....kuten esim. Mikael Jungner Helsingin tuomiokirkossa su 5.5.24
Ei muuta, ateistit ja vaparit, kuin kuuntelemaan mitä Jungnerilla on sanottavaa.
NYKYISIN JULKKIKSET SAARNAAVAT KIRKOISSA
4
228
Vastaukset
- Anonyymi
jungner on kaikkisaanut
kaikkisaanut on henkilö joka on saanut kaiken sosdemeilta
jungner viran lisäksi vaimonkin
kaikkisaanut ei ole osaaja, ainakaan välttämättä
https://www.talouselama.fi/uutiset/mikael-jungner-myi-osakesalkkunsa-tyhjaksi-syyna-osakekurssien-nopea-nousu/d56fb758-0faf-45f8-9cae-ccf1c7c3a061
jungner myi noin 20.4. 2020
minä ostin hikipäässä niihin aikoihin ihan tavallisia ja all in
salkkuryhmä jota hoidan on nyt tästä hetkestä vähän alle kolminkertaistunut arvossa - Anonyymi
Myös Jutta on kaikkisaanut
Valitsi isäkseen sosdemvaltiopäiväneuvoksen Kari Urpilaisen
Heti aukeni eduskuntapaikka epätasa-arvoisesti, koska on kaikkisaanut
Jutta on presidenttiehdokasainestakin
Jutta tulee
Jutta menee
Kesäkuussa tulee
potkut komissaarin virasta. Afrikkavirka. Mahtavat edut. Turhat puuhat
Jutta menee kotirouvaksi sen jälkeen - Anonyymi
Lipponen on kaikkisaanut
HS kesäkuu 2005
""Olen saanut vastinetta jäsenmaksulleni. Olen saanut puolueelta melkein kaiken." TÄHÄN PÄÄTTYI puheenjohtaja Paavo Lipposen jäähyväispuhe yllättäen ja kerralla, kun hän murtui kyyneliin, ison miehen voimakkaaseen itkunpurskahdukseen.
Hartiat ja pää painuivat alas, ja sali nousi samaan aikaan ylös aloittaen voimakkaat suosionosoitukset."" - Anonyymi
Ur pilaiset Jutta ja sen mies Brysselissä eivät ole ainoat kaikkisaaneet demarisuvut, mies on KaTu, kaikilletuntematon
Paasioiden poika Pertti on pitkäaikaisin kaikkisaanut sdp:n kansanedustaja
Tämän kansanedustajatytär Heli on kaikille tuntematon KaTu-kaikkisaanut joka jäi eläkkeelle 4- kymppisenä 4- kautta piilossa eduskunnassa istuneena
Perhe istui 70 vuotta eduskunnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041