Satu Silvo salkkareihin

Anonyymi-ap

Satu Silvo ja "Ismo Laitela" bongattu Eemelin kirppiksen edustalla Hämevaarassa, Vantaalla. Oli kuulemma Salkkareiden kuvaukset. Jää nähtäväksi mitä hahmoa tuo Pekko-elokuvien Pipsanakin nähty Silvo tulee esittämään. Kenties jotain Ismon sutturaa?

9

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voimia Satu. Olet paras.

• Anonyymi

Laitas korkki kiinni.

• Anonyymi

Kuinka oikeassa hän olikaan.

• Anonyymi

Näyttelemisen taso salkkareissa nousee kertaheitolla ylöspäin hyvinkin paljon kun Silvo tulee mukaan ja toivottavasti pysyvämmin

• Anonyymi

Satu Silvo oli kannattamassa vihervasemmistolaista presidenttiä. Siihen loppui minun arvostus häntä kohtaan joten lopetin salkkareiden seuraamisen siksi aikaa kun tuo poistuu sarjasta.

• Anonyymi

Aika hyvin bongattu! Ei voinut olla mediassa vielä mitään tietoa tuolloin(?!!?=!=)

• Anonyymi

Onneksi Silvo on näyttelijä jonka puheesta saa selvän, toisin kuin sarjan nuorisonäyttelijöiden mutinasta.

• Anonyymi

Mitenkähän jatkossa,suhde ehkä kuivahtaa ja Ismo palaa pihlajakadulle ja Liisa jää kotiseudulleen tai sitten muutetaan yhteen jompaan kumpaan paikkaan

• Anonyymi

Eiköhän tuonne Lusiin kehity Ismon ympärille ihan oma sisarsarja tai siirtyy sitten Salkkarit kokonaan sinne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      73
      1279
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      748
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      118
      696
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56