JEESUKSEN VASTAUS PAAVALILLE

Anonyymi-ap

Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
2 Kor 12:9

31

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paavalikin sai armon! 😁

    • Anonyymi

      Jeesus vei Paavalin Taivaan kotiin! 😁

      • Anonyymi

        Sitten Paavali olisikin enimmäinen, joka nousi taivaaseen.

        Joh.3:13
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika,
        joka on taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten Paavali olisikin enimmäinen, joka nousi taivaaseen.

        Joh.3:13
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika,
        joka on taivaassa.

        Hienoa vetää yksittäisiä lauseita mielialojen mukaan mutta joh.3 jatkuu siitä joh 3:16 kohtaan


      • Anonyymi

        Sillä armosta te olette pelastetut ette itsenne tähden / tekojen ne tähden ettei kukaan kerskaisi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten Paavali olisikin enimmäinen, joka nousi taivaaseen.

        Joh.3:13
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika,
        joka on taivaassa.

        Ei ollut. Lue raamattua.


    • Anonyymi

      Paavali puhuu itsensä kanssa.

      Paavali ei koskaan nähnyt oikeata Jeesusta , eikä puhunut hänen kanssaan.
      Ei tuntenut Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä valejeesuksille.

      • Anonyymi

        Valejeesukset esiintyy Jeesuksena.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.


      • Anonyymi

        Väärin puhut. Jeesus ilmestyi Paavalille. Pelasti Paavalin. Lähetti palvelukseensa ja Paavalin teot ( hedelmät ) puhuvatkin puolestaan siitä, miten PALJON Jumala häntä käytti siunaukseksi. 😁🎚️🩸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin puhut. Jeesus ilmestyi Paavalille. Pelasti Paavalin. Lähetti palvelukseensa ja Paavalin teot ( hedelmät ) puhuvatkin puolestaan siitä, miten PALJON Jumala häntä käytti siunaukseksi. 😁🎚️🩸

        Kyllä Paulus tiesi hyvinkin kristittyjä vainota Jeesuksen tähden mutta Jeesus käänsi sen toisin päin lopulta Paulusta vainottiin Jeesuksen tähden. Oikeastaan hienoja nimiä voisi olla Pauli ja Christianus ja Paul. Salvador ja Salvation.Mercy.


      • Anonyymi

        Jeesus puhutteli Saul paulusta damascon tiellä. Voit aloittaa lukemisen apostolien teot alusta.


      • Anonyymi

        Vastaisku perkeleen on aina a) todistaa Jeesuksesta b) tehdä hyviä tekoja ottamatta rahaa vastalahjaa palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valejeesukset esiintyy Jeesuksena.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

        Vapaamuurarit sekosi jo kauan sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisku perkeleen on aina a) todistaa Jeesuksesta b) tehdä hyviä tekoja ottamatta rahaa vastalahjaa palkkaa.

        Ilmestyskirja 20


    • Anonyymi

      Jeesus antoi ymmärtää, että vain oikeat hänen kanssaan eläneet apostolit ovat niitä Karitsan apostoleita, jotka pystyvät tunnistamaan Jeesuksen äänen.

      Joh. 10:27

      Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

      Paavali ei kuulu tuohon joukkoon.

      • Anonyymi

        Autuaita rauhan tekijät


      • Anonyymi

        Paavalilta meni vuosia irtautua synagogan opeista kun oli ollut rabbifariseus ja yritti sitten käännyttää vihdoin muita kun Kristus kirkastui.


    • Anonyymi

      Kaikki muut paitsi Jeesuksen seurassa olleet apostolit ovat eksyneitä.

      Sitten ei tosiaan kannata kenenkään rintaan röyhistellä.

      Tosi vähän on valittuja.

      Siihen loppui myös uskonnollinen kinastelu.

      Mitä järkeä kinastella jos vain Jeesuksen apostolit ovat oikealla tiellä. Ei kannata enää kinastella siitä kuka enemmän tai vähemmän eksyneitä kun kaikki kuitenkin ovat.

      • Anonyymi

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille KAIKKI , mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Jeesus ilmoitti Karitsan apostoleille, hänen kanssaan eläneille apostoleille kaiken mahdollisen, mitä kuuli Jumalalta. Mitä siihen lisätään tai otetaan pois, on pahasta.

        Sen jälkeiset "ilmoitukset" voidaan jättää omaan arvoonsa ja laittaa hyllylle. (ei Paavali)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille KAIKKI , mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Jeesus ilmoitti Karitsan apostoleille, hänen kanssaan eläneille apostoleille kaiken mahdollisen, mitä kuuli Jumalalta. Mitä siihen lisätään tai otetaan pois, on pahasta.

        Sen jälkeiset "ilmoitukset" voidaan jättää omaan arvoonsa ja laittaa hyllylle. (ei Paavali)

        Paavali ei ole oikea Karitsan apostoli.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Ilm. 21:21

        Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei ole oikea Karitsan apostoli.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Ilm. 21:21

        Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

        Kultakin muuttunut läpinäkyväksi


    • Anonyymi

      12 apostolia oli se piskuinen lauma, jolle Jeessus uskoi Jumalan valtakunnan ja taivaan avaimet ja delegoi heidät sen avainten haltijaksi kastekäskyllä ja ehtoollisen vieton käskyllä salaisuudella.

      • Anonyymi

        Lestat on kironnut kaikki saatanalle uhraavat kymmenyksiä


    • Anonyymi

      Luuk. 12:32

      Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

    • Anonyymi

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

      11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
      12 Silloin he palasivat Jerusalemiin vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan päässä.
      13 Ja kun he olivat tulleet kaupunkiin, menivät he siihen yläsaliin, jossa he tavallisesti oleskelivat: Pietari ja Johannes ja Jaakob ja Andreas, Filippus ja Tuomas, Bartolomeus ja Matteus, Jaakob Alfeuksen poika ja Simon, kiivailija, ja Juudas Jaakobin poika.

      21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
      22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
      23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
      24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
      25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
      26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

      • Anonyymi

        Juudas oli myyntimies. Rabbit ostajia maksoivat Jeesuksesta hinnan.


    • Anonyymi

      Tosiaan kun kaikki 12 apostolien jälkeen eksyivät, niin eipä ole mitään syytä kinastella yhtään mistään kun kaikki ovat sen jälkeen eksyneitä.

      Turhaa on sitten mitään uskosta horista kun ollaan täysin metsässä kaikki muut.

    • Anonyymi

      Paavali vastailee itse itselleen.

      Jeesus ei koskaan puhunut Paavalin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe