Minä, Timo Vornanen, haluan pyytää anteeksi

Anonyymi-ap

Tervehdys,

Palstalaisia haluaisin lähestyä asialla, jota minusta. Ehkä olisi. Syytä. Useammin tuoda esiin.

Tässä. Teille, jotka eivät tunne minua. Hieman taustaa. Nimeni on Timo. Mika. Vornanen. Olen syntynyt. Täällä. Joensuussa. Pari vuotta asuin. Pohjois-ruotsissa kaupungissa nimeltään Bodas. Mutta muuten. Olen. Asunut. Lähes. Aina. Itä-Suomessa.

Olen. Työskennellyt. Itä-Suonen poliisissa. Toistakymmentä vuotta. Poliisina.

Ja nyt. Itse asiaan, jonka vuoksi teille kirjoitan. Käsitän, että viimeaikainen toiminta, on katsottu vääräksi. Haluan. Pyytää. Toimintaani. Anteeksi. Olen. Pahoillani. Mutta tällä toivon. Että myös muut ymmärtäisivät. Anteeksipyynnön. Merkityksen. Katson, ettei asia parane nimittelyllä, ja tuomitsemisella. Samalla haluaisin esittää kysymyksen heille. Jotka minut ovat ottaneet. Tuomitakseensa. Ovatko he myös. Valmiita. Pyytämään. Omasta puolestaan. Anteeksi? Uskon. Että. Asialliselle. Keskustelulle. Tärkeää. Olisi luoda ymmärrys. Osapuolten. Välille.

Kiitoksia. Ja. Hyvää. Päivänjatkoa. Teille. Toivottaa,

Timo Vornanen

21

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ollut ulkomailla enkä seurannut kotimaan tapahtumia. Mikäs spede tämä nyt on joku haulikkomieskö?

      • Anonyymi

        Kansanedustaja.


      • Anonyymi

        Törttöilevä öyhötyspersu, joka nyt uhriutuu kybällä kun tuli törttöiltyä liikaa. Niin paljon että se ylitti jopa persujen sietokyvyn, joka ei ihan helposti ylity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törttöilevä öyhötyspersu, joka nyt uhriutuu kybällä kun tuli törttöiltyä liikaa. Niin paljon että se ylitti jopa persujen sietokyvyn, joka ei ihan helposti ylity.

        Persuilla on siis laadunvalvonta sittenkin kunnossa.


    • Anonyymi

      virheitten pekka haavisto kehuskeli vaalien aikaan omaavansa ison aseen
      pulottaako housuissa

    • Anonyymi

      Tuo sika ei kelpaa edes pekoniksi.

      Nyt olisi kaulakiikun, eikä veronmaksajien rahastamisen paikka.

      Miettikääs kuinka monta asiatonta tehtävää tuo on uransa aika ryssinyt?

      • Sori, tuo minulta.


      • Anonyymi

        Tyypillinen Joensuun poliisi, ei mitään väliä lain noudattamisella. Luulee olevansa Jumalasta seuraava ylöspäin. Kusipää...


    • Anonyymi

      Esiinnyt toisen nimellä. Kannattaako?

    • Anonyymi

      Saat anteeksi.

      • Anonyymi

        Minulla. ei.mennyt.läpi.anteeksipyyntö.sori


    • Anonyymi

      Usko nyt kun sanotaan:

      "Käsitän, että viimeaikainen toiminta, on katsottu vääräksi".

      Ei sitä olla KATSOTTU vääräksi, se on OLLUT väärää.
      Eikä se ole ollut viimeaikaista toimintaa, vaan elämäntyyliJATKUMO.

      Olet falski.

    • Anonyymi

      Mitä anteeksipyydettävää kännäämisessä on? Kaikkihan me juodaan sillointällöin pää täyteen. No, pikkuaseesi nyt oli hiukan ylimääräistä, mutta eihän sitä enää tolkuissaan ole aamu neljältä, ja ne pikkulikatkin siinä häiritsi aamurauhaa.

      • Anonyymi

        Ja varsinkin ne muut uroot, jotka oli soitimella. Näin käy keväisin, kyllä metsästäjä Vornari tietää, miten uroot käy kilpailua naaraista, mutta valitettavasti vanhojen aika on ohi. Kun on setämies, ei auta oma pikkuinen asekaan asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varsinkin ne muut uroot, jotka oli soitimella. Näin käy keväisin, kyllä metsästäjä Vornari tietää, miten uroot käy kilpailua naaraista, mutta valitettavasti vanhojen aika on ohi. Kun on setämies, ei auta oma pikkuinen asekaan asiaa

        "Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä".

        Tämä puoli tästä aseen kanssa uhittelun lomassa on jäänyt lehdissä vähemmälle käsittelylle. Hieman outoa, ottaen huomioon että ko.hlö on kova moralisoimaan muita ja korostanut vaalipuheissa kristillisiä nuhteettomia perhearvoja ja ihailee ryhdikkäitä sotilasmiehiä.

        Kuinka illuusiossa silloin elävät, kun voivat omassa elämässään toimia ko.tavalla, eivätkä ole näkevinään mitään ristiriitaa sille, miten tuomisevat muita, korottaen itseään malli-ihmisiksi ja miten todellisuudessa itse elävät ja toimivat. Ei pitäisi enää nykyaikana mennä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä".

        Tämä puoli tästä aseen kanssa uhittelun lomassa on jäänyt lehdissä vähemmälle käsittelylle. Hieman outoa, ottaen huomioon että ko.hlö on kova moralisoimaan muita ja korostanut vaalipuheissa kristillisiä nuhteettomia perhearvoja ja ihailee ryhdikkäitä sotilasmiehiä.

        Kuinka illuusiossa silloin elävät, kun voivat omassa elämässään toimia ko.tavalla, eivätkä ole näkevinään mitään ristiriitaa sille, miten tuomisevat muita, korottaen itseään malli-ihmisiksi ja miten todellisuudessa itse elävät ja toimivat. Ei pitäisi enää nykyaikana mennä läpi.

        Ottaen huomioon että Vornanen ei ole yksinasuja, vaan perheellinen naimisissa oleva, verrattunan mm. Hakkaraisen tapauksiin yöelämässä ja muutenkin. Minkälaisen arvopohjan se luo käsitykselle siitä, mikä on naisen asema noin niinkuin ylipäätään tässä kontekstissa? Kuinka vanhanaikaiseen maailmaan ylipäätään haluavat palata?


    • Anonyymi

      Onko tällä ampujalla hyvät olot pidätyspaikassa. Vähintään yksiö saunalla. HÄN ON POLIISI. Kyllä me veronmaksajat kaikki kustannetaan. Meillähän on luotto aina poliisiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe