Satu Silvo ja "Ismo Laitela" bongattu Eemelin kirppiksen edustalla Hämevaarassa, Vantaalla. Oli kuulemma Salkkareiden kuvaukset. Jää nähtäväksi mitä hahmoa tuo Pekko-elokuvien Pipsanakin nähty Silvo tulee esittämään. Kenties jotain Ismon sutturaa?
Satu Silvo salkkareihin
9
1232
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia Satu. Olet paras.
- Anonyymi
Laitas korkki kiinni.
- Anonyymi
Kuinka oikeassa hän olikaan.
- Anonyymi
Näyttelemisen taso salkkareissa nousee kertaheitolla ylöspäin hyvinkin paljon kun Silvo tulee mukaan ja toivottavasti pysyvämmin
- Anonyymi
Satu Silvo oli kannattamassa vihervasemmistolaista presidenttiä. Siihen loppui minun arvostus häntä kohtaan joten lopetin salkkareiden seuraamisen siksi aikaa kun tuo poistuu sarjasta.
- Anonyymi
Aika hyvin bongattu! Ei voinut olla mediassa vielä mitään tietoa tuolloin(?!!?=!=)
- Anonyymi
Onneksi Silvo on näyttelijä jonka puheesta saa selvän, toisin kuin sarjan nuorisonäyttelijöiden mutinasta.
- Anonyymi
Mitenkähän jatkossa,suhde ehkä kuivahtaa ja Ismo palaa pihlajakadulle ja Liisa jää kotiseudulleen tai sitten muutetaan yhteen jompaan kumpaan paikkaan
- Anonyymi
Eiköhän tuonne Lusiin kehity Ismon ympärille ihan oma sisarsarja tai siirtyy sitten Salkkarit kokonaan sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842