Miksi perussuomalaiset on joutunut vihan kohteeksi yhden jäsenen tekojen vuoksi?

Anonyymi-ap

Miksi viherpunikit ei vaadi esim. kaikilta poliiseilta anteeksipyyntöä ja irtautumista aseen käytöstä kaikissa tilanteissa?

16

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä siellä on suurin osa pettänyt vaalilupauksensa, eikä vain yksi.

      • Anonyymi

        Purran vaalilupaus "kokoomuksen leikkaukset ei meille käy". Eikö tämä ole vaalilupauksen pettämistä, vai mitenkä asian selität. Siellähän nuo nyt antavat ontuvia selityksiä Vornas tapauksessa ja on ilo katsoa persujen naamoja kun ovat vihdoin peruslukemilla. Oman puolueen kansanedustaja ja miestä kohdellaan kuin opposition edustajaa. Buahhaa Buahhaa. .....


    • Anonyymi

      Tulihan vihdoin se päivä jolloin persujen perusilmeet on katsomisen arvoisia. Joutuivat yksittäisen edustajan sotkuja setvimään. Kovasti eivät näytä ottavan kantaa ja ovat ulkoistaneet Vornasen täysin. Nyt Purra vähän nöyrempää ilmettä ja tuo nokka maahan asti alas. Onko uhoilu loppu niin saksineen kuin muine ampumis puheineen.

    • Anonyymi

      Vornis on nyt sitten virallisesti saanut monoa. Hehheh kun voi persun ura valua yhden illan takia katuojaan. Sen piti olla vain yksi känninen ilta muiden joukossa :-p

      • Olisi ollutkin, ellei tuo kaksijalkainen aasi olisi älynnyt ottaa pistoolia följyyn.


    • Anonyymi

      Tarkoittaaka tämä avaajan ulostulo nyt sitä etteivät Persutkaan enää arvostele mitään toista ihmiryhmää kokonaisuutena jos yksilö töppäilee? Se olisi melko järisyttävä muutos koko puolueelle.

      • Anonyymi

        Kyllä ne Sannaa aikoinaan haukkuivat asiattomastiuskoen median juttuihin .
        Ei niitä unohdeta koskaan naista haukuttiin niin törkeillä ilmaisuilla , siksi kun hän oli nainen , ja ämmät jo rupesivat sekoittamaan hänen lapsestaankin juttua.
        Joten hieman ihmeellistä että nyt ollaan kun kusi sukassa kun juttu ampumisesta Tuli esille .
        Jos ampuja olisi ollut jostain muusta puolueesta niin voi vaan arvata näiden rääväsuiden kommentteja
        Joten tälläistä se nyt on nykyaikana kansanedustajat juopottelee mutta kun kansa on valinnut niin mikra siinä samanlaiset lapset leikkivät parhaiten yhdessä


    • Anonyymi

      Ensinnäkään persuja ei sen kummemmin vihata, vaan lähinnä naureskellaan. Eikä vain yhden persun vuoksi, vaan suunnilleen kaikkien.

      • Anonyymi

        Ja heidän leikkaukseen kommetoidaan sehä tapaa olla niin että asiat ovat tapeetilla ei ihmiset Siis persupolitiikkaa kommentoidaan ei itse persupoikaa


    • Anonyymi

      Taitavat ne pahimmin pettyneet vihaajat löytyä ihan persujen omista riveistä tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Nythän on niin että kaikki persut pitäisi erottaa eduskunnasta..Ovat juonittelulla ja äänedtäjiä harhauttamalla sinne päässeet..
      Minäkin äänestin..Kadun syvästi että olin hyväuskoinen ja luotin suoraselkäisyyteen..Nyt olen inhoa täynnä persuihin

    • Anonyymi

      Ei persut ole joutuneet nyt muiden vihan kohteeksi, vaan ne on olleet muiden halveksunnan kohteena jo vuosia.

      Mikään ei ole muuttunut.

    • Anonyymi

      Yhden ihmisen takia?
      Kyllä Perussuomalaisten henkilöstö on monilta osin aivan taitamattomia ja osaamattomia, että ihmetyttää. Jatkuvasti on joku tapetilla mokailujensa vuoksi.
      Ja varsinaisessa eduskunta- ja hallitustyössä on jatkuvia mokailuja puolueen puheenjohtajaa myöten.
      Ei perussuomalaisia vihata, enemmänkin säälitään tätä menoa. Puolueeseen on kerääntynyt sellaista sakkia, ettei heidän paikkansa ole eduskunnassa.

      • Anonyymi

        Persut on imeneet kaikki Esson baarien vatipäät listoilleen ja tulos on tässä.

        Mokaa, munausta ja typeryyttä on vaikka hallituskumppaneille jakaa.


    • Anonyymi

      kun se oiskin ainut hörhö puolueessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      158
      765
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe