA SOPIMUSYHTEISKUNNAN.

Anonyymi-ap

Sopimalla syntyy tuloksia kansalaisten parhaaksi .đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

10

1060

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      VAKAA KANSANTLOUS SYNTYY SOPIEN .đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

    • Anonyymi

      Osaajat sen tekevĂ€t kansalaisten tuella .đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

      • Anonyymi

        On se sairas ihminen joka nÀitÀ "tukee", se alkaa olla niuvanniemi tavaraa, ei kukaan normaali ihminen tue itselleen kurjuutta.


    • Anonyymi

      Hyvin kĂ€y đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

    • Anonyymi

      A#Se on.tehn

    • Anonyymi

      SDP sen sopimusyhteiskunnan on sÀrkenytkin tukemalla SAK:n ylisuuria vaatimuksia. Sopimalla syntyy tuloksia, joten demareiden pitÀÀ lopettaa yhteistyö SAK:n kanssa.

    • Anonyymi

      Sdp palauttaa suomeen nÀlÀnhÀdÀn sekÀ kurjuuteen.

    • Anonyymi

      Kiitos SDP đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč đŸŒč

    Ketjusta on poistettu 4 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan pÀÀdytty tÀhÀn pisteeseen. LÀhestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enÀÀ tÀtÀ.
      IkÀvÀ
      125
      2118
    2. Marin on ehkÀ maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkÀystÀ. Postauksen kommenttikentÀssÀ ylistetÀÀn paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillÀ me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      IkÀvÀ
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietÀÀ

      Koska huomasit pitÀvÀsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmÀistÀ kertaa. Miehelle, jon
      IkÀvÀ
      64
      1248
    6. Apua. Onks mÀ jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      IkÀvÀ
      128
      1184
    7. Minun on vaan pÀÀstettÀvÀ irti

      Toiveesta. Satutan vain itseĂ€niđŸ˜„đŸ˜”. Toivon sinulle pelkkÀÀ hyvÀÀ, elĂ€thĂ€n elĂ€mĂ€si parasta aikaa, mutta en halua enÀÀ k
      IkÀvÀ
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.PitÀs toimia ihan toisin pÀin
      IkÀvÀ
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko kÀsittÀnyt vÀÀrin onko tÀmÀ vaan ystÀvyyttÀ tai kaveruutta? En haluaisi enÀÀ nolata itseÀni
      IkÀvÀ
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielÀ nuori, kukaan mies ei koskaan lÀhettÀnyt minulle asiattomia kuvia itsestÀÀn. Jos tiedÀtte mitÀ ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe