Britannian terveydenhuoltojärjestelmän NHS:n uudessa linjauksessa sukupuoli määritellään biologian, ei henkilön sukupuoli-identiteetin mukaan.
Britanniassa ei transagenda määrää!
11
836
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on eri meininki kuin meillä
- Anonyymi
Se onkin itsenäinen valtio.
- Anonyymi
Vielä kun saataisiin homoavioliitot peruttua niin voitaisiin jatkaa normaalia elämää. Käsittämätöntä kuin alas pitää vajota ennen kuin alkaa suunta ylöspäin. Miten kukaan voi nähdä homoseksuaalisuudessa mitään hyvää?
- Anonyymi
Ankeaa on sinun elämäsi jos se homojen liitoista on kiinni.
- Anonyymi
Minkä koit pelkona?
- Anonyymi
Kuinka pahasti olet sotkenut elämäsi homojen takia ? Ja minkä vuoksi, eihän nuo haittaa yhtään mitään , ei niitten elämään tarvitse osallistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pahasti olet sotkenut elämäsi homojen takia ? Ja minkä vuoksi, eihän nuo haittaa yhtään mitään , ei niitten elämään tarvitse osallistua.
Et saa ikinä vastausta kysymykseen mutta päivästä toiseen aitouskovat selittävät kuinka kaikki on päin v*ttua kun homot pääsee naimisiin.
Tervettä järkeä. 😺
- Anonyymi
mutta jos sanoo olevansa jumalan poika ?
- Anonyymi
Sano!
Objektiivinen vaiko subjektiivinen todellisuus? Siinäpä kysymys.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477