Satu Silvo ja "Ismo Laitela" bongattu Eemelin kirppiksen edustalla Hämevaarassa, Vantaalla. Oli kuulemma Salkkareiden kuvaukset. Jää nähtäväksi mitä hahmoa tuo Pekko-elokuvien Pipsanakin nähty Silvo tulee esittämään. Kenties jotain Ismon sutturaa?
Satu Silvo salkkareihin
9
1488
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia Satu. Olet paras.
- Anonyymi
Laitas korkki kiinni.
- Anonyymi
Kuinka oikeassa hän olikaan.
- Anonyymi
Näyttelemisen taso salkkareissa nousee kertaheitolla ylöspäin hyvinkin paljon kun Silvo tulee mukaan ja toivottavasti pysyvämmin
- Anonyymi
Satu Silvo oli kannattamassa vihervasemmistolaista presidenttiä. Siihen loppui minun arvostus häntä kohtaan joten lopetin salkkareiden seuraamisen siksi aikaa kun tuo poistuu sarjasta.
- Anonyymi
Aika hyvin bongattu! Ei voinut olla mediassa vielä mitään tietoa tuolloin(?!!?=!=)
- Anonyymi
Onneksi Silvo on näyttelijä jonka puheesta saa selvän, toisin kuin sarjan nuorisonäyttelijöiden mutinasta.
- Anonyymi
Mitenkähän jatkossa,suhde ehkä kuivahtaa ja Ismo palaa pihlajakadulle ja Liisa jää kotiseudulleen tai sitten muutetaan yhteen jompaan kumpaan paikkaan
- Anonyymi
Eiköhän tuonne Lusiin kehity Ismon ympärille ihan oma sisarsarja tai siirtyy sitten Salkkarit kokonaan sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584