....kuten esim. Mikael Jungner Helsingin tuomiokirkossa su 5.5.24
Ei muuta, ateistit ja vaparit, kuin kuuntelemaan mitä Jungnerilla on sanottavaa.
NYKYISIN JULKKIKSET SAARNAAVAT KIRKOISSA
4
389
Vastaukset
- Anonyymi
jungner on kaikkisaanut
kaikkisaanut on henkilö joka on saanut kaiken sosdemeilta
jungner viran lisäksi vaimonkin
kaikkisaanut ei ole osaaja, ainakaan välttämättä
https://www.talouselama.fi/uutiset/mikael-jungner-myi-osakesalkkunsa-tyhjaksi-syyna-osakekurssien-nopea-nousu/d56fb758-0faf-45f8-9cae-ccf1c7c3a061
jungner myi noin 20.4. 2020
minä ostin hikipäässä niihin aikoihin ihan tavallisia ja all in
salkkuryhmä jota hoidan on nyt tästä hetkestä vähän alle kolminkertaistunut arvossa - Anonyymi
Myös Jutta on kaikkisaanut
Valitsi isäkseen sosdemvaltiopäiväneuvoksen Kari Urpilaisen
Heti aukeni eduskuntapaikka epätasa-arvoisesti, koska on kaikkisaanut
Jutta on presidenttiehdokasainestakin
Jutta tulee
Jutta menee
Kesäkuussa tulee
potkut komissaarin virasta. Afrikkavirka. Mahtavat edut. Turhat puuhat
Jutta menee kotirouvaksi sen jälkeen - Anonyymi
Lipponen on kaikkisaanut
HS kesäkuu 2005
""Olen saanut vastinetta jäsenmaksulleni. Olen saanut puolueelta melkein kaiken." TÄHÄN PÄÄTTYI puheenjohtaja Paavo Lipposen jäähyväispuhe yllättäen ja kerralla, kun hän murtui kyyneliin, ison miehen voimakkaaseen itkunpurskahdukseen.
Hartiat ja pää painuivat alas, ja sali nousi samaan aikaan ylös aloittaen voimakkaat suosionosoitukset."" - Anonyymi
Ur pilaiset Jutta ja sen mies Brysselissä eivät ole ainoat kaikkisaaneet demarisuvut, mies on KaTu, kaikilletuntematon
Paasioiden poika Pertti on pitkäaikaisin kaikkisaanut sdp:n kansanedustaja
Tämän kansanedustajatytär Heli on kaikille tuntematon KaTu-kaikkisaanut joka jäi eläkkeelle 4- kymppisenä 4- kautta piilossa eduskunnassa istuneena
Perhe istui 70 vuotta eduskunnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921373Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841340Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 79920
- 77891
- 36869
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5811Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61805